2026-03-09, 10:00
Medlem
kibokos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1procentare
Du menar samma korg som vi går runt med i varuhuset fylld med varor i? Den korgen som vi sen sätter på samma höjd som vi hållit den under hela tiden ?
Hon menar den större korgen som oftast har hjul. Den brukar åtminstone jag dra efter mig på hjulen när jag strosar runt i affären. Men vid kassan ställer jag såklart upp den. Trodde i min enfald att jag gjorde det för att det blir lättare att nå varorna än att böja mig ner för varje vara som jag vill plocka upp. Men TS har öppnat mina ögon att jag undermedvetet gör det för jag vill ligga med just henne.
Citera
2026-03-09, 10:06
Medlem
kibokos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nwo123
du måste ju vara psyksjuk
Mmm, tidigare trådstarer av användaren tyder på det. Fast mest troligt trollerier. Samtliga hamnade i papperskorgen eller stängdes.
(FB) En SD:are i mataffären
(FB) Avskaffa rösträtt för män
(FB) Begreppet "vitvaror" är rasistiskt
Citera
2026-03-09, 21:00
Medlem
Ni kvinnor i mataffären - varför.är.ni så långsama och veka? Är det.för att ni tror att det tänder oss gubbar? Nä! Så sluta genast med detta.
Citera
2026-03-09, 21:34
Moderator
Neksnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smetenigatan
Du hade enkelt kunnat låta korgen stå kvar på golvet och lagt upp varorna på bandet därifrån så försök inte med mig.
Hade jag varit kvinna så hade jag låtit korgen stå på golvet och sedan stått svankande och lyft varorna samtidigt som annat hade lyfts av sig själv i kön bakom mig. Men nu är jag man så jag får helt enkelt kåta upp det motsatta könet på ett manligt sätt.
Citera
2026-03-11, 15:51
Medlem
SphericalHamsters avatar
Citat:
Du hade enkelt kunnat låta korgen stå kvar på golvet och lagt upp varorna på bandet därifrån så försök inte med mig.

Det kan ju varken män eller kvinnor göra heller för då anmärker du på att de måste visa sig viga och snabba och skalla nämnd hylla 20 gånger istället medan de säger "höhö kolla så vig jag är, höhö".

Och varför använder du citationstecken när ingen, absolut INGEN säger höhö när de lägger upp sina varor.

Jävla cp. Avsluta ditt konto på flashback och svara inte, ingen gillar såna som du. Höhö.
Citera
2026-03-12, 07:30
Medlem
varfors avatar
Jag brukar alltid låta fula brudar gå före tills det kommer en tia bakom mig, sedan ställer jag mig och curlar min hjulkorg tills kassörskan påminner om att det är min tur.
Självklart väljer jag kassa baserat på kassörskans utseende.
Citera
2026-03-12, 08:13
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
En sak som jag lagt märke till på senare tid är att i mataffären är det väldigt frekvent förekommande att män lyfter upp en stor varukorg fylld med varor och sätter den på den lilla avsatsen vid kassan. För mig är det uppenbart att de gör detta för att imponera på oss kvinnor. Liksom "Höhö, kolla här vad stark jag är. Kan lyfta en hel korg med varor höhö. Vill du följa med mig hem höhö?". Jag vill uppmana er män att sluta med detta sexistiska beteende. Vi kvinnor blir inte kåta eller impade av att ni gör detta. Inte det minsta.

Diskussionsunderlag: Varför tror män att kvinnor blir kåta eller impade av att de gör så?
Jag lyfter alltid upp korgen, men det är första gången denna sjuka tanke har nått mig. Såklart kommer den från en manshatande femiazi. Allt handlar inte om kvinnor. Kan det inte vara så att det är idiotiskt att böja sig ner mot golvet och ta varorna än att ha korgen i en normal höjd? Tror nog till och med att den här avsatsen är till för just detta.
Citera
2026-03-12, 08:18
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiboko
Hon menar den större korgen som oftast har hjul. Den brukar åtminstone jag dra efter mig på hjulen när jag strosar runt i affären. Men vid kassan ställer jag såklart upp den. Trodde i min enfald att jag gjorde det för att det blir lättare att nå varorna än att böja mig ner för varje vara som jag vill plocka upp. Men TS har öppnat mina ögon att jag undermedvetet gör det för jag vill ligga med just henne.
Du vill väl inte ha könssjukdom?
Citera
2026-03-12, 09:24
Medlem
Det är så man ska slippa böja sig ner som en bög som önskar bli tagen i röwen av nästa kund när man ska plocka upp varorna.

Att lyfta en 10-20kg kundkorg ska alla kunna och är således ingenting som bör imponera någon, inte ens dig,
Citera
2026-03-12, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gorbi
Hej, hjärndöda Feministnazist,

Du har inte funderat på att vi helt normala fungerande MÄN gör detta av helt funktionella skäl och inte för att ge en fisksås dusch i kloaken på Hen dvs. (dig)????

Förr i tiden när mathandlarna kunde investera i kundupplevelsen fanns det en sorts hiss som kände av när en tung korg sattes på avsatsen vid kassan och hissade upp korgen till normal nivå för att hantera matvarorna för att lägga dem på kassabandet, men det har nog inte dagens vinstfokuserade mathandlare råd med.

Då kunde du ju skippa bli plaskblöt i stringtrosan som luktar sååååå mycket bajs i stringen.

Hur gör du själv ?.
Plockar du varorna från korgen på golvet på raka ben?. Hoppas du då att någon han/hen/hon eller liknande ska peta dig i röven av kåthet?.
Citera
2026-03-12, 10:35
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiboko
Mmm, tidigare trådstarer av användaren tyder på det. Fast mest troligt trollerier. Samtliga hamnade i papperskorgen eller stängdes.
(FB) En SD:are i mataffären
(FB) Avskaffa rösträtt för män
(FB) Begreppet "vitvaror" är rasistiskt
Är det ett uttråkat troll som försöker hitta på nånting att roa sig med eller är det en typisk vänsterkvinna? Egentligen omöjligt att avgöra. Poes lag, som vanligt: Utan en tydlig indikation på författarens avsikt är det svårt, eller omöjligt, att se skillnad på ett uttryck för uppriktig extremism och en parodi på extremism.
Citera
2026-03-12, 10:57
Medlem
SegerHelg88s avatar
Citat:
En sak som jag lagt märke till på senare tid är att i mataffären är det väldigt frekvent förekommande att män lyfter upp en stor varukorg fylld med varor och sätter den på den lilla avsatsen vid kassan. För mig är det uppenbart att de gör detta för att imponera på oss kvinnor. Liksom "Höhö, kolla här vad stark jag är. Kan lyfta en hel korg med varor höhö. Vill du följa med mig hem höhö?". Jag vill uppmana er män att sluta med detta sexistiska beteende. Vi kvinnor blir inte kåta eller impade av att ni gör detta. Inte det minsta.

Diskussionsunderlag: Varför tror män att kvinnor blir kåta eller impade av att de gör så?

Dålig ragebait.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in