Hehe, en underbar tråd med underbara människor. Som sagts i inledningen av så gott som alla inlägg i tråden, det är skönt att äntligen veta att man inte är ensam. Jag och min flickvän pratade just om detta ämne för någon dag sedan. Jag kom fram till att vi är jordens avskum och sjukare än sjukast och att ingen, verkligen ingen kunde hålla på som vi gör. Tydligen hade jag fel.
Dags att bjuda på lite smakprov.
Det där med att smiska med kuken verkar vara vanligt, samma sak för mig, men jag tror att jag tagit det en nivå längre. Jag brukar naken hoppa omkring jämfota med halverigerad penis, händerna knäppta bakom ryggen och smiska den emot mina lår, vänster, höger, vänster höger, klatch, klatch..sakta kommer jag emot henne och slutar helt plötsligt som att inget hade hänt, tar några steg och börjar piska henne med den.
Jag brukar även brotta ner henne, sätta mig i grensle över henne och "slå" henne i ansiktet lite lätt med min stenhårda lem medan jag leker sliskig pedofil. Det brukar låta lite så här: (lägger till tung andning, ungefär som den en riktigt överviktig medelålders man kan tänkas ha efter att ha gått upp för en trappa, ni fattar.)
-"Flicka lilla..länge har jag suktat efter ditt lilla anus, i mörkret kan ingen höra dig skrika..det kommer göra ont, det kommer blöda..och du kommer gråta".
Flickvännen lägger an med babyröst och ber om nåd..
"Ja ä ju baja en jiten licka, va ska du göja med mej? Vajföj äj din pillesnopp håjd? Jag föjståj inte.."
Varpå brottning, barnagråt, vädjande och tumult uppstår. Scenariot kan sluta på många olika sätt, exempelvis att vi brottas tills vi av utmattning ger upp, eller att någon ramlar av sängen och slår sig.
Att spela mongo e inte heller så ovanligt.
Vi står i duschen tätt intill i det varma vattnet och jag tvålar in hennes bröst, låter händerna vandra ner för magen och börjar smeka henne och blir rejält tänd, ju mer jag tallar. När jag har stånd och ska till att lirka in den lägger hon an med värsta mongoskriet och mongominen och pratar ett obegripligt cp-språk, det hela urartar alltid med vattenspottning, kallvattensduschar och ett genomblött, stökigt badrum. En gång låg hon naken på sängen och smekte sin kropp, stönade porrigt och bad mig komma och ta på henne. Sagt och gjort, när jag precis lirkade in den blåste hon upp magen och stönade "akta barnet", hon såg gravid ut på riktigt..
Vi brukar allmänt prata bäbispråk, prutta på varandra prata om riktigt sjuka saker, som när hon beskriver sitt, citat: "våta, håriga blodiga sköte som jag ska få slicka rent" varpå hon försöker köra upp sin blodiga fitta i mitt ansikte, att jaga mig med blodiga tamponger hör även till min vardag.
Självklart leker jag Muhammed ibland. Beskyller henne för att ränna ute på stan, träffa svenska pojkar och vanhedra våran släkt. Jag brukar simulera disciplinslag i luften och lägga till ljudeffekter. "Jag svär vid allah att jag ska återupprätta hedern, kusin från det gamla landet kommer och fixar", jag sätter henne i städning eller föser in henne i köket, försöker tvinga till mig sex genom att påpeka att kvinnan ska alltid ställa upp för mannen, det är hennes plikt vare sig hon står och diskar, lagar mat eller nattar barnen ska hon behaga sin man"..
Fan vad det känns som att jag missat godbitar, men får väl helt enkelt skriva av mig ju mer jag kommer på. Trådar som denna gör mig alldeles varm innombords och får mig att känna glädje och människokärlek, samtidigt som man får nya tips på jävulskap