Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-01-02, 18:30
  #1189
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrulyEden
öh. det var det. han gick över gränsen med otvättad snorre. Nu är han inte hemma på några timmar och dessa timmar har utnyttjats till fullo. gömde nyss gårdagens trosor i hans örngott efter att ha bäddat rent. datormusen är fittad, likaså tandborste och hans bettskena, hans Wiikontroll som han onsorgsfullt ritat snygga mönster på är fittad ordentligt.har dessutom vänt ut och in på ALLT i hans garderob, stoppat papper i hans jobbskor och bytt ut hans balsam mot majonnäs. Nu tycker jag han ska komma hem

Nu börjar tillomed jag bli rädd och blyg.
Citera
2010-01-02, 18:41
  #1190
Medlem
C.O.T.Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrulyEden
öh. det var det. han gick över gränsen med otvättad snorre. Nu är han inte hemma på några timmar och dessa timmar har utnyttjats till fullo. gömde nyss gårdagens trosor i hans örngott efter att ha bäddat rent. datormusen är fittad, likaså tandborste och hans bettskena, hans Wiikontroll som han onsorgsfullt ritat snygga mönster på är fittad ordentligt.har dessutom vänt ut och in på ALLT i hans garderob, stoppat papper i hans jobbskor och bytt ut hans balsam mot majonnäs. Nu tycker jag han ska komma hem

Du tycker inte du överarbetar lite? Eller ni kanske håller på så här hela tiden? Det kommer ju ta en ände med förskräckelse om ni ska hålla på och överträffa varandra hela tiden...
Citera
2010-01-02, 19:27
  #1191
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C.O.T.N
Du tycker inte du överarbetar lite? Eller ni kanske håller på så här hela tiden? Det kommer ju ta en ände med förskräckelse om ni ska hålla på och överträffa varandra hela tiden...

vi har våra ryck. nu är jag väl lugn och snäll i en vecka eller två. tills nån av oss spårar ur igen. Skulle aldrig kunna leva med en kille som inte kunde hantera det och ge igen.
Citera
2010-01-02, 19:31
  #1192
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrulyEden
vi har våra ryck. nu är jag väl lugn och snäll i en vecka eller två. tills nån av oss spårar ur igen. Skulle aldrig kunna leva med en kille som inte kunde hantera det och ge igen.

Då får jag gratulera till en bra match! Så länge ni mår bra. Jag är helt för galenskaper, men jag hade nog fått en psykisk kollaps av kissiga kukar i munnen och majonäs i balsamet... jag kanske bara är svag.
Citera
2010-01-02, 19:33
  #1193
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Då får jag gratulera till en bra match! Så länge ni mår bra. Jag är helt för galenskaper, men jag hade nog fått en psykisk kollaps av kissiga kukar i munnen och majonäs i balsamet... jag kanske bara är svag.

kissig kuk i munnen är INTE roligt bara äckligt. Han fick höra det också. Lakrits under förhuden hade jag kunnat köpa, men avföring är bara äckligt. Majonnäs i balsamet är en klasssiker. Jag fick mitt schampoo utbytt mot diskmedel.
Citera
2010-01-05, 08:30
  #1194
Medlem
L.A.M.Fs avatar
jävlar vad jag ska daska kuk sen! och sen när hon ligger där med sperma i ansiktet ska jag säga
-"Nu skulle mor din se dig."
Citera
2010-01-06, 12:49
  #1195
Medlem
joe_ss avatar
Tjejen är...ska vi säga...lite överkänslig mot snor och sånt som finns i näsan och svalget
Nåväl. Igår vid sängdags drog jag ner en redig pugga snor..hehe..suger lite på den och kommenterar högt för henne "Mmm den fick man fan tugga på innan man svalde!"
Trodde hon skulle kräkas i sängen
Citera
2010-01-06, 22:34
  #1196
Medlem
flipsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joe_s
Tjejen är...ska vi säga...lite överkänslig mot snor och sånt som finns i näsan och svalget
Nåväl. Igår vid sängdags drog jag ner en redig pugga snor..hehe..suger lite på den och kommenterar högt för henne "Mmm den fick man fan tugga på innan man svalde!"
Trodde hon skulle kräkas i sängen

Jag är inte känslig mot snor alls. Om jag märker att min kille ska göra något dumt, typ peta mig i näsan - han brukar köra upp ett finger i näsan på mig när jag kollar på tv eller ligger i sängen och läser... varför vet jag inte - fnyser jag på honom och hans finger så att det stänker lite. Han tycker det är superäckligt, men uppenbarligen lär han sig inget eftersom han gör så där flera gånger i veckan.
Citera
2010-01-07, 02:26
  #1197
Medlem
Disbeliefs avatar
Jag och tjejen skulle knulla häromdagen, och det började med förspel.
Jag slet av henne trosorna och låtsades vara Saurons öga, och sade till kissemuttan, "I seeee youuuu" med en såndär krystad mörk röst som bara Sauron har.
Citera
2010-01-18, 16:25
  #1198
Medlem
Vi fiser på varandra

Jag och min pojkvän brukar fisa på varandra för skojs skull. Så fort vi känner att vi har en fis på gång så försöker vi alltid släppa den på varandra.

Finns det någon mer som håller på såhär? Fiser ni på era partners? Vi har frågat på andra forum, men ingen tar det seriöst. Därför hoppas jag att ni kan svara seriöst här. Jag är inget troll! Jag och min pojkvän vill ärligt talat veta om andra också gör så, eller om vi bara är störda.

Om du gör något annat stört/äckligt med din partner så berätta gärna! Det vore kul att höra vad kärlekspar gör för förbjudet bakom stängda dörrar!
Citera
2010-01-18, 16:26
  #1199
Medlem
supermassives avatar
https://www.flashback.org/showthread.php?t=372104
Citera
2010-01-18, 16:29
  #1200
Medlem
Skvaller-Kalles avatar
Utan att svara på dina frågeställningar kan jag linka en tråd väl värd att nämna i sammanhanget:
Beter ni er också som jävla spån med era partners?
https://www.flashback.org/showthread.php?t=372104

Där fisar, ollningar och annat roligt avhandlas.

Edit: ovanstående hann före, men mitt inlägg innehöll i.a.f. text
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback