2026-09-07, 16:52
Medlem
Knullösa män som jobbar är det samhället behöver.
Citera
2026-09-07, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Run4YourLife
Problemet är om du ser på dig själv med självförakt. Jag har träffat män som absolut inte har sett bra ut, nästan fula, MEN, som har haft en otrolig utstrålning som helt överskuggade deras utseende. En inre karisma som skiner igenom, och det får du bara om du tycker om dig själv.
Minsta negativa tanke om dig själv borde vara förbjuden, för det blir en självuppfyllande profetia.
Börja om från början med dig själv. Bygg upp din självkänsla, sen kommer du se att saker kommer att förändra sig. Du förändrar dig själv och världen följer med det nya. Låter enkelt, men är det enda rätta.
Jag gör det nu ja, men jag har inte alltid gjort det. Och ja jag känner till dessa människor med en otrolig utstrålning och den har jag garanterat inte heller. Den är oftast medfödd, förmodligen alltid.

Jag känner en otrolig jävla åldersstress över min situation. Som att något måste hända IDAG annars är det försent.

Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Ett moment 22. Lång tid utan sex gör en defekt och oattraktiv. Och då får man varken ömhet eller sex.
Precis där jag är. Jag har varit utan så länge att jag känner mig helt vissen.
Citera
2026-09-07, 16:56
Medlem
Citat:
Ett moment 22. Lång tid utan sex gör en defekt och oattraktiv. Och då får man varken ömhet eller sex.

Han får väl ta ett eller två jobb till så han kan köpa ett slott ute på landet. Inte kvinnors fel att han är undermålig.

När man läser ts framgår det ju tydligt att han är en slacker som bara gör det minimala som är absolut nödvändigt för att hålla näsan över ytan. Inget en kvinna ska uppmuntra med andra ord.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2026-09-07 kl. 17:02.
Citera
2026-09-07, 17:05
Medlem
Run4YourLifes avatar
Om du känner dig desperat och vill ha NU, på en gång, kommer det inte att hända. Desperation är en slags rädsla och allt du är rädd för, det manifesterar sig. Låter flummigt kanske, men så fungerar universum och dragningskraft. Släpp taget om denna önskan, det gäller allt i livet, släpp taget och allting löser sig så som det ska vara.
Citat:
Ursprungligen postat av Grodde
Jag gör det nu ja, men jag har inte alltid gjort det. Och ja jag känner till dessa människor med en otrolig utstrålning och den har jag garanterat inte heller. Den är oftast medfödd, förmodligen alltid.

Jag känner en otrolig jävla åldersstress över min situation. Som att något måste hända IDAG annars är det försent.

Precis där jag är. Jag har varit utan så länge att jag känner mig helt vissen.
Citera
2026-09-07, 17:08
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Han får väl ta ett eller två jobb till så han kan köpa ett slott ute på landet. Inte kvinnors fel att han är undermålig.

När man läser ts framgår det ju tydligt att han är en slacker som bara gör det minimala som är absolut nödvändigt för att hålla näsan över ytan. Inget en kvinna ska uppmuntra med andra ord.
Politikerna säger "alla ska med", det gör inte att det är någons annans fel, men att de som kan bör försöka åtgärda.

Alla föds inte lyckliga och med förmågor och det behöver inte vara någon annans fel, men om nu "alla ska med" så bör man jobba för att det ska ske. Vad kan jag och du göra för detta?
Citera
2026-09-07, 17:12
Medlem
Ankan-mannens avatar
Tillåta prostitution kan i något fall skapa självförtroende som leder till förändring. Det har många andra länder förstått, något som det "goda" Sverige inte kan tillåta.
Citera
2026-09-07, 17:37
Medlem
Citat:
Politikerna säger "alla ska med", det gör inte att det är någons annans fel, men att de som kan bör försöka åtgärda.

Alla föds inte lyckliga och med förmågor och det behöver inte vara någon annans fel, men om nu "alla ska med" så bör man jobba för att det ska ske. Vad kan jag och du göra för detta?

Vadå vi? HAN kan börja med att höja nivån över ena pungkulan.

Citat:
Tillåta prostitution kan i något fall skapa självförtroende som leder till förändring. Det har många andra länder förstått, något som det "goda" Sverige inte kan tillåta.

Hahahaha det var det absolut dummaste jag läst på flashback hittills. Förändring genom knull? Neger snälla!

Att låta mannen knulla av sig förändrar ingenting. Tvärtom så sänker det nivån.

Andra generationer har fått knulla av sig utan motprestation och det ser vi ju vad det lett till.

Nej nu är det dags att höja nivån i alla fall så den når upp till ståkuken.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2026-09-07 kl. 17:44.
Citera
2026-09-07, 19:27
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Citat:

Till att börja med rösta på de politiker som säger "Alla ska med".
Socialdemokraterna hade denna slogan i valrörelsen 2006 - och förlorade makten.
Moderaterna hade en snarlik ("Alla behövs") i valrörelsen 2014 - och förlorade makten.

Att det ser ut som det gör i Sverige med alla ensamma människor, beror nog en hel del på att vi slutat bry oss om varandra.
Senast redigerad av TreponemaPallidum 2026-09-07 kl. 19:30.
Citera
2026-09-07, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Det där stämmer inte. Till skillnad från många andra var jag den som skaffade jobb först, flyttade hemifrån först och utbildade mig till något jag verkligen ville bli. Min dröm. Det finns många i min ålder som inte har några ambitioner alls och jobbar på ett lager.
Citera
2026-09-07, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grodde
Det där stämmer inte. Till skillnad från många andra var jag den som skaffade jobb först, flyttade hemifrån först och utbildade mig till något jag verkligen ville bli. Min dröm. Det finns många i min ålder som inte har några ambitioner alls och jobbar på ett lager.

Hade du varit något hade sökt en fru utomlands. Nu söker du bara en svensk kvinna att utnyttja och leka av dig med.
Citera
2026-09-17, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Då får du väl säga att det är privat, och vill hon inte träffa dig mera för en sådan sak så är det hennes val. Det är en konstig fråga att ställa. Jag tänker att det är en sådan sak som man kanske kan börja prata om långt in i ett förhållande, när man känner varandra mycket väl och litar på varandra.

Det lär ju dock märkas vid själva akten att ts är oskuld. Så bättre att köra med öppna kort direkt skulle jag säga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in