Citat:
Ursprungligen postat av
Libertarismus
Jo, visst, men nu kanske man vill sätta lite guldkant på tillvaron när man 71 år gammal och inte behöva snåla. Oavhängigt vad som händer med pengarna när man dör.
Vi har ju avhandlat det tidigare i tråden, statliga pensionen bör du maxa ut , tjänstepensionen PPM osv kan du avvakta med för den går att ärva.