2006-09-20, 19:49
Medlem
karin007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kloge
*när hon ber mig hämta en penna,leverera den instucken mellan skinkorna
(hon hämtar pennorna själv numera)

Helt underbart!!!! Fan va kul..
Om man märker att den ena böjar bli irriterad på en så kan man göra en sån sak som står i tråden.. Då kan man INTE bli sur på någon, inte jag iallafall.. Mycket små tjafs/irritationer mellan mig & min pojkvän, har inte blivit av för att den ena har ollat eller klitorisat den andre...
Citera
2006-09-22, 23:08
Medlem
Liten_smurfs avatar
Ibland när han står/sitter på dass så går jag fram och petar på hans snopp.
Men då hotar han med att stänka kiss på mig

En tid nu så har jag tilltalat han med både för och efternamn ibland när jag ska säga han något eller när han ska säga mig något tex "Ja, *** ***?

Har hänt en del gånger jag gett han en hundpuss. Dvs jag slickat han i huvudet eller någon annan stans.
Citera
2006-09-23, 00:14
Medlem
Fan vad avundsjuk jag blir! Jag vill också ha någon att släppa spärrarna med!
Citera
2006-09-23, 00:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av system
Wow, jag är i gott sällskap. Jag misstänkte det, men var inte säker.

Det är normalt att tramsa sig. Man behöver ju en ventil för allt man inte får göra på jobbet.

Själv kan jag gladeligen brista ut i sång där jag gärna rimmar på allt som handlar om saker mellan naveln och knäskålarna. Tilläggas bör att jag absolut inte kan sjunga.

Jag har ett stor behov av att slänga ur mig ramsor med könsord, trots att jag inte lider av Tourettes. Det är bara så jävla kul.

Till sambon kan jag ibland komma med de mest perverterade förslag till sysselsättning, och det handlar om sådana saker som jag absolut inte vill göra. Men de är roliga att säga.

HAHAHA! Vad jag garvade när jag läste detta, kunde lika gärna varit jag som skrivit det...

Även jaghar ett jobb där man ska vara artig, trevlig och tillmötesgående. Får bita mig i tungan då och då då det bara vill slinka ut "nä, men du kan få suga kuken ifall du vill" bara för att se reaktionerna på folk..
Citera
2006-09-23, 00:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Daddy Dajmkryzz
Nej, sånt där trams sysslar jag överhuvud taget inte med. När jag umgås med min eventuella partner så tillåter jag inga utsvävningar i beteendet...varken ifrån mig eller henne. Jag tycker att man bör föra sig så korrekt som det bara är möjligt i sådana sammanhang. Jag undviker således svordomar och könsord, jag tuggar alltid med stängd mun...och dans och liknande flams är absolut inte att tänka på. Jag föredrar att umgås som en vuxen, ansvarsfull och inte minst anständig människa helt enkelt.

HAHAHAHAHA, Eller hur.
Citera
2006-09-23, 00:36
Medlem
Snövits avatar
Min kille är äcklig. I morse så bad han mig dra i hans finger. Jag vet vad det kan innebära men eftersom vi brukar kommentera Festis reklamen trodde jag att han skulle imitera snubben i den. Men nej han pruttade högt och ljudligt. Fy för honom. jag vände mig om och vägrade prata med honom medans jag för allt var jag var värd försökte kväva mitt eget asgarv och låtsas vara sur.
Citera
2006-09-28, 19:18
Bannlyst
spelade näsflöjt i natt när min partner sov (ja hon blev iofs lite irriterad)

men annars är vi mycket roliga och stojiga för det mesta
pratar med roliga konstiga röster nästan jämt och tramsar. det är kul att kunna fjanta sig på ett sätt som man inte skulle kunna med nån annan
Citera
2006-10-01, 11:58
Medlem
krogboxarns avatar
Hehe, en underbar tråd med underbara människor. Som sagts i inledningen av så gott som alla inlägg i tråden, det är skönt att äntligen veta att man inte är ensam. Jag och min flickvän pratade just om detta ämne för någon dag sedan. Jag kom fram till att vi är jordens avskum och sjukare än sjukast och att ingen, verkligen ingen kunde hålla på som vi gör. Tydligen hade jag fel.

Dags att bjuda på lite smakprov.

Det där med att smiska med kuken verkar vara vanligt, samma sak för mig, men jag tror att jag tagit det en nivå längre. Jag brukar naken hoppa omkring jämfota med halverigerad penis, händerna knäppta bakom ryggen och smiska den emot mina lår, vänster, höger, vänster höger, klatch, klatch..sakta kommer jag emot henne och slutar helt plötsligt som att inget hade hänt, tar några steg och börjar piska henne med den.

Jag brukar även brotta ner henne, sätta mig i grensle över henne och "slå" henne i ansiktet lite lätt med min stenhårda lem medan jag leker sliskig pedofil. Det brukar låta lite så här: (lägger till tung andning, ungefär som den en riktigt överviktig medelålders man kan tänkas ha efter att ha gått upp för en trappa, ni fattar.)
-"Flicka lilla..länge har jag suktat efter ditt lilla anus, i mörkret kan ingen höra dig skrika..det kommer göra ont, det kommer blöda..och du kommer gråta".

Flickvännen lägger an med babyröst och ber om nåd..

"Ja ä ju baja en jiten licka, va ska du göja med mej? Vajföj äj din pillesnopp håjd? Jag föjståj inte.."

Varpå brottning, barnagråt, vädjande och tumult uppstår. Scenariot kan sluta på många olika sätt, exempelvis att vi brottas tills vi av utmattning ger upp, eller att någon ramlar av sängen och slår sig.

Att spela mongo e inte heller så ovanligt.

Vi står i duschen tätt intill i det varma vattnet och jag tvålar in hennes bröst, låter händerna vandra ner för magen och börjar smeka henne och blir rejält tänd, ju mer jag tallar. När jag har stånd och ska till att lirka in den lägger hon an med värsta mongoskriet och mongominen och pratar ett obegripligt cp-språk, det hela urartar alltid med vattenspottning, kallvattensduschar och ett genomblött, stökigt badrum. En gång låg hon naken på sängen och smekte sin kropp, stönade porrigt och bad mig komma och ta på henne. Sagt och gjort, när jag precis lirkade in den blåste hon upp magen och stönade "akta barnet", hon såg gravid ut på riktigt..

Vi brukar allmänt prata bäbispråk, prutta på varandra prata om riktigt sjuka saker, som när hon beskriver sitt, citat: "våta, håriga blodiga sköte som jag ska få slicka rent" varpå hon försöker köra upp sin blodiga fitta i mitt ansikte, att jaga mig med blodiga tamponger hör även till min vardag.

Självklart leker jag Muhammed ibland. Beskyller henne för att ränna ute på stan, träffa svenska pojkar och vanhedra våran släkt. Jag brukar simulera disciplinslag i luften och lägga till ljudeffekter. "Jag svär vid allah att jag ska återupprätta hedern, kusin från det gamla landet kommer och fixar", jag sätter henne i städning eller föser in henne i köket, försöker tvinga till mig sex genom att påpeka att kvinnan ska alltid ställa upp för mannen, det är hennes plikt vare sig hon står och diskar, lagar mat eller nattar barnen ska hon behaga sin man"..

Fan vad det känns som att jag missat godbitar, men får väl helt enkelt skriva av mig ju mer jag kommer på. Trådar som denna gör mig alldeles varm innombords och får mig att känna glädje och människokärlek, samtidigt som man får nya tips på jävulskap
Citera
2006-10-04, 13:29
Medlem
Danemans avatar
Detta har sagts tidigare men kan sägas igen klart den bästa tråden på FB.

Jag och x:et höll på med nästan samma saker som alla skrivit, ollandet,pruttandet och kissandet i duschen, men en av mina favoriter var att på morgonen (med morgonbreath och allt) andas precis under hennes näsa sen om hon inte vaknade så slickade jag henne på överläppen så att lukten skule finnas där när hon vaknade ...

Jag skulle faktiskt inte klara av ett förhållande där man inte kan vara ett mongo ibland....
Citera
2006-10-04, 17:16
Medlem
paridas avatar
En annan grej jag brukade göra på tjejen som numer är mitt ex är att under samlaget börja säga: "stöna lite.. säg åt mig att sluta.... gråt... ropa efter hjälp!!"
Alltid lika kul!

Provade som en tidigare i tråden gjorde att säga "Jag är christer ulfbåge" under förspelet. Men det hjälpte inte...
Citera
2006-10-04, 17:19
Medlem
onits avatar
Sitter just nu bredvid ett par pa biblioteket i Ipswich, som helt obekymrat har en diskussion om ifall killen tycker att tjejen ar snygg, eller om hans ex var snyggare. Kanns lite udda, med offentliga karleksforklaringar och sa.
Citera
2006-10-11, 13:48
Medlem
Liten_smurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krogboxarn
jaga mig med blodiga tamponger hör även till min vardag.
Hahahaha! Mycket vågar jag med min pojkvän men att jaga han med min mens skulle jag nog aldrig våga. Då hade jag verkligen fått se på faen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in