2026-01-01, 13:26
  #1561
Medlem
Weit-wegs avatar
Bonussekundersvurmarna sitter i soffan och applåderar åt denna spännande tävling
Citera
2026-01-01, 13:27
  #1562
Medlem
SPORTNERD888s avatar
Hahaha Heidi Häng snabbast löjligt lopp
Citera
2026-01-01, 13:27
  #1563
Medlem
Addhocs avatar
Vad hände Faendrich mot slutet? Frida kom lååångt före henne i mål.
Citera
2026-01-01, 13:28
  #1564
Medlem
Ribom - Ebba - Ilar - Jonna, platsar Frida ens i stafettlaget?
Citera
2026-01-01, 13:29
  #1565
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henriksen82
Ber om ursäkt, 99% maskin och 1% mänsklig då. Har du annars en bra och vettig förklaring till att hon nu på äldre dar är bäst på även klassisk skidåkning i individuell start? En distans där hon tidigare kunde förlora minuter åker hon nu helt själv men är ändå snabbast i fältet. Det är sjukt imponerande.
Har du en god forklaring på at en du er helt sikker på er dopet er så mye svakere i mesterskap?
Citera
2026-01-01, 13:29
  #1566
Medlem
När Frida på stavarna vilar, vilar,
så spurtar Moa Ilar, Ilar!

Verkligen kul att se hennes utveckling! Kul också att Stadlober staplar upp lite pallplatser.
Citera
2026-01-01, 13:30
  #1567
Medlem
Och från spåret kan vi rapportera att Skistad har tappat en minut på Chika Honda.
Citera
2026-01-01, 13:32
  #1568
Medlem
Det som fascinerar mig mest är hur jävla dålig Skistad är. 8 minuter efter? "Hon fokuserar bara på sprinten" Jaha? Alla våra sprintåkare är betydligt snabbare än henne om åktiden är längre än 3 minuter.
Citera
2026-01-01, 13:32
  #1569
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskebein
Och från spåret kan vi rapportera att Skistad har tappat en minut på Chika Honda.
Klarar Kikki maxtiden?
Citera
2026-01-01, 13:33
  #1570
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskebein
Ribom - Ebba - Ilar - Jonna, platsar Frida ens i stafettlaget?
Lite märkligt med Fridas mediokra resultat, undrar om hon tränat på för hög intensitet inför touren?
Citera
2026-01-01, 13:34
  #1571
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IngenHemma
Klarar Kikki maxtiden?

Nej de drog tyvärr repet
Citera
2026-01-01, 13:35
  #1572
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zorree
Det som fascinerar mig mest är hur jävla dålig Skistad är. 8 minuter efter? "Hon fokuserar bara på sprinten" Jaha? Alla våra sprintåkare är betydligt snabbare än henne om åktiden är längre än 3 minuter.
Skistad är verkligen en one trick pony. Skillnaden mellan henne och Sundling som skidåkare i bred mening är monumental.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in