2010-08-14, 14:35
Medlem
Triacetylmorfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ogden
Fan, sånt här är ju så jävla kul! jag är tyvärr som en flöddrad dromedar på morgonen så min kille vaknar alltid först, men om jag någon gång vaknar först ska jag rita lite! Sen ska jag väcka honom med en avsugning så han inte blir sur för att jag typ... ritat ett ansikte på hans mage med en lite Hitler-mustasch under naveln
Snälla, SNÄLLA, rita en "elefant" nästa gång
(Och ta kort på det, såklart)
Citera
2010-08-15, 01:33
Medlem
Ogdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Triacetylmorfin
Snälla, SNÄLLA, rita en "elefant" nästa gång
(Och ta kort på det, såklart)
HAHA! Njeh, som sagt brukar han vakna först
Citera
2010-08-15, 01:58
Medlem
GrooveMerchants avatar
Buäää.. jag vill också ha nån att bete mig som ett jävla spån med
Citera
2010-08-15, 13:41
Medlem
Raizans avatar
Fyfan vilken störd tråd

Brukade göra en massa störda grejer med mitt ex tex

När vi var hemma hos henne och skulle äta mat med föräldrarna så brukade hon köra in handen under byxorna på mig under bordet medans jag var diskuterade någonting med hennes mamma etc, Hämnades genom att göra likadant vilket hon inte uppskatta

Hon brukade reta upp mig och förspela med mig hur länge som helst för sen säga nä nu kollar vi på film.

Under sexakterna brukade jag sjunga random WoW låtar eller diskutera med henne (som inte kan ett skit om wow) vilken av mina karaktärer jag ska använda under kvällens raid.

Hon hämnades genom att stöna och låta som fan hemma hos sina föräldrar när dom var där.

Sen det klassiska blåsa allt man har i munnen på den andra medans man sitter och intensivhånglar. eller börja slicka varandra i ansiktet

Gömma hennes trosor efter sexakten när hon skulle hem var en klassiker
Citera
2010-08-16, 00:57
Medlem
kakburks avatar
Brukade hitta på en del med mitt förr förra ex. Egentligen så var vi varandras motpoler. Hon var väldigt stel, prydlig och relativt humorbefriad. Jag har ett ganska utpräglat skämtsinne. Kunde ibland göra spontant galna saker som jag visste retade henne. Låt mig ge några exempel:

Jag brukade jojja med spott. Ni vet, när man druckit något sliskigt så blir saliven sådär härligt seg.
Hon skällde mig för det lika ofta som jag gjorde det.
En gång hade hon en sockerkaka i ugnen och låg på knä med händerna i golvet och kikade på baket.
Ovanför stod jag och salivjojjade. Plötsligt tappade jag kontrollen över min aktivitet varpå sambon fick min sliskiga loska på handen där hon låg. Jag skrattade hysterisk tills hon gav mig en örfil. Det var det värt.

En gång gick jag ut och punkade hennes cykel. Hehe.

Vi hade sex i badrummet en gång och under akten tömde jag en massa flytande tvål i hennes hår utan att hon märkte det. (Jo hon märkte det efteråt och frågade varför jag var så underlig. Jag hade inget svar på detta).

Målade mustasch på henne när hon sov.

En gång när vi hade sex satte jag på teven mitt i alltihopa och tittade på hockey och Petter Niklasson slaknade. (Detta tog henne hårt ty hon var väldigt brunstig den kvällen).

Hon tjafsade lite för mycket i telefon under en period varpå jag klippte av telefonsladden med en sax mitt i samtalet. (Jo, det blev den sedvanliga örfilen)

Jag var en vanartig son och en ännu sämre sambo.
Citera
2010-08-16, 01:15
Medlem
Locco-Roccos avatar
Jag och min sambo lekte en blandning mellan UFC och Punch-out i en pool förut. Han var Little Mac och jag var alla motståndare.
Citera
2010-08-17, 01:19
Medlem
Funkydudes avatar
Haha! En sådan relation med en flickvän har jag aldrig haft. Dock så brukade jag och brorsan göra de mest sinnessjuka grejorna då vi fortfarande bode hemma båda två (inget sexuellt ). Spontan brottning samt sabotage av varandras cyklar hörde till vardagen
Citera
2010-08-18, 00:48
Medlem
hundensårs avatar
haha, har just fixat min bruds lunchlåda med banan. På skalet har jag ritat en stor kuk. Gläder mig åt att hon blir tvungen att skala den diskret framför sina arbetskompisar.
Citera
2010-08-18, 20:56
Medlem
Jamaicabananers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hundensår
haha, har just fixat min bruds lunchlåda med banan. På skalet har jag ritat en stor kuk. Gläder mig åt att hon blir tvungen att skala den diskret framför sina arbetskompisar.

Du är en underbar partner. Mycket roligt tilltag. Hakkors nästa gång?
Citera
2010-08-23, 15:09
Medlem
Citat:

Hahaha, j*vlar va slut
Citera
2010-08-25, 22:19
Medlem
Ogdens avatar
Citat:
Uppdatering! Har du fått någon reaktion på detta genialiska tilltag?
Citera
2010-08-26, 09:56
Medlem
BenAsslicks avatar
Jag brukar använda min flickväns bröstvårtor som avfyrningsknappar till missiler och miniguns, självklart kommer det komplett med ljudeffekter som väcker grannen till o från.

kukdaskning är ju också viktigt att flika in här o var när man kutar runt näck, annars blir man vuxen, har jag hört.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in