Förvisso rätt harmlösa och vanliga saker, men några grejer jag gör med min tjej som väl klassar in som rätt fåniga är att jag älskar att gömma mig på olika ställen när hon är på muggen.
Det värsta är att kärringar ju är så långdragna därinne ofta så det kan vara svårt att bedöma riktigt när hon ska bli klar. Senast rullade jag ihop mig (jag är MYCKET ovig så det kändes lite som att bli ihopknöglad som en boll) så kompakt som jag bara kunde och gömde mig under täcket i sängens fotändas hörn. Där fick jag helt enkelt ligga och lurpassa utan luft, klaustrofobisk och jävlig och försöka ligga blickstilla så det inte skulle synas på täcket att jag var där under och andades.
När jag legat där vad som tycktes som en evighet kom hon ut, bara för att avslöja mig redan efter några sekunder

Antiklimax.
En annan klassiker är att tränga in sig mellan väggen och mörkläggningsgardinen(hon har tjocka jävlar som går nästan ner till golvet), så jag klämde mig in mellan gardin och vägg, för att inse att mitt ansikte ju sticker fram mer än resten av kroppen. Ända lösningen var att peka huvudet rakt upp och åt sidan. Det säger sig självt att det inte är världens bekvämaste att stå trängd mot en vägg med sidan av huvudet, men om jag skulle inta en bekväm position under väntan skulle ju gardinen fortsätta röra sig en stund av rörelsen när hon väl kommit ut, så det var bara att stå där upptryckt mot väggen i säkert 5 minuter, knappt andandes med stel nacke och blicken i taket.
Denna gång fick jag bättre resultat. Hon började låta ganska ledsen och förvirrad när jag till slut inte kunde hålla tillbaka de fnittringar som avslöjade min position.
Annars är ju en klassiker att ta täcket som nät, kasta det över henne som ett spöke och sedan kasta mig över henne, sticka in en hand därunder och kittla henne fördärvad när hon är instängd därinne, resulterade dock i sönderklöst arm sist
Brukar även roa mig med att försöka efterlikna en valross när vi ligger i sängen. Jag måste säga att min valrossimitation blivit riktigt grym av all övning.