2026-06-14, 14:20
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LitetEgo
Hur kan man inte veta vem han är?
Trodde att alla visste vem han är.

Är man fotbollsintresserad så gör man det. Är man inte intresserad av fotboll, men av andra sporter, så kanske man ändå vet vem han är.
Är man däremot helt ointresserad av sport så vet man inte vem Nannskog är!

Ett exempel: Om man frågar 100 slumpvis utvalda svenskar i åldern 20-85 år så vet nog nästan alla (90 %?) vem Gunde Svan är.
Om du frågar samma svenskar hur många som vet vem D Nannskog är så skulle jag tro att kanske 30 av 100 vet det. Eller ännu färre än så.

Så att kalla Nannskog "folkkär" är möjligen årets största överdrift hittills av svensk media. Som ändå ofta roar sig med överdrifter...
Citera
2026-06-14, 14:35
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lofiboy
https://gofile.io/d/BVwoyF

Det blir 5 färska, rätt in på kåken.
Tvi fan!
Citera
2026-06-14, 16:18
Medlem
oldeubois avatar
Citat:
Ja, jag har kanske sett en handfull fotbollsmatcher i mitt liv och jag känner igen både yttre och namnet.
Citera
2026-06-14, 18:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lashback
Nej tack. 🙄

Första gången jag såg den tätstirrande halvnegern förstog jag att det inte står rätt till. Särskilt hans självförtroende när han surrar fotboll. Uppenbarligen en narcisisst.

Ja den där negern lurar ingen. Ser ju sjukt obehaglig ut.
Citera
2026-06-14, 18:40
Medlem
stortans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Är man fotbollsintresserad så gör man det. Är man inte intresserad av fotboll, men av andra sporter, så kanske man ändå vet vem han är.
Är man däremot helt ointresserad av sport så vet man inte vem Nannskog är!

Ett exempel: Om man frågar 100 slumpvis utvalda svenskar i åldern 20-85 år så vet nog nästan alla (90 %?) vem Gunde Svan är.
Om du frågar samma svenskar hur många som vet vem D Nannskog är så skulle jag tro att kanske 30 av 100 vet det. Eller ännu färre än så.

Så att kalla Nannskog "folkkär" är möjligen årets största överdrift hittills av svensk media. Som ändå ofta roar sig med överdrifter...
Alla vet vem negern är! Allt ifrån skridskoprincessa på 14 till soffliggare 85. Möjligtvis att B-lags morsan missat honom.
Citera
2026-06-14, 19:00
Medlem
Citat:

Hade ingen aning innan han dök upp i ”Bäst i test”. Hur kan inte castingansvarig till det programmet kollat upp honom bättre? Tänker att det inte kan ha varit en hemlighet då SVT lät honom gå. Nu faller ändå viss skugga över programmet.
Citera
2026-06-14, 20:07
Medlem
eternussermos avatar
Från FUP: Daniel berättade att han hade tagit kokain och druckit alkohol på morgonen

Värre kolatorsk än man kunde tro
Citera
2026-06-14, 20:53
Medlem
Citat:

Jag med. Har synts i rutan under många, många år. Nannskog är extremt känd i Sverige.
Citera
2026-06-14, 20:59
Medlem
kristerzs avatar
Läst fup nu.... vilken vidrig människa!!

med detta storhetsvansinne så bör det finnas mycket mer!

Övertygad att han fick kicken från fotbollskväll.... dock inte över detta! så kan det finnas mer vi inte funnit? om det inte lett till åtal finns de inte att få tag i va?
Citera
2026-06-14, 21:40
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Får man vara kvar i USA om man man döms för detta? Nu har Daniel iofs bott I USA ett tag, men jag tänker att han kanske får problem over there med uppehållstillstånd etc etc. Någon som kan USA s lagstiftning!
Han har väl Amerikanskt medborgarskap?
Inte självklart på något sätt att han skulle utlämnas som USA medborgare, dvs om han inte dyker upp till svenska rättegången.

Åklagare rättsväsendet kan ge reseförbud och beslag/spärra ta ett Svenskt pass, men endast det svenska pass.
Dvs har man dubbla medborgarskap kan man alltid resa på det andra landets pass. Något som ofta sker.
Citera
2026-06-14, 22:05
Medlem
Ballcancers avatar
De här männen är bara en tidsfråga innan de har ihjäl en kvinna. De ändrar sig aldrig. Vidrigt att det senaste man ser i aftonbladet är om hans nya hustru och deras giftermål.. Inget om hans brott mot exfrun!?
Citera
2026-06-14, 22:16
Medlem
Jag försvarar inte honom men tycker du hon verkar frisk?
Snortar kola, dricker vin och har sex med honom långt in på morgonen. När hon ska på jobb? Luktar Wannabe lång väg. Destruktivt förhållande dom båda är ansvariga för.
Att sedan polisen ställer ledande frågor och lägger in sina egna värderingar i i rapporten luktar fisk lång väg. Manshatande poliser är det värsta sorten. Att dom passade på att slå lite på honom kändes säkert skönt i byxan på dessa poliser.
Citat:
Ursprungligen postat av kristerz
Läst fup nu.... vilken vidrig människa!!

med detta storhetsvansinne så bör det finnas mycket mer!

Övertygad att han fick kicken från fotbollskväll.... dock inte över detta! så kan det finnas mer vi inte funnit? om det inte lett till åtal finns de inte att få tag i va?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in