2009-04-12, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knivskrik
Är det Edvin i Full Frys du menar? Mitt ex brukade härma honom. Bad jag honom göra nånting stirrade han på mig i några sekunder och sen sa han "jaså du menar nu?" Jätteroligt de tre första gångerna

googlade nu. olvert heter han, skön kille
Citera
2009-04-12, 17:49
Medlem
theunits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giovanni
Rolig tråd!

Här är ett par stående saker jag gör mot min tjej regelbundet;

* Leker utvecklingsstörd, alt gammal dement gubbe
* Leker ubåt när vi badar (är bäst i en badtunna)
* Smiskar henne med en stekspade/handduk när vi lagar mat
* Spelar något djur, typ elefant eller tiger (kul när man sexar )
* Pratar norska när vi har sex (den är lite jobbig för hon gapflabbar för mycket för att jag ska kunna fortsätta... )
* Kittla henne när hon pratar i telefon, alt slicka i örat

Kan skriva lite vad hon gör också;

* Pratar bebisspråk, typ när jag är kåt elr sugen
* Säger typ när vi är ute på stan, "Oj!, är den sååå liten??!"
* Smyger sig på mig och kittlar mig fördärvad

Fan va kul det är att vara störd ibland

ÅÅÅÅÅH!!!! Jag vill ju OCKSÅ! Var fasen har ni hittat era partners? Alla pojkvänner jag haft har varit humorbefriade o hade jag försökt suga av nån av dem när de pratar i telefon hade jag fått världens blick o blivit såååå nobbad. Jag är singel nu för jag inte vet vad jag vill ha, men denna tråd hjälper faktiskt till!!! Det är ju såå ett förhållande ska vara! Man ska få tramsa, busa o skoja med varandra, en partner är väl till för att göra livet lite roligare, inte sant?
Citera
2009-04-12, 18:11
Medlem
knivskriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omedelbums
googlade nu. olvert heter han, skön kille

Jaaaa, han ja! Mannen som accelererar som en pormask, har jag för mig att de säger om honom någon gång.

Edit: Exet organiserade ibland om i köket, för att sen låtsas som inget. Ibland var det ett helvete att försöka hitta en osthyvel. Frågade man var han hade gjort av något fick man "men vadå, den är där den alltid har varit, glömsk?" till svar
Senast redigerad av knivskrik 2009-04-12 kl. 18:20.
Citera
2009-04-12, 19:00
Medlem
Jensofswedens avatar
hahha shit, jag har ett helt veritabelt arsenal av utvecklingsstörda beteenden och grejer jag håller på med

*leka utvecklingsstörd
*prata som gammal gubbe/tant
*prata grov skånska
*prata med kvinnlig röst och härma tjejer eller hur tjejer tänker med kroppspråk I love it!...hahaha
*random små danser
*leka obstinat
*göra "hästen biter" på tjejen, dvs man kittlar/kniper henne i midjan bakifrån och säger "hästen biter" och springer iväg:P
*göra apskrik och klia sig på huvudet och under hakan
*härma alla möjliga dialekter

haha ja det är kul ... jag brukar skoja till det ganska ofta och ibland hela tiden ;P
Citera
2009-04-12, 22:32
Medlem
ieatcats avatar
Slåss med kuken

Min pojkvän brukar leka utvecklingsstörd och jaga mig naken.
Gärna med snorren först och får han tag i mig
så daskar han mig med den så mycket han kan och får han bara tillfället
så sätter han sig, grensle över mig och kittlar mig med pungen, vidrigt.
Därför brukar jag svara med att dallra med tuttarna framför
ansiktet på honom varpå han FÖRSKRÄCKT flyr därifrån <3

Dessutom brukar vi "rumpa" varandra, knuffa varandra med rumpan dvs., helst så den andra ramlar. Skitjobbigt!

Skulle verkligen aldrig stå ut med en
pojkvän utan en och en annan skruv lös, det hör sannerligen till i ett kärleksfullt förhållande!
Senast redigerad av ieatcat 2009-04-12 kl. 22:39.
Citera
2009-04-12, 22:54
Medlem
flipsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theunit
ÅÅÅÅÅH!!!! Jag vill ju OCKSÅ! Var fasen har ni hittat era partners? Alla pojkvänner jag haft har varit humorbefriade o hade jag försökt suga av nån av dem när de pratar i telefon hade jag fått världens blick o blivit såååå nobbad. Jag är singel nu för jag inte vet vad jag vill ha, men denna tråd hjälper faktiskt till!!! Det är ju såå ett förhållande ska vara! Man ska få tramsa, busa o skoja med varandra, en partner är väl till för att göra livet lite roligare, inte sant?
Sannerligen! Det ska vara kul och man ska kunna skratta åt varandra
Citera
2009-04-13, 00:39
Medlem
JohnMiltons avatar
Förvisso rätt harmlösa och vanliga saker, men några grejer jag gör med min tjej som väl klassar in som rätt fåniga är att jag älskar att gömma mig på olika ställen när hon är på muggen.

Det värsta är att kärringar ju är så långdragna därinne ofta så det kan vara svårt att bedöma riktigt när hon ska bli klar. Senast rullade jag ihop mig (jag är MYCKET ovig så det kändes lite som att bli ihopknöglad som en boll) så kompakt som jag bara kunde och gömde mig under täcket i sängens fotändas hörn. Där fick jag helt enkelt ligga och lurpassa utan luft, klaustrofobisk och jävlig och försöka ligga blickstilla så det inte skulle synas på täcket att jag var där under och andades.

När jag legat där vad som tycktes som en evighet kom hon ut, bara för att avslöja mig redan efter några sekunder Antiklimax.

En annan klassiker är att tränga in sig mellan väggen och mörkläggningsgardinen(hon har tjocka jävlar som går nästan ner till golvet), så jag klämde mig in mellan gardin och vägg, för att inse att mitt ansikte ju sticker fram mer än resten av kroppen. Ända lösningen var att peka huvudet rakt upp och åt sidan. Det säger sig självt att det inte är världens bekvämaste att stå trängd mot en vägg med sidan av huvudet, men om jag skulle inta en bekväm position under väntan skulle ju gardinen fortsätta röra sig en stund av rörelsen när hon väl kommit ut, så det var bara att stå där upptryckt mot väggen i säkert 5 minuter, knappt andandes med stel nacke och blicken i taket.

Denna gång fick jag bättre resultat. Hon började låta ganska ledsen och förvirrad när jag till slut inte kunde hålla tillbaka de fnittringar som avslöjade min position.

Annars är ju en klassiker att ta täcket som nät, kasta det över henne som ett spöke och sedan kasta mig över henne, sticka in en hand därunder och kittla henne fördärvad när hon är instängd därinne, resulterade dock i sönderklöst arm sist

Brukar även roa mig med att försöka efterlikna en valross när vi ligger i sängen. Jag måste säga att min valrossimitation blivit riktigt grym av all övning.
Citera
2009-04-15, 19:30
Medlem
Felonys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnMilton

En annan klassiker är att tränga in sig mellan väggen och mörkläggningsgardinen(hon har tjocka jävlar som går nästan ner till golvet), så jag klämde mig in mellan gardin och vägg, för att inse att mitt ansikte ju sticker fram mer än resten av kroppen. Ända lösningen var att peka huvudet rakt upp och åt sidan. Det säger sig självt att det inte är världens bekvämaste att stå trängd mot en vägg med sidan av huvudet, men om jag skulle inta en bekväm position under väntan skulle ju gardinen fortsätta röra sig en stund av rörelsen när hon väl kommit ut, så det var bara att stå där upptryckt mot väggen i säkert 5 minuter, knappt andandes med stel nacke och blicken i taket.

Vilken passion för spåneri, det ska du ha en stående ovation för!

Jag och min pojkvän har fått för oss att nästan enbart prata svengelska med varann. Jag bara väntar på att det ska hända under sex.
Citera
2009-04-15, 20:35
Medlem
srgmntls avatar
felony, oroa dig inte, det kommer komma! låt inte skratten orsaka impotens eller sabbad stämning...

OT: skrämmas är en klassiker, ställa sig bakom en dörr och sen bara stå där är en av mina favoriter, alltså inte hoppa ut och skrika utan vänta tills partnern väder sig om för att kolla vart dennes älskade spån är , just i vändögonblicket gör man sitt drag (skriker, viftar, bränner av p-skott eller vad ni ungdomar nu sysslar med). Att skrämmas borde vara en obligatorisk del av varje förhållande!

Målet är naturligtvis att få sin partner att utveckla dörr-paranoia. När han/
hon fått skiten skrämd ur sig 100 ggr av att du står bakom toalett dörren kommer vederbörande börja kolla bakom dörren först, det är då man ska smyga sig på från andra hållet! klassisk Pavlov-betingning som kanske inte funkar för alla men det gäller att ligga på!
Citera
2009-04-16, 14:17
Medlem
staycloses avatar
Vi har jobbat fram diverse sorters sätt att föra sig på, givetvis så efterblivet som möjligt när en av oss har något vuxet och viktigt att göra. Typ betala räkningar, ringa till mormor och tacka för födelsedagspresent, eller när någon av våra respektive chefer ringer. Det som etsat sig fast i mitt minne var när min chef ringde och var helt jävla stormtokig och killen hade på sig skoterunderstället, drog upp byxorna under armhålan och gjorde sin berömda "ninjawalk".. Svårt att förklara men det är en släpande gångstil där benen liksom "heilar" när dom kastas framåt. Vi beter oss absolut inte som folk hemma och det vore en sorgens dag om någon skulle råka upptäcka riktigt hur störda vi är.
Citera
2009-04-16, 17:03
Medlem
Det låter normalt o roligt, jag beter mig sådär såfort jag får chansen, hemma som ute, vem fan bryr sig...

Det är inte det beteendet som felar egentligen, snarare en falsk vuxenroll man tatt på sig.

Släpp lös mer, vi vet ju att ingen egentligen vill vara seriös för jämnan :P

Ja personligen vill inte äns ha ett jobb med ansvar, fyfan vad hämmande för min själv, ja är inte avis på sånt folk.

Ne mer fniss, dåliga skämt o pinsamheter!
Citera
2009-04-18, 16:24
Medlem
srgmntls avatar
on topic: fan det är slut men jag älskar den här tråden så!

off topic.
finns det något samband verkligen mellan de två motpolerna seriös-spån?

jag tror inte att ett mer seriöst arbete/roll/vad fan som helst leder till ökat spåneri även om de två har en viss korrelation (stavning?) jag klarar mig fint, är alltid oseriös oavsett. inte för att någon bryr sig men jag har fattat intresse för en fin tjej nu som är jättetrevlig och söt och igår på telefon gör sig den här tråden påmind, jag försöker redan lista ut om hon klarar av spåneri! resultatet är dock något oklart i dagsläget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in