2009-04-10, 01:16
Medlem
legosnopps avatar
Det här är nog fan den finaste tråden på flashback! Nu när jag har en sån där flicka så ska jag börja praktisera det jag lärt mig i denna tråd

Själv brukar jag under högst lagoma och mysiga pussar fort köra in hela tungan i hennes mun och veva runt. Det resulterar oftast i att jag får igen med samma mynt, fast mycket värre. Men det är det värt

Annars är det jävligt kul att se ut som ett riksmiffo och hålla henne krampaktigt om armen i en mataffär och högt säga: "Sofia.... HAR BABBA!" eller "HAR BAJSAT PÅ MIG!!", och sedan visa detta med kroppsspråk.
Det kan göra henne sådär mysigt skamsen.

Att stå och stirra in i duschen när hon duschar och runka med psykopatisk min är en klassiker!

Sen gör vi ju lite andra, kanske udda, grejjer, såsom att jag sitter grensle över henne och studsar en godis från ett tutte och sedan klipper till godisen med det andra och försöker träffa hennes mun.... Fan vad jag började sakna henne nu :P
Citera
2009-04-10, 12:28
Medlem
flipsters avatar
En till spånig sak min kille gjorde - han försökte få in sin slaka snorre mellan mina tår. Fy fan, det var ingen skön känsla (för mig). Det kändes som att ha en... sumpig och sladdrig gul sparris mellan tårna... Att jag har fotfobi gjorde bara saken ännu roligare... för honom
Citera
2009-04-10, 12:38
Medlem
Igår skämde jag ut min tjej.. Jag åkte buss med henne, jag var utklädd till påskkärring i smink, kjolar och alltihop. Så satt jag och sjöng, growlade och dansade lite smått sådär. Självklart kommer hennes gamla kompisgäng på bussen, så hon lär väl få höra det där en del sen :P
Citera
2009-04-10, 14:26
Medlem
Xerxesbrothers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necktie
Igår skämde jag ut min tjej.. Jag åkte buss med henne, jag var utklädd till påskkärring i smink, kjolar och alltihop. Så satt jag och sjöng, growlade och dansade lite smått sådär. Självklart kommer hennes gamla kompisgäng på bussen, så hon lär väl få höra det där en del sen :P

Får man en förklaring till att du var utklädd till påskkärring, eller var det ännu en grej du gjorde för att göra bort henne?
Citera
2009-04-10, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xerxesbrother
Får man en förklaring till att du var utklädd till påskkärring, eller var det ännu en grej du gjorde för att göra bort henne?

Vi hade varit hos en kompis som fyllde år, alla överraskade henne genom att komma som påskkärringar
Grejen var att tjejen sminkade av sig och bytte om innan vi åkte hem, så hon var normal medan jag såg ut som ett monster :P
Citera
2009-04-11, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flipster
Le i mjugg = att le lite skadeglatt för sig själv, i smyg åt andra.

Ja jäklar! Fan va skoj.. Folk brukar tro dom vet nå men du visste! ROLIGT ja tyck!
Citera
2009-04-11, 08:46
Medlem
Dubbelsylts avatar
Rikard Palm ler i mjugg (sista scenen)

http://www.youtube.com/watch?v=hehC_wRTnZw
Citera
2009-04-11, 09:06
Medlem
flipsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OldSmuggler
Ja jäklar! Fan va skoj.. Folk brukar tro dom vet nå men du visste! ROLIGT ja tyck!

Kanske för att jag gör det ofta själv - ler i ljugg alltså!

/ Glad påsk!
Citera
2009-04-11, 11:04
Medlem
Saker jag och mitt ex hade för oss:

*Peta med nyckel eller penna i den andres rumpa vid olika tillfällen, t.ex när man går uppför trappan
*Pjata bäbisspråk meee vajandja
*När vi kysstes fick han ibland för sig att slicka som en hund över mina läppar, och springa omkring o göra helikoptern vid olämpliga tillfällen är ju en klassiker
*vara allmänt trög och efterbliven a´la "han den där" i stefan&krister... svara "vaaaaaaau" eller "vaaaaaaaud meeeeeeenar dööööööuuuuuu nööööuuuuu??" på allt han sa. det brukade göra honom tokig
*prata på stockholmska a´la stroppig och blåst östermalmsbrud också en favorit, alternativt värmländska, inte populär hos exet dock

fan vad jag saknar sånt
Citera
2009-04-11, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omedelbums

*vara allmänt trög och efterbliven a´la "han den där" i stefan&krister... svara "vaaaaaaau" eller "vaaaaaaaud meeeeeeenar dööööööuuuuuu nööööuuuuu??" på allt han sa. det brukade göra honom tokig

Haha, jusste! Kenny Starfighter används ofta sen vi såg Kenny Begins! "'Saru?", "amendura?!" och "aaja vet" är bäst När hon försöker kyssa mig så säger man "neej, inget sånt, jag vill ha action! Eller glass? Action? Glass? Action OCH glass! Ja, jag vill ha action och glass!"
Citera
2009-04-11, 22:04
Medlem
knivskriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omedelbums

Är det Edvin i Full Frys du menar? Mitt ex brukade härma honom. Bad jag honom göra nånting stirrade han på mig i några sekunder och sen sa han "jaså du menar nu?" Jätteroligt de tre första gångerna
Citera
2009-04-12, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knivskrik
Är det Edvin i Full Frys du menar? Mitt ex brukade härma honom. Bad jag honom göra nånting stirrade han på mig i några sekunder och sen sa han "jaså du menar nu?" Jätteroligt de tre första gångerna

nej inte edvin! (han rockar iofs också)
jag menar han som brukar peta upp glasögonen med långfingret så att han pekar fuckyou samtidigt. en ofantligt trög man, han fattar absolut ingenting!! nån som vet vad han heter? han spelas av stefan gerhardsson
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in