Citat:
Ursprungligen postat av
Rottilia123
Urban kan vara den obehagligaste personen i programmets historia. Säkert castad, de verkar ha en källa av mansekt-personer att ösa ur som kanske tipsar om varandra och delar mellan produktioner: Daniel med gungan för länge sedan i Gift, kritstall-Ola i LiB, Daniel Fjäll... Så fort jag såg U sluka ägg och mineralvatten på svensexan var saken klar, typisk man-sektare som sitter där och proteinmaxar slog jag fast. Konstig ser han ut, som en överboddad hobbit, men det värsta är ju den kontrollerande ogenerösa attityden. Dessutom, i mina ögon omanlig, eftersom jag tänker mig att manliga män har en självklarhet och ett lugn i sig som göra att de känner tillit till sin partner. Att han själv aldrig har kunnat vara kompis med en tjej utan baktankar säger mest om honom själv.
Jag älskar program med människor som inte är kända. Är så less på alla B och C kändisar som blir castade till allt som sänds idag. Den ”vanliga” svenska människan syns aldrig i tv.
Vilket gör GVFÖ lite roligare och intressantare.
Direkt när jag såg U så fick jag så dålig magkänsla och det kändes creepy. Kunde nästan inte titta och behövde ta en paus.
Läskigt att få den känslan så direkt.
Förstår faktiskt inte varför man tar med honom och jag tycker man leker med andras liv och välbefinnande.
Hon verkar vara en otroligt fin tjej och jag tycker det är taskigt att göra så mot henne.
Kanske är det en perfekt match men jag har svårt att tänka mig det.
Det får tiden utvisa.
Gillar kompisarna till hon med husbilen.
Kåt@ som bara den och vill att det ska bli små befruktade ägg direkt.
Hon kanske har en god glass
De är också omaka men samtidigt väldigt lika.
Hoppas det fungerar.
Det här är kul att följa- normala människor.