2009-01-19, 03:10
Medlem
Xerxesbrothers avatar
Har för mig att jag har läst detta tidigare i denna tråd, men något jag ofta brukar köra när vi är ute och handlar är, något jag säger högt och tydligt när det helst är mycket folk runtomkring:
- Okej okej, vi kan gå dit, bara du inte slår mig mer.

Att slicka i ansiktet är också väldigt roligt, precis som flera tidigare har nämnt.
Citera
2009-01-21, 14:15
Medlem
Dunder84s avatar
Som ny på FB efterlyste jag häromdagen lite sjuka trådar (humor,egna personer och lite troll) för att kunna skratta när jag är ledsen
och bara för att mjuka upp mörkret när det känns som värst.
Och skåda! Jag fann vad jag sökte!

Ni har lämnat helt underbart sjuka saker om er själva som får mig att undra om vi alla inte är lika underbara sambor för jag är precis lika barnslig.

Mitt bidrag här är som tidigare nämnt det här med att spela utvecklingsstörd, gärna i folksamlingar och på köpcentra, helst i egenskap av syskon till min kära.
Pilla finger när man går bakom i trappan.
Olla är en kär sysselsättning. (Jag älskar min penis)
Erbjuda en snorkråka med avsmak som resultat.
Sång av skiftande kvalitet, gärna rim.

Hennes gensvar på mina infall brukar vara de som nämnts tidigare.
Brottning
Lätt misshandel
Hon pissade på mina fötter i duschen och skrattade tills hon fick en astma attack...
m.m.

Må väl gott folk!
Citera
2009-01-21, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjan
Nu skall jag blotta min själ för er på forumet.

Låt mig börja med att förklara att jag är en aktad medlem av samhället med ett respektabelt ämbete. Jag arbetar dagligen med människor från alla världens kontinenter och samtalar med dessa på ett korrekt och affärsmässigt sätt såsom det förväntas av en proffessionell man i sina bästa år. Jag smyger in termer såsom "finansiell brytpunkt", "kritisk massa" och "intermittenta avvikelser" vid tillfällen då jag inte egentligen vet vad jag talar om.
Som sagt , jag är en mogen och drivande person i mina kollegors ögon.
Det är vad som händer bakom lyckta dörrar i mitt eget hem som jag vill dela med mig av.

Väl hemma brukar jag kasta av mig min myndiga fasad lika snabbt som min kostym och en annan man tittar fram.
Denna man beter sig som en retarderad 13 åring och kan göra saker rutinmässigt såsom att( nedan följer ett axplock från ett veritabelt smörgåsbord av "trams"):

A: Prata gangstablatteskånska i falsett under större delen av en kväll(Och börjar alla meningar med en "yo maddfackor yo" eller "schuuu len")oftast iförd endast ett par yfrontskalsonger och lumpenglasögon

B: Daskar till sin partner med halvslak penis varje gång han passerar henne

C: Skjuter fram underkäken till ett rejält underbett och smyger upp på sin partner och väser "I am not an animal, I am a huuuumaann beiiing!" alternativt "preciiouuuuusss" (med uppenbar Gollum association).

Nu är min partner en lika god kålsupare hon och brukar exempelvis öva miffo-karate i hallen under höga "KIAI!" uttrop. Så detta är alltså en delad börda vi båda bär.

Min teori är att detta är en slags ventil till allt emotionellt smog som vuxenvärlden tvingar oss att vada genom. En motvikt till allt konstlat moget uppträdande som krävs för att överleva en normal dag i Sverige.
Min undran idag lyder:
Är detta beteende ("PostInfantiltMiffoTraumaSyndromet" (PIMTS)eller "Robert Broberg"-sjukan i folkmun) mer utbrett än vad jag hittills fruktat?
Finns där fler inom FB som drabbats och isåfall vilka tramsigheter finns på er meny?
Öppna era hjärtan bröder och systrar...

WORD!
Citera
2009-02-02, 00:26
Medlem
milton76s avatar
jesus vad jag har skrattat. Herregud.

Jag brukar själv köra mongo-varianten i tid och otid. Med dreggel och allt .. killen eller kompisarna får torka dreggel annars rinner det ner på bröstet och inte fan slutar jag.
Brukar även prata med kraftig tysk brytning.

Aber doch, jivätviizz zkall vi tittha på en neues auto idakk. Iväg till bilhandlaren och jag trodde att dåvarande sambo skulle skämmas ihjäl, lägga sig ner och självdö då jag bara maler på med den tyska brytningen ...
NEIN!!! Ich will nicht ha ein tåjåtta ich will ein mazda haben!!! zå jakk kann tchöra znabbt!

Jag hade säkerligen kunnat skriva en avhandling med mig själv som exempel. Och endast mig själv ..
Citera
2009-02-02, 21:48
Medlem
Har en tendens att störa de "fina stunderna" med trams, typ döpa hennes bröst till Tjorven och Mysak, och deklarera hur mycket jag gillar dom. Hon svarar med strejk, varpå jag försöker med massa kända par; Ruskprick och Knorrhane, helan och halvan, peter harrison och hans mamma, osv. Att helt slumpmässigt klämma på en eftertraktad kroppsdel och stelna helt, gapa och se helt överväldigad ut är också uppskattat
Citera
2009-02-05, 16:38
Medlem
Jack BauerCTUs avatar
- Byter användarbild och namn på hans datoranvändare, till något fånigt smeknamn och pinsam bild
- Brukar leta upp en gigantisk kukbild, och lägga över hela skärmen när han inte ser det
- Byta bakgrundsbild i telefonen
- Dra ner byxorna på han när han diskar
- Släcka lampan när han borstar tänderna
- Brottas
- Slicka på fingret för att sedan peta det i örat eller näsan (tänker er ett vått finger i örat!)
- försöka skriva "kyss" eller "kuk" till diverse tjejer på hans msn

Ni behöver inte vara oroliga, han är lika jobbig mot mig!

EDIT: Stack nyss fringret i örat på han, och hämden varade inte länge! Han sprang iväg och blötte händerna i iskallt vatten för att sedan ge igen på ryggen.
Senast redigerad av Jack BauerCTU 2009-02-05 kl. 16:47.
Citera
2009-02-05, 16:57
Medlem
-Jamaica-s avatar
Jag sprang nyss och anföll min sambo med stekspadar från disken medans jag skreksjöng "like a virgin".
Citera
2009-02-05, 21:56
Medlem
Smiska henne då och då medan man sjunger den älskade låten med texten:

Om hon försöker få en att sluta så säger man nåt i stil med "men du är ju inte sore än! "
Citera
2009-02-07, 00:07
Medlem
Onormala människor är för mig som alltid ska vara så jävla politiskt korrekta.
Jag flippar med min "tant" varje dag och visst finns folk som frågar när jag ska växa upp och svaret blir alltid detsamma ALDRIG !
Citera
2009-02-08, 14:02
Medlem
Xerxesbrothers avatar
Något jag har börjat göra på sistone, som jag tycker är underhållande, är att väcka henne mitt i natten och ge henne ett matteproblem.

Jag brukar alltid somna efter henne, ofta flera timmar.
När jag lägger mig är det alltid kul att väcka henne och fråga något mattetal:

Jag: Hej!! Vad blir 37x4?
Hon: Vaa?
Jag: Ja, vad blir 37x4?
Hon: (mumlar något ohörbart)
Jag: Vad blir det?
Hon: (vaknar till lite) Ööh.. nånting på hundra..

Sen är det bara att hoppas att hon har svårt att somna om efter detta..
Citera
2009-02-09, 14:04
Medlem
Morixs avatar
Försöka allt vad man kan å trycka upp fingrarna i röven på henne.
När man fingrar henne.. Peta in fingrarna i öronen på henne.
Sätta mig över henne, hålla fast henne så hårt man kan å slicka i hennes öron så det bildar stora pölar .

Och sånt
Citera
2009-02-09, 14:16
Medlem
Hardcore Junkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebbeharry
hahahah sjukt kul att läsa hur folk är i hemmet ;D

Själv kan jag göra irreterande saker som:
-Härmas
-Leka utvecklingsstörd
-Helt ur tomma intet hitta på en historia som involverar att tjejen gjort något konstigt, det hela stämmer såklart inte.
-Sjunga gällt om vad som helst, tex vad jag gjort under dagen
-Hoppa på henne och låtsas vara ett rovdjur som ska äta upp henne

Finns tusen saker till, vissa saker håller hon på med också men jag är nog några strå vassare ;D

Det är en klassiker. Det är alltid lika kul när sambon försöker vara seriös och man börjar bete sig som en downis. "Men sluta, jag försöker prata allvar här..."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in