2026-08-26, 02:13
Medlem
Tavastehuss avatar
Klarade av en kvart. Den feta ”pansexuella” kvinnan var olustig. Det gjorde mig illa till mods att tänka på att någon skulle få henne till svärdotter. Jag hade nog inte klarat av det utan sagt upp bekantskapen med min son/dotter.

Alla deltagare var ganska fula. Tatuerade, korta, krumma, dumma. Och så dessa fejkjobb som grädde på moset.

Ett typiskt TV4-program som av någon anledning går i public service. Varför?
Citera
2026-08-26, 05:51
Medlem
Är det bara jag eller har det blivit mer manus och mindre experiment för varje säsong? Saknar när det faktiskt kändes som ett socialt experiment och inte ännu ett influencerprogram.
Citera
2026-08-26, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bobbybrown1
Är det bara jag eller har det blivit mer manus och mindre experiment för varje säsong? Saknar när det faktiskt kändes som ett socialt experiment och inte ännu ett influencerprogram.

De satsar på att fånga dem som tittar på hjärndöda dokusåpor.
Senast redigerad av DrankFrebin 2026-08-26 kl. 08:38.
Citera
2026-08-26, 09:01
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tavastehus
Klarade av en kvart. Den feta ”pansexuella” kvinnan var olustig. Det gjorde mig illa till mods att tänka på att någon skulle få henne till svärdotter. Jag hade nog inte klarat av det utan sagt upp bekantskapen med min son/dotter.

Alla deltagare var ganska fula. Tatuerade, korta, krumma, dumma. Och så dessa fejkjobb som grädde på moset.

Ett typiskt TV4-program som av någon anledning går i public service. Varför?

Hennes man Gabriel, som egentligen är en kvinna, är än värre. SVT levererar!
Citera
2026-08-26, 09:21
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Tror du på riktigt att han hjälper andra män?
Min gissning är att han plockar upp sårbara personer och gör dem till sina hängivna följare alltmedan han pumpar dem full med toxiska budskap där de "tar tillbaka makten" typ.
Tycker du inte alls att det känns konstigt att han hade med sig sitt entourage av elever/sektmedlemmar, som kallar honom sin far, istället för t.ex. barndomsvänner?
Alla såg ju ut att vara aningens speciella.

Potentiellt skulle ju psykopaten kunna skapa 10 kvinnomördare känns det som. Han klarar ju av att leva med pondus, kasta de som inte lever upp till hans krav. Men de där andra?? Ska de gå runt och leka maktmän och klara av att tjejer konfronterar de och går ur genom dörren? Så pass sårbara de såg ut på ytan känns ett psykbryt på en brud lika nära som handtaget till kylskåpet för en diabetiker
Citera
2026-08-26, 09:23
Medlem
Comitiums avatar
"Gift vid första ögonkastet". Men ska inte förlovningen först eklateras? Ska det inte sedan vara lysning i kyrkan tre söndagar i följd? Och Skatteverket måste ju göra en hindersprövning. Vad ÄR detta?
Citera
2026-08-26, 09:32
Medlem
Trolleholm702s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Olivia vill uppenbarligen bli hemmafru och försörjd av sin man. Hur mycket Botox har hon i nyllet? Finns inte en rynka och noll mimik.

Vad är det för välgörenhet för män som Urban jobbar för?

Fast hon är iofs inte så ung, 28 eller nåt. Då har man inte så mycket rynkor än, jag fick iaf vid 35-40
Citera
2026-08-26, 09:39
Medlem
BallaBellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rottilia123
Urban kan vara den obehagligaste personen i programmets historia. Säkert castad, de verkar ha en källa av mansekt-personer att ösa ur som kanske tipsar om varandra och delar mellan produktioner: Daniel med gungan för länge sedan i Gift, kritstall-Ola i LiB, Daniel Fjäll... Så fort jag såg U sluka ägg och mineralvatten på svensexan var saken klar, typisk man-sektare som sitter där och proteinmaxar slog jag fast. Konstig ser han ut, som en överboddad hobbit, men det värsta är ju den kontrollerande ogenerösa attityden. Dessutom, i mina ögon omanlig, eftersom jag tänker mig att manliga män har en självklarhet och ett lugn i sig som göra att de känner tillit till sin partner. Att han själv aldrig har kunnat vara kompis med en tjej utan baktankar säger mest om honom själv.

Jag älskar program med människor som inte är kända. Är så less på alla B och C kändisar som blir castade till allt som sänds idag. Den ”vanliga” svenska människan syns aldrig i tv.
Vilket gör GVFÖ lite roligare och intressantare.

Direkt när jag såg U så fick jag så dålig magkänsla och det kändes creepy. Kunde nästan inte titta och behövde ta en paus.
Läskigt att få den känslan så direkt.
Förstår faktiskt inte varför man tar med honom och jag tycker man leker med andras liv och välbefinnande.
Hon verkar vara en otroligt fin tjej och jag tycker det är taskigt att göra så mot henne.
Kanske är det en perfekt match men jag har svårt att tänka mig det.
Det får tiden utvisa.

Gillar kompisarna till hon med husbilen.
Kåt@ som bara den och vill att det ska bli små befruktade ägg direkt.
Hon kanske har en god glass
De är också omaka men samtidigt väldigt lika.
Hoppas det fungerar.
Det här är kul att följa- normala människor.
Citera
2026-08-26, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tavastehus

Hon är samma personlighet som den feta pankvinnan från förra säsongen. Hon som fick rugbybutchflatan.
Citera
2026-08-26, 09:49
Medlem
BallaBellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABB87
Flera har blivit castade tex Sara som berättar det på hennes Instagram.
Låt mig gissa att Urban också blivit det då han uttryckt att han inte ens ville gifta sig och sedan har vi "ödmjukheten själv" som tydligen har en podd.....

Sara har säkert blivit castad för att få med en person som gillar personer och inte kön.
De vill alltid ha något som visar olikheter.
Det är väl ok. Hon verkar härlig.

Hade varit så mycket värre om de slängt in C kändisar som sveriges befolkning knappt vet vem det är och som är med i flera produktioner varje år typ Anis dom Deminas kompis, Julia och Ringo eller Edvin Törnbloms mamma som många inte har en susning vem hon är och produktionen lägger in det som en överraskning. Haha…. Det blev så konstigt!

Tror på Sara och hennes partner.
Senast redigerad av BallaBella 2026-08-26 kl. 09:53.
Citera
2026-08-26, 09:54
Medlem
Trolleholm702s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honn
För rättvisans skull så vill han väl åtminstone jobba med sig själv. Men det verkar ju inte som han ändrat sig nämnvärt, nej. Jag tror han är så fast i sin syn på hur mansrollen, undrar vad han lär männen som han hjälper?

Fast den här ”jobbat med sig själv” handlar i hans fall förmodligen inte om de traditionella sätt vi känner till- jobba med sina komplex/barndom/hinder/grubblande/trauma osv, och som ofta leder till att man mognar, blir ödmjukare, ärlig, inte så dömande och sunt självkritisk.
Den här typen är genomfalsk och oärlig och lägger all energi på att spela teater och vara någon han inte är.
Han har många masker, bakom dem gömmer sig en liten rädd pojke.
Den här individen har gått nån personlig utveckling á la Tate, där teorin är att mannen är förtryckt och behöver hitta (tillbaka) till den traditionella mannen och hans styrkor och värderingar som förlorats i dagens samhälle.

Och ang hans pappa- det är inte alltid så som en del tror, att sånt här machobeteende kommer från pappan, det behöver inte vara så i just Urbans fall, det skulle kunna vara tex att han har en mamma som är dominant och pappan lite ”push-over”-jag spekulerar bara nu- och att U skulle kunna ha upplevt detta som negativt och bara; nej, nej en sån man ska jag aldrig bli!
Senast redigerad av Trolleholm702 2026-08-26 kl. 09:59.
Citera
2026-08-26, 09:56
Medlem
BallaBellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrgauten
Urban känns som en sjukt obehaglig man. En sån man inte vill möta påvägen hem. Usch

Tror faktiskt jag såg honom igår.
Otroligt likt och han promenerade med en tjej.
Senast redigerad av BallaBella 2026-08-26 kl. 09:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in