2026-03-07, 08:43
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorbi
Om jag inte minns fel runt 2010, det var en metallplatta som var i golvnivå och kände av när en tung korg sattes på den och då hissade upp den till bekväm höjd för att lägga varorna på kassabandet.

Vi kan ju ha en kampanj här på flashback nu 2026 där vi kampanjar för att dessa skall finnas i alla matbutiker.

Jag slipper gärna att behöva lyfta en 25 kilos kundkorg en meter upp till kassabandet.

Korghissen var väldigt bra, men tyvärr slutade butikerna med dessa praktiska hissar efter några olyckor där barn både klämde sig i hissfuktionen och ett par fallolyckor där oansvariga föräldrar lät barnen åka med upp. Men det vore fint att få tillbaka den kära korghissen
Citera
2026-03-07, 08:43
Medlem
Man kör naturligtvis scanning på sina varor.
Bara fattiga losers som står vid kassan
Citera
2026-03-07, 08:44
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Har det dock någonsin hänt? Helt ärlig. En kvinns ser denna starka arm och hej jo hem till mig och knulla. Det är nog en lika mycket fantasi för de som tror det och de som du tror att det faktiskt händer.

Det hela låter som en ren fantasi. Precis som du skriver.

Samtidigt är det väl många incels här på FB, så vi ska inte förringa deras fantasier om sex?

Bara de slutar med matlåda, skaffar kontaktlinser, klär sig lite mer tidsenligt, klipper sig, börjar duscha lite oftare och tittar mycket på Andrew Tate så kanske de hittar det de söker?

Under tiden gör det ingen direkt skada om de använder hyllan i kassan till avsett ändamål och sparar lite på ryggen.
Citera
2026-03-07, 08:45
Medlem
Queutards avatar
Kvinnor vägrar ta i pinnen, så man får grabba tag i den själv och lägga upp den efter kvinnan. Händer även att en del män tror att mamma jobbar på Ica.
Citera
2026-03-07, 08:46
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
Jag gör så som du skriver helt enkelt för att slippa böja mig ner och plocka upp varorna, har inga andra baktankar.

+ 1. Har nog aldrig trots +1000 gånger känt något sexuellt med det. Det är mina varor, snälla scanna det snällt och bra! Möjligen det kan hända. Som ha nyligen kassörskan frågade om just den chokladen var god. Det var en vit ena. Inte brukligt jag köpte innan. Jag menar det kan bara varit BS men ja också varit att japp hon hade ett visst intresse. Men mer troligt hon bara vara trevlig. Det är inte som om hon i kassan ler åt dig, att hon vill ligga med dig...
Citera
2026-03-07, 08:48
Medlem
Hahaha, rolig teori, är kvinna och gör likadant, även med korgen som har hjul.
Citera
2026-03-07, 08:53
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smetenigatan
Du hade enkelt kunnat låta korgen stå kvar på golvet och lagt upp varorna på bandet därifrån så försök inte med mig.

Jag lyfter upp korgen för att ryggen inte skulle klara av att lyfta 20-30 prylar från golvet upp till bandet. Ett tyngre lyft med korrekt kroppshållning är däremot inga konstigheter.

Jag skiter fullständigt i hur folk runt omkring ser ut eller vad de har för kön så att det skulle vara för att imponera på någon är totalt skitsnack.

Du är otroligt självupptagen och självcentrerad som tror att någon försöker imponera på dig.
Citera
2026-03-07, 08:53
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Det hela låter som en ren fantasi. Precis som du skriver.

Samtidigt är det väl många incels här på FB, så vi ska inte förringa deras fantasier om sex?

Bara de slutar med matlåda, skaffar kontaktlinser, klär sig lite mer tidsenligt, klipper sig, börjar duscha lite oftare och tittar mycket på Andrew Tate så kanske de hittar det de söker?

Under tiden gör det ingen direkt skada om de använder hyllan i kassan till avsett ändamål och sparar lite på ryggen.

Sluta söka i det vardagliva livet skulle jag säga. Gå på krog. Var lite berusad. Kom i kontakt där, där det är ok också. Dessa som är osäkra kommer ju fan inte inte hitta knull genom kassan. Det är två osäkra som bara kommer säga hej om de nu möts. De behöver mötas mer just på krogen.

Fan nu skrev man nästan som alla kvinns vid kassan söker efter knull.... Jag menar absolut faktiskt inte! Men de som fattat, fattar. De som inte är incels och kommer tro väderflickan sände speciella signaler till just dom...
Senast redigerad av Zaedrews 2026-03-07 kl. 08:57.
Citera
2026-03-07, 08:56
Medlem
Ingen man vill ligga med dig. Att han sätter korgen på hyllan betyder bara att det ska underlätta förflyttningen vidare till rullbandet.
Ibland när jag handlar så blir korgen så full att handtaget bågnar av tyngden. Jag gör så för att imponera på alla män i affären.
Senast redigerad av Dagdrommaren 2026-03-07 kl. 09:00.
Citera
2026-03-07, 08:58
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr H
Man kör naturligtvis scanning på sina varor.
Bara fattiga losers som står vid kassan
Nej nej. Man är en loser om man göra någon annans jobb gratis.
Citera
2026-03-07, 08:59
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smetenigatan
Ni gör det för att visa hur "starka ni är". Det har både jag och mina kompisar kommit fram till.

Du och dina kompisar har kommit fram till mycket ser jag i andra trådar. Ex tasistiska vitvaror ditt troll
Citera
2026-03-07, 09:01
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Sluta söka i det vardagliva livet skulle jag säga. Gå på krog. Var lite berusad. Kom i kontakt där, där det är ok också. Dessa som är osäkra kommer ju fan inte inte hitta knull genom kassan. Det är två osäkra som bara kommer säga hej om de nu möts. De behöver mötas mer just på krogen.

Fan nu skrev man nästan som alla kvinns vid kassan söker efter knull.... Jag menar absolut faktiskt inte! Men de som fattat, fattar. De som inte är incels och kommer tro väderflickan sände speciella signaler till just dom...

Statistik visar på att yngre människor väljer bort alkohol och krogen, men att "avlastningshyllan" i butiken skulle vara det nya "vattenhålet" där människor möts är så klart rent nonsens.

Jag tror att nätet är en vanligare mötesplats 2026 än att ragga vid "sexhyllan" i kassan, en hylla som ingen vettig människa har skänkt en erotisk tanke innan den här trolltråden skapades.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in