2008-08-20, 19:00
Medlem
Okej nu känner jag att jag har "browseat" på Fb länge nog för att äntligen skriva mig ett inlägg. Jag hoppas ni tar emot mig med öppna armar!

Efter att helt blivit inspirerad av denna tråd så slog jag till med va i mitt tycke iaf va ett genialt drag ifrån min sida. Så min flickvän som anser sig själv att vara s.k "lite fin i kanten" och har väldigt svårt att slappna av hemma så har hon såklart fått utstå med diverse practical jokes från min sida.

Såsom att koka ägg i micron hemma hos henne när hon har brottom på morgonen, då jag lovat att det funkar och kokas på ca 10sek.

Iallafall nu spårar jag iväg ifrån min iscensättning inatt som var helt enkelt; Att medans hon sov så hälsade jag på en våning ner med en bläckpenna och skrev *namn* wuz hErE. Ni vet sådär typiskt amerikanskt eller helt enkelt så man gjorde när man gick i 7an. Okej kanske inte så grovt eller så men det där "VAFAN!!!" från duschen på morgonen va den bästa starten på dagen på flera veckor!
Citera
2008-08-20, 20:21
Medlem
kornfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ng3
Att medans hon sov så hälsade jag på en våning ner med en bläckpenna och skrev *namn* wuz hErE. Ni vet sådär typiskt amerikanskt eller helt enkelt så man gjorde när man gick i 7an. Okej kanske inte så grovt eller så men det där "VAFAN!!!" från duschen på morgonen va den bästa starten på dagen på flera veckor!

Haha, grymt första inlägg! Exakt den originalitet som denna tråden behöver!

Jag tar emot dig med öppna armar och gylfen nerdragen
Citera
2008-08-20, 20:44
Bannlyst
Detta är typ enda anledning jag längtar till den ålder med fruga etc

Aldrig haft ett sånt seriöst förhållande än.
Citera
2008-08-20, 21:07
Medlem
Min f.d sambo hade ett par glasögon med charmigt rektangelformade bågar. Något hon var oändligt snygg i men som fick mig att se starkt homosexuell ut.
brukade väcka henne lite då och då ändast iklädd en röd fluga och dessa glasögon genom att långsamt smeka mitt ollon längs hennes kind och säga med sliskig röst "du äär söööööööt". Hon var dock alltid på fruktansvärt humör efter det.

Vissa saknar verkligen humor.
Citera
2008-08-20, 21:18
Medlem
purikuras avatar
Jag och pojkvännen hade precis gått och borstat tänderna, fullt påklädda för den delen, då börjar han jucka mot mig bakifrån och leker the merchant (I resident evil 4 wii edition) och säger saker så som " I'll buy it at a high price " "Hello stranger" och liknande merchant repliker, samtidigt som jag är Yoshi och säger "yoooshiii" med väldigt fjantig röst.
Citera
2008-08-20, 21:30
Medlem
Boffs avatar
En favorit är att använda fraser ur låtar för att svara på saker. Just nu är det en fras från Paramore's låt "Misery Business" som är vanligast. Jag säger (som i låten, fast väldigt överdrivet) "I refuse I REFUSE I refuse!". Motparten börjar verkligen tröttna på det där, och säger åt en att lägga av. Då kör man bara samma grej igen, och igen, och igen, så länge det går. Jag håller just nu på att utvidga mitt "fras-förråd"
Citera
2008-08-21, 08:39
Medlem
joe_ss avatar
Har börjat med en ny rutin handplockad och förfinad ur Billy Madison.

Vi är på golfbanan och sambon peggar upp och ställer upp sig för att ge bollen en sjujävla resa. Härligt sexistiskt får jag härma Chris Farley:

-Now, that isch one fine piiisch of aaasch!

Får henne att bli glad av komplimangen samtidigt som hon blir förbannad för att jag stör henne. Perfekt helt enkelt.
Citera
2008-08-21, 20:09
Medlem
saberfittas avatar
Detta är ju några av förhållandets allra roligaste stunder!
Kvällen igår pratade jag italiano-engelska till och från bland annat. Han är störd, jag är störd. Som det ska vara. Ett förhållande utan mongo-beteende ibland är inget riktigt förhållande. punkt

Citerar dessutom Morrissey för att stödja detta. Och han vet

"You're not right in the head,
and nor am I, and this is why
You're not right in the head,
and nor am I, and this is why

This is why I like you, I like you, I like you..."
Citera
2008-08-21, 20:43
Medlem
Skyggedanss avatar
När jag var ihop med min flicka brukade jag gå runt naken i hennes rum och daska kuken på saker i rummet. Även katten.

Älskade att börja jucka på henne när hon gjorde mat, men hon gillade ju det också.

Daska henne med kuken när hon låg och sov var en favorit också.
Citera
2008-08-21, 22:44
Medlem
Poulains avatar
Ja, vi är nog inte normala iaf inte jag. Jag tror att jag är mer mongo än han.

Jag
- talar babyspråk
- imiterar kattspinn
- smaskar i hans öra
- utför daglig fitt-smisk (något som har uppstått efter att ha sett en porrfilm och undrat varför killen daskar kuken på fittan)
- försöker kåta upp honom genom att knåda hans kuk och stöna
- när det väl är dags för sexytime så beter jag mig som ett mongo för att få honom avtänd... Detta gör jag bara för att roa mig på hans kåta humörsvängningar
- dansar rövdans framför tv:n

Han
- Trycker in handen i rumpan. Det är förbenat irriterande när man har båda händerna upptagna och försöker få bort handen ur röven.
- Fan, jag kommer inte på mer. Han är helt normal :/
Citera
2008-08-22, 00:25
Medlem
saberfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyggedans
När jag var ihop med min flicka brukade jag gå runt naken i hennes rum och daska kuken på saker i rummet. Även katten.

Älskade att börja jucka på henne när hon gjorde mat, men hon gillade ju det också.

Daska henne med kuken när hon låg och sov var en favorit också.

Klassiker hos oss
Citera
2008-08-22, 08:42
Medlem
joe_ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poulain
Ja, vi är nog inte normala iaf inte jag. Jag tror att jag är mer mongo än han.

Jag
- talar babyspråk
- imiterar kattspinn
- smaskar i hans öra
- utför daglig fitt-smisk (något som har uppstått efter att ha sett en porrfilm och undrat varför killen daskar kuken på fittan)
- försöker kåta upp honom genom att knåda hans kuk och stöna
- när det väl är dags för sexytime så beter jag mig som ett mongo för att få honom avtänd... Detta gör jag bara för att roa mig på hans kåta humörsvängningar
- dansar rövdans framför tv:n

Han
- Trycker in handen i rumpan. Det är förbenat irriterande när man har båda händerna upptagna och försöker få bort handen ur röven.
- Fan, jag kommer inte på mer. Han är helt normal :/
Hur menar du? Tar du dagligen hans kuk och daskar dig på fittan? Jag fattar inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in