2010-08-26, 10:38
Medlem
flipsters avatar
Numera beter jag mig som ett spån med mitt ex; jag går in på toan på jobbet, tar väldigt utmanande foton på mig själv som jag mms:ar till honom när han är på jobbet. Inte helt schyst att störa honom, dock går han igång på det varje gång!!
Citera
2010-08-26, 10:41
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Locco-Rocco
Jag och min sambo lekte en blandning mellan UFC och Punch-out i en pool förut. Han var Little Mac och jag var alla motståndare.

Ohhhh, så kul! Finns det någon tjej som vill leka Double Dragon med mig?
Citera
2010-09-06, 09:33
Medlem
haha jag och killen brukar dumma oss nästan varje dag.
Som i lördags, vi hade haft tvätten från 3 till 9 på kvällen. Och vi hade två korgar fulla så vi går ner tillsammans för att hämta tvätten och städa undan i tvättstugan. Men på vägen upp blev allt en tvälingen. sprang som idioter med varsin tvättkorg och jag va självklart först och stänge alla dörrar för honom. Som går inåt och måste vrida om låset på för att öppna + att alla dörrar i källaren är fet tunga :P

sen brukar vi jaga varandra runt i lägenheten och försöka slå varandra med skohorn,piskor,gardinstänger osv.. :P

och väcka varandra med kass musik på högsta.
Citera
2010-09-06, 09:49
Medlem
hundensårs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamaicabananer
Du är en underbar partner. Mycket roligt tilltag. Hakkors nästa gång?

Hmm, vet inte hakkors är inte riktigt min grej..funderar på att klä på bananen ngt i stället, ev en kondom. Tar tacksamt emot andra förslag.

Citat:
Ursprungligen postat av Ogden
Uppdatering! Har du fått någon reaktion på detta genialiska tilltag?

Tack för uppskattningen!

Hon lyckades faktiskt skala den utan att ngn märkte. Men verkade gilla tilltaget. Nu har jag varit snäll ett tag. Lite ollningar på kläder och nyfrissat hår är förstås obligatoriskt.

Däremot lyckades jag genera min trettonåriga son rätt allvarligt när han gjorde mig sällskap till systembolaget en fredag full av folk. När vi stod i kön till kassan sa jag med hög röst så att alla runtomkring hörde:

- Nästa gång får du fråga nån annan! Det här är fan sista gången jag köper ut åt dig.
Senast redigerad av hundensår 2010-09-06 kl. 10:00.
Citera
2010-09-06, 10:14
Medlem
kaktushatts avatar
Minns att jag diskuterade den här tråden med min bättre hälft och kom fram till att vi minsann inte sysslar med sådana dumheter som förekommer här.
Fick till svar att "jag vill minnas att jag blev jagad runt i din lägenhet med ett paket frysta hamburgare som du försökte stoppa in under mina kläder".

Citera
2010-09-06, 11:19
Medlem
Tornbygge är min senaste sport.

När min sambo somnat på soffan eller liknande så tar jag och försöker stapla allt löst som finns i rummet ovanpå henne, sedan kan man antingen låta det stå där tills hon vaknar och se vad som händer, eller om man är riktigt smidigt ta ett kort, plocka bort alla saker igen och sedan printa ut bilden och lägga på hennes mage.
Citera
2010-09-06, 12:46
Medlem
Evilyns avatar
Ja shit, vi är hur fjantiga som helst
Bland de vanligaste grejerna är väl attack-kannibalism (dvs man brottar ner den andre och nafsar överallt under höggljudda NOM-vrål), dask med halvslak penis, överraskningsfjärtar samt rumpkläm.
Brukar även låtsasbryta på tyska, tvinga partnern att lukta på ens fötter (oftast när man knallat runt i kängor) och komma med bisarra, perverterade förslag.

Har också hänt någon gång att man fått ett sms med meddelandet "Rate my poo!" och en bild på en riktigt maffig bajskorv. Klart man hämnas!
Citera
2010-09-06, 17:55
Medlem
Ogdens avatar
Låg utsträckt i sängen på mage, killen satt på min rumpa. Ryggkliande stod på schemat. Fick en dask med halvslak kuk på skuldran istället. Yey.

Ni vet när man blåser ut luft på barns magar så det blir ett pruttande ljud och det kittlas? Det har min pojkvän börjat göra på mig - mellan mina bröst. Sen garvar vi hejdlöst!

Senast redigerad av Ogden 2010-09-06 kl. 18:00.
Citera
2010-09-06, 18:37
Medlem
thefisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evilyn
Ja shit, vi är hur fjantiga som helst
Bland de vanligaste grejerna är väl attack-kannibalism (dvs man brottar ner den andre och nafsar överallt under höggljudda NOM-vrål), dask med halvslak penis, överraskningsfjärtar samt rumpkläm.
Brukar även låtsasbryta på tyska, tvinga partnern att lukta på ens fötter (oftast när man knallat runt i kängor) och komma med bisarra, perverterade förslag.

Har också hänt någon gång att man fått ett sms med meddelandet "Rate my poo!" och en bild på en riktigt maffig bajskorv. Klart man hämnas!

Det där är ju bara äckligt. Man kanske inte är så sjuk i huvudet trots allt.
Men gillar ni det så...
Citera
2010-09-06, 22:13
Medlem
Evilyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thefisk
Det där är ju bara äckligt. Man kanske inte är så sjuk i huvudet trots allt.
Men gillar ni det så...

Det är inte direkt som att han gör det för att jag blir tänd av det :P Så sjuka är vi inte.
Citera
2010-09-07, 15:32
Medlem
Thoorfanghs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hundensår
Hmm, vet inte hakkors är inte riktigt min grej..funderar på att klä på bananen ngt i stället, ev en kondom. Tar tacksamt emot andra förslag.

Perfekt! Annars kan du klistra fast två andra frukter i ena änden på den, t.ex. plommon. Då ser den ut som en kuuuuuuk
Citera
2010-09-07, 16:30
Medlem
carebears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ogden
Ni vet när man blåser ut luft på barns magar så det blir ett pruttande ljud och det kittlas? Det har min pojkvän börjat göra på mig - mellan mina bröst. Sen garvar vi hejdlöst!

Motorbåt är facktermen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in