Skön tråd! Hur har jag kunnat missa denna så länge?!
När vi inte bodde tillsammans och hon var på väg hem till mig (om jag inte också var ute) efter en krogrunda med sina tjejkompisar så brukade hon ringa mig för att prata i telefon medans hon gick från tunnelbanan. Några gånger passade jag på att gå ut och gömma mig i ngt buskage ungefär 100-150 meter från mitt hus för att sedan jaga henne när hon gick förbi

.
Annars brukar jag kittla henne tills hon verkligen blir allvarlig med sina "sluta", då forsätter jag lite till så hon börjar slå och sparka mig men jag kan ta/blocka hennes våld. Till slut blir hon så arg att hon använder all kraft för att verkligen skada mig, men det slutar alltid med att jag lägger mig som en död klump över henne (är noggrann med att hon inte ska nå att bita mig). Sen ligger jag där ett tag tills hon är för slut för att slå/sparka/nypa/bitas mera.
Hon brukar alltid kåta upp mig vid fel tillfällen. Oftast faller hon på eget grepp som en gång då vi var på förfest hos några och hon viskar hur mycket hon vill att jag ska sätta på henne inne på toaletten, samtidigt som hon smeker mig under bordet. Då blev hon själv så sugen att hon inte kunde hålla sig

. Dom tillfällen som hon lyckas bra är när vi har en tid att passa eller att taxin står utanför och väntar.