2026-08-25, 21:40
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rottilia123
Och inför hänförd publik. Som en galen romersk kejsare...

Extremt obehaglig scen, jag satt hela tiden och tänkte på vilken svavelosande andedräkt Olivia skulle få möta vid altaret!
Citera
2026-08-25, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ABB87
Riktig psyko! Autistisk?
Psykopat eller autistisk, välj en, tror inte det finns ett autistiskt psykopat.
Citera
2026-08-25, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solstol28
Tyckte det räckte med öppningsscenen där han sitter och trycker i sig ägg efter ägg. Ett ägg ok, men det finns ju gränser!

Han måste lägga såna jvla pruttar av alla ägg
Citera
2026-08-25, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tenstas-golfkung
Han måste lägga såna jvla pruttar av alla ägg

Tänkte samma sak. Under en viss period åt jag rätt mycket ägg typ 2-3 om dagen och tillslut luktade jag ägg ur porerna eller något. Han måste ju också stinka
Senast redigerad av Hockeytrunken 2026-08-25 kl. 22:23.
Citera
2026-08-25, 22:23
Medlem
Durochmolls avatar
Otroligt ändå att Urbans föräldrar ställde upp och var med på bröllopet. Hur hanterar man om man är vän/bekant/arbetskompis till Urbans föräldrar? Hur tar man upp hans medverkan på ett diplomatiskt sätt? Hur undviker man dålig stämning i fikarummet på jobbet?

Det känns som hela Sverige hatar Urban, förutom Olivia, som verkligen känns som relationens svar på Simona Mohamedsson, skalar ner på sig själv och anpassar sig tills det som är hon snart inte finns kvar.
Citera
2026-08-25, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Nu missförstår du helt! Blandat du ihop mitt inlägg med någon annans? Självklart läser jag aldrig tråden innan jag sett avsnitten.
Jag såg båda avsnitten i söndags och alla har rätt att diskutera släppta avsnitt öppet.
Mitt inlägg gällde två personer i tråden som redan spoilat vilka par som fortsatt att vara gifta efter att säsongen är klar. Där är spoilerkravet självklart. Varför ska vi annars följa serien till sista avsnittet eller se "Hur gick det sen"-avsnittet?
My bad, ursäkta mitt tidigare inlägg.
Citera
2026-08-25, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kahlashnikovkamrat
Vet du vad fetalt alkoholsyndrom är?
Han ser inte helt normal ut, han har ett säreget ansikte och ett minst sagt märkligt beteende.
Nej, men å andra sidan var han väldigt lik sin morsa. Vore väl rätt osannolikt om både han och hon drabbatd av fetalt alkoholsyndrom (även om akloholism ofta är genetiskt iofs).
Citera
2026-08-25, 22:44
Medlem
Kan Olivia vara djupt sexuellt undergiven och lajvar ut det? Annars är det ju bara obegripligt.
Citera
2026-08-25, 22:55
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Klart en vänsterextremist var tvungen att dra in politik i en tråd om en tv-serie..

Jag hittade inget bättre exempel. Urban får väldigt välförtjänt kritik, men vad är det för svag tjej som är beredd att ge upp 20 års vänskap med en nära vän, för att en kille hon känt i 24 timmar kräver det.
Citera
2026-08-25, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Tror du på riktigt att han hjälper andra män?
Min gissning är att han plockar upp sårbara personer och gör dem till sina hängivna följare alltmedan han pumpar dem full med toxiska budskap där de "tar tillbaka makten" typ.
Tycker du inte alls att det känns konstigt att han hade med sig sitt entourage av elever/sektmedlemmar, som kallar honom sin far, istället för t.ex. barndomsvänner?

Precis exakt så! Så jäkla obehagligt...
Citera
2026-08-25, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Kan Olivia vara djupt sexuellt undergiven och lajvar ut det? Annars är det ju bara obegripligt.

Ja kanske? Att det var det som ingick i hans väldigt specifika krav som han hade haft till SVT och blev väldigt förvånad när dom hade hittat en tjej till honom
Citera
2026-08-26, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rockgift
Edin är supercharmig, genuint rolig och trygg björn. Tror många tjejer attraheras av det. Men han måste tagga ner!! Varje säsong är det (minst) en kille som blir blixtkär och inte kan sluta prata om hur perfekt hans fru är. Detta gör att hon backar eftersom de precis träffats och han är kär i sin bild av henne, inte av henne som person.
Finns inga kvinnor som attraheras av en sån som Edin. Tänk om Olivia hade varit attraherad av honom tex. Det hade varit match made in heaven och båda hade varit lyckliga i alla sina dagar. Men tyvärr är edins drag avtändande för majoriteten kvinnor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in