Ber om ursäkt, 99% maskin och 1% mänsklig då. Har du annars en bra och vettig förklaring till att hon nu på äldre dar är bäst på även klassisk skidåkning i individuell start? En distans där hon tidigare kunde förlora minuter åker hon nu helt själv men är ändå snabbast i fältet. Det är sjukt imponerande.
Har du en god forklaring på at en du er helt sikker på er dopet er så mye svakere i mesterskap?
Det som fascinerar mig mest är hur jävla dålig Skistad är. 8 minuter efter? "Hon fokuserar bara på sprinten" Jaha? Alla våra sprintåkare är betydligt snabbare än henne om åktiden är längre än 3 minuter.
Det som fascinerar mig mest är hur jävla dålig Skistad är. 8 minuter efter? "Hon fokuserar bara på sprinten" Jaha? Alla våra sprintåkare är betydligt snabbare än henne om åktiden är längre än 3 minuter.
Skistad är verkligen en one trick pony. Skillnaden mellan henne och Sundling som skidåkare i bred mening är monumental.