Citat:
Ursprungligen postat av
All-the-way-77
Vad har jag ens skrivit något sådant? Det är lite synd att du känns lite konfrontativ - det är helt onödigt. Det är ju ett intressant ämne att diskutera.
Jag avser absolut inte att konfrontera. Jag känner inte ens dig. Jag spetsade iofs till det lite men det var bara för tydlighetens skull. Menade du ungefär så som "halmgubben" sa, fast inte lika skarpt? Eller något annat?
Citat:
En kille som aldrig har haft en flickvän och inte haft sex i sitt liv KAN inte prata med tjejer på ett bra sätt. Det är något man måste lära sig - och inte minst lära sig kunna vara naturlig och avslappnad i kvinnors sällskap. En kille som är obekväm och tafatt kommer sorteras bort direkt.
Kan du utveckla vad det är för speciellt med att "prata med tjejer"? Vilken svensk pratar olika med människor man träffar i vardagen, beroende på vilket kön man har? På samma sätt som man t ex kan fråga en manlig kompis "har du lust att kolla den där biofilmen någon gång" kan man väl fråga en tjejkompis det?
Det som skiljer är när man ska bli sexuell. Men det andra är ju helt normalt.
Kan det vara detta som är felet ni gör - ni tror att det är något speciellt med tjejer som gör att de måste manipuleras på något konstigt sätt (såsom det står i incel-forumen)?
Citat:
Fast igen, har jag ens skrivit något sådant? Jag har tvärt om skrivit att han behöver lära sig spelet och i det ingår att kunna krypa innan man kan gå.
Låter som jag var rätt ute i stycket ovan. Vilket "spel"??? JAG HATAR SOCIALA SPEL! Visst, jag förnekar inte att "negging" kan funka på vissa tjejer. Om de är komplexa. Personligen HATAR jag komplexa tjejer, alltså den typen av tjejer som fulknep funkar på. Vänstertjejer rör det sig om absolut oftast, som är såna. Så av den anledningen har jag aldrig ens provat. Jag är ärlig bara. Frågar (på ett snällt sätt givetvis) om de vill knulla. Vill de spela svåra, då kan de fara åt helvete, då kan jag prova med nästa tjej - det finns fler än en snygg tjej i världen.
ÄRLIGHET VARAR LÄNGST. Spela inga fucking spel. Jag är antagligen ovanlig, jag vet inte så noga hur andra killar gör när de raggar annat än vad jag hört av tjejer. Men jag är iallafall inte oskuld utan skulle säga att jag har hittat PRECIS de tjejer jag har velat ha. Visst, det tar tid så man måste börja letandet i god tid, men sån är verkligheten.