Citat:
Ursprungligen postat av
zombie-nation
Läsförståelse? Du som påstår att jag skrivit att jag läst ett ämne i 5 år?
Du skrev att du läst psykologi. Om det nu inte var psykologprogramet som är på fem år så fanns det ju ingen anledning för dig att nämna det. Det är ingen direkt merit eller ger någon auktoritet att ha läst en kurs hit eller dit. Det har jag ju också gjort i såväl psykologi som psykiatri.
Citat:
Jag skrev väldigt väldigt tydligt att det handlade om skiftet i när folk i allmänhet började använda ordet autism istf aspergers. Inte när manualen kom, för folk ändrade sig inte på utgivningsdatum vettu.
Absolut, men det hade inget med det vi talade om att göra då de definitionerna jag talar om är äldre än de som kom 2013. Det är det här jag menar. Du svävar hela tiden iväg i saker som inte har något med vad vi pratar om att göra. Du läser inte inlägget, du fantiserar ihop något eget och svarar på det, när jag påpekar att du gör det så börjar du med alla möjliga sorters konster och hjärngymnastik.
Citat:
Tror du bara tycker om att bråka.
Nej, däremot är jag relativt insatt i denna typen av ämnen och jag ser inga problem med att upplysa mindre utbildade och erfarna personer. Sen att en del människor saknar mognaden för att vara mottagliga och tolkar det som att man bråkar säger ju bara allt om den personen