2008-08-22, 10:58
Medlem
Snövits avatar
Jag och min kille gör inte så mycket sådant knäppt längre. Inte lika ofta i alla fall. Men när jag har tråkigt så brukar jag hitta på något som tex upprpade gånger slicka på honom och blåsa på det tills han nästan blir irriterad.

Vi måste helt enkelt bättra oss. Under helgen ska jag fan lyckas skriva Snövits egendom på hans kuk när han sover.
Citera
2008-08-22, 12:26
Medlem
nsbmras avatar
Lattja runt lite måste man bara göra. Ibland får man nåt konstigt ryck och bara känner att man måste försöka trycka in skallen på partnern men istället brukar det bli att man daskar denne på arslet eller lyfter upp personen över axeln o springer omkring med.
Här väl hänt att man daskar till henne med kuken och en gång lyckades jag träffa ögat när hon vände sig om samtidigt som jag skulle daska till i skallen.
Citera
2008-08-23, 11:48
Medlem
Pranchas avatar
Underbar tråd!

Båda:
Pratar Ö-språket med varandra.
Låtsas att hon är killen och jag tjejen, och hon tar mig i missionären eller bakifrån och kallar mig för en lite hora...

Jag:
(Förrutom standard-daskningar, kuksvingande osv)
Påpekar att hon diskrimenerar mig på grund av mitt judiska usrprung (är inte av judisk härkomst).

Hon:
Om vi sitter och tittar på TV, eller går förbi varandra i hallen greppar hon mitt skrev med en klolik hand och skriker "JAAAAAAAAAAAA!"
När jag ligger i hennes knä med huvudet så ställer hon alltid en kopp/glas/chipsskål på mitt huvud och ropar högt: "Dö ör ött böööÖÖöörd!"
Citera
2008-08-23, 14:19
Medlem
Idiotpods avatar
De vanligaste man gör / gjort:

* Närmar sig partnerns mun som för att pussa denne men sätter munnen över näsan och blåser HÅRT. Känns obehagligt som fan

* Wet-Willy är klassikern.

* Prata med pubertetsröst är jävla skoj ibland.

* Att "pantsa" den ene, dvs att dra ned byxorna på denne gärna när man är ute och går i skogen eller just kommit utanför lägenheten.

* Ollningar på diverse ställen är ALLTID roligt!

* Ifall flickan sitter vid datorn, ställer mig lugnt och sansat bakom, börjar slappa henne med poppen och sjunger "smack that"
Citera
2008-08-24, 11:05
Medlem
Thoorfanghs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idiotpod
* Wet-Willy är klassikern.

Haha. Den är standard även bland polarna
Citera
2008-08-24, 12:40
Medlem
actionbikes avatar
Skön tråd! Hur har jag kunnat missa denna så länge?!

När vi inte bodde tillsammans och hon var på väg hem till mig (om jag inte också var ute) efter en krogrunda med sina tjejkompisar så brukade hon ringa mig för att prata i telefon medans hon gick från tunnelbanan. Några gånger passade jag på att gå ut och gömma mig i ngt buskage ungefär 100-150 meter från mitt hus för att sedan jaga henne när hon gick förbi .

Annars brukar jag kittla henne tills hon verkligen blir allvarlig med sina "sluta", då forsätter jag lite till så hon börjar slå och sparka mig men jag kan ta/blocka hennes våld. Till slut blir hon så arg att hon använder all kraft för att verkligen skada mig, men det slutar alltid med att jag lägger mig som en död klump över henne (är noggrann med att hon inte ska nå att bita mig). Sen ligger jag där ett tag tills hon är för slut för att slå/sparka/nypa/bitas mera.

Hon brukar alltid kåta upp mig vid fel tillfällen. Oftast faller hon på eget grepp som en gång då vi var på förfest hos några och hon viskar hur mycket hon vill att jag ska sätta på henne inne på toaletten, samtidigt som hon smeker mig under bordet. Då blev hon själv så sugen att hon inte kunde hålla sig . Dom tillfällen som hon lyckas bra är när vi har en tid att passa eller att taxin står utanför och väntar.
Citera
2008-08-24, 12:42
Medlem
Poisonbays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjan
Nu skall jag blotta min själ för er på forumet.

Låt mig börja med att förklara att jag är en aktad medlem av samhället med ett respektabelt ämbete. Jag arbetar dagligen med människor från alla världens kontinenter och samtalar med dessa på ett korrekt och affärsmässigt sätt såsom det förväntas av en proffessionell man i sina bästa år. Jag smyger in termer såsom "finansiell brytpunkt", "kritisk massa" och "intermittenta avvikelser" vid tillfällen då jag inte egentligen vet vad jag talar om.
Som sagt , jag är en mogen och drivande person i mina kollegors ögon.
Det är vad som händer bakom lyckta dörrar i mitt eget hem som jag vill dela med mig av.

Väl hemma brukar jag kasta av mig min myndiga fasad lika snabbt som min kostym och en annan man tittar fram.
Denna man beter sig som en retarderad 13 åring och kan göra saker rutinmässigt såsom att( nedan följer ett axplock från ett veritabelt smörgåsbord av "trams"):

A: Prata gangstablatteskånska i falsett under större delen av en kväll(Och börjar alla meningar med en "yo maddfackor yo" eller "schuuu len")oftast iförd endast ett par yfrontskalsonger och lumpenglasögon

B: Daskar till sin partner med halvslak penis varje gång han passerar henne

C: Skjuter fram underkäken till ett rejält underbett och smyger upp på sin partner och väser "I am not an animal, I am a huuuumaann beiiing!" alternativt "preciiouuuuusss" (med uppenbar Gollum association).

Nu är min partner en lika god kålsupare hon och brukar exempelvis öva miffo-karate i hallen under höga "KIAI!" uttrop. Så detta är alltså en delad börda vi båda bär.

Min teori är att detta är en slags ventil till allt emotionellt smog som vuxenvärlden tvingar oss att vada genom. En motvikt till allt konstlat moget uppträdande som krävs för att överleva en normal dag i Sverige.
Min undran idag lyder:
Är detta beteende ("PostInfantiltMiffoTraumaSyndromet" (PIMTS)eller "Robert Broberg"-sjukan i folkmun) mer utbrett än vad jag hittills fruktat?
Finns där fler inom FB som drabbats och isåfall vilka tramsigheter finns på er meny?
Öppna era hjärtan bröder och systrar...

Haha. Det låter som om att ni är fullt friska människor. De flesta, eller många gör detsamma som ni. Själv går det inte en dag utan att jag och min partner måste tramsa oss.
Citera
2008-08-24, 15:59
Medlem
reemkas avatar
Jag:
* Nippletwistar honom när han minst anar det (jag är blixtnsabb och hittar alltid rätt). Senast tror jag det var på ICA Maxi, glömde att vi inte var hemma, en kvinna såg det.
* Kliver på honom bakifrån när han t.ex står på huk över ett avlopp eller så och inte kommer undan, och juckar.
* Om jag lyckas hitta ett litet näshår som sticker ut så pillar jag på det och då nästan dör han, och springer till badrummet för att rycka bort det.

Han:
* Juckar på mig flera gåner per dag. Häromdagen lyckades han härma en pilsk hanhund och juckade samtidigt som han gick.
* Låtsas vara på väg att pussa mig men samlar upp "tryckluft" i munhålan som han sedan med ett POFF blåser mot mina ögon. (jag lär mig aldrig, jag blir alltid rädd).
* Använder ord som "knulla" istället för "faan".
* Lyfter upp mig på axeln på nåt mysko sätt och bär iväg mig.

Fullständigt normala saker.
Citera
2008-08-26, 18:31
Medlem
RenegadeTourists avatar
Jag har inte och har aldrig haft någon flickvän, har heller inget jobb som kräver att jag är seriös så jag tror fan att jag inte bara beter mig som ett spån utan att jag faktiskt är ett på riktigt.

Följande saker kan kompisar råka ut för:
Att jag knivhotar dem med ett riktigt jävla maniskt leende på läpparna, allternativ står och bollar med en kökskniv.
Sitter och petar på mig själv med en kniv och låtsas skära.
Hotar dom med diverse brinnande grejer med samma maniska leende på läpparna.

Jag och en av mina bäta kompisar brukar även ha krig där vi poke'ar varandra dvs petar i sidan och säger poke. Denna kompis är av honkön och har ibland på sig kläder som mer eller mindre löses upp om man drar i nått snörre. Gillar att försöka dra i nämnda snören varvid hon klöser mig rejält med välslipade naglar

tillsammans med killkompisarna blir det rätt ofta man ställer frågor som "vem skulle du helst ha sex med, matteläraren eller göran persson?" samt att vi krigar loss med kritor och blöta svampar när vi är ensama i en föreläsningssal.

Beter mig även rätt spåning när jag är ensam hemma. En favorit är att kliva ur duschen och - eftersom jag alltid har musik igång - köra lite rock out with your cock out dvs gunga penis upp och ned i takt med musiken. Har dessutom hänt att jag sänt eld på mig själv bara för skojs skull.
Citera
2008-08-26, 19:55
Medlem
hidemyasss avatar
Skön tråd. Hos oss är det mest jag som står för sånt där.

Går oftast runt naken hemma och vanligast är penisattacker. Ollar henne överallt eller försöker trycka in den i öronen, näsan, munnen osv. Eller dra ner hennes byxor å försöka knöla in där bak när den är slak.

Brukar spontant trycka ner henne i sängen å dregla henne i öronen eller suga av hennes näsa och låta "uuähähähllääähähää" tills hon inte orkar göra motstånd.

Skriker spontana ord rakt ut när vi gör helt andra saker eller jag håller på med nåt och vill frigöra energi. Tex när vi suttit vid datorn på eget håll å det är tyst i rummet ställa sig upp å skrika "MMM FAN! MAT! BLÄÄÄÄÄ ÄÄÄTA MMMMMM SE OM DET FINNS NÅT I KYLSKÅET... JAAAAA!!!! KNULLA!!!!! TITTA GODIS" och samtidigt hoppa runt som en apa. Återgår sen snabbt till mitt. Dansar, spexar och sjunger mycket också.

En liten jag vill rekommendera är att varje gång man har en riktig skit på gång lindar man in sig tillsammans med henne i täcket å sen drar av den samtidigt som man stenhårt kväver hennes huvud inåt kroppen med täcket. Brukar ha svårt att få bra utgångsläge på den här nu när hon lärt sig men bra om man redan ligger i sängen tillsammans
Citera
2008-09-01, 20:37
Medlem
Wixens avatar
Som sagts i tidigare tråd, man kan egentligen jämföra sig med tanken på vad ni gjort mot era partners men nånting kan jag väl skriva.

Jag : Retas men min partner för hans "virustår" som egentligen är nageltrång.

Han: Fisa mig i ansiktet när jag sover, berusad eller inte , stoppa snorkråkor på toaringen för att sedan säga det till mig efteråt.
Citera
2008-09-02, 05:30
Medlem
joe_ss avatar
Vaknade alldeles för tidigt idag. Väckte sambon genom att leka att hennes ena bröstvårta var en strömbrytare.

På
Av
På
Av
På...

När hon vaknade frågade jag om hon visste vart den gick. Hon somnade och jag var tvungen att Flashbacka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in