2026-04-12, 23:17
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Lena är en riktig lipsill. Varför gav modebögen sin immunitet till Caroline?

För att han hade lovat att skydda Carro. Det kom C-O, Melina och Carro överens om i ett snack de 3 emellan på stranden, efter förhandlingen och innan de gick upp/runt hörnet till sitt lag. De 3 kom oxå överens om att C-O skulle dölja sitt immunhalsband och att han inte skulle visa sitt immunitetshalsband innan Öråd - om de skulle hamna i ett sådant.

**En scen som jag märkt väldigt att många i tråden tycks ha förträngt, fast det har visats på TV. **
Citera
2026-04-12, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klorin287
Många i årets Robinson som lider av hybris.

Håller med.
Citera
2026-04-12, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
För att han hade lovat att skydda Carro. Det kom C-O, Melina och Carro överens om i ett snack de 3 emellan på stranden, efter förhandlingen och innan de gick upp/runt hörnet till sitt lag. De 3 kom oxå överens om att C-O skulle dölja sitt immunhalsband och att han inte skulle visa sitt immunitetshalsband innan Öråd - om de skulle hamna i ett sådant.

**En scen som jag märkt väldigt att många i tråden tycks ha förträngt, fast det har visats på TV. **

Och själv verkar du ha förträngt en del scener för att din berättelse om Carl Oscar ska låta bättre än vad den egentligen är.
Citera
2026-04-12, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tilikum
Gränslandet S29E07

Du menar inte Anja istället ?
Citera
2026-04-13, 02:44
Medlem
Oscar försökte förmodligen göra en Aron och vara en smart fulspelare, men är för dum.
Citera
2026-04-13, 06:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badmoessa
Oscar försökte förmodligen göra en Aron och vara en smart fulspelare, men är för dum.

Ja, alla är inte en Aron... Få som klarar det tror jag. Har bara sett en till som fixat det, George i Australien. Och han var först.
Citera
2026-04-13, 06:31
Medlem
jutsulegendens avatar
För oss som tittar på TV4 play plus.

Gränslandet avsnitt 11: Spoilade tv4 hur örådet gick i ”nästa avsnitt” som är i slutet innan eftertexterna? Det är ju väldigt märkligt eftersom örådet inte sänds förrän på torsdag.
Citera
2026-04-13, 06:36
Medlem
Loikkaris avatar
Pinsamt för Temu Claesberg Lasse. Först tjata in sig till pristävling o påstå sig kunna hålla andan längst, för att sedan ge upp först.

Sen till kännedom, jag har inte ens play plus, så hur skulle jag kunna spoila?
Citera
2026-04-13, 06:40
Medlem
MDTAAs avatar
I Sista klippet från gränslandet säger någon att " det var nnnn som fick lämna robinson"
Eller hörde jag fel ?

Alltså, i sista 20 sekundrarna som skall vara en slags cliffhanger

(skrev nnnn för att inte spoila något )

Såg nu att Jutsulegenden är inne på samma spår med inlägg bara några minuter innan mig.
Inte riktigt vaken än
Senast redigerad av MDTAA 2026-04-13 kl. 06:44.
Citera
2026-04-13, 07:14
Avstängd
Nathalie och Amadeus knullar. Dålig smak hon har
Citera
2026-04-13, 08:40
Medlem
SodaFointains avatar
Lasse är lik Claes Malmberg
Citera
2026-04-13, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jutsulegenden
För oss som tittar på TV4 play plus.

Gränslandet avsnitt 11: Spoilade tv4 hur örådet gick i ”nästa avsnitt” som är i slutet innan eftertexterna? Det är ju väldigt märkligt eftersom örådet inte sänds förrän på torsdag.

Jag hörde också det och blev förvånad. Dundermiss av TV4.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in