2026-01-01, 11:40
  #1441
Medlem
SPORTNERD888s avatar
Vad har Rosjö och Grahn för placering på dagens etapp?
Citera
2026-01-01, 11:41
  #1442
Medlem
Så fick vi förklaringen för William. Men Berglund tappade nästan lika mycket. Drogs han med i fallet?
Citera
2026-01-01, 11:41
  #1443
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SPORTNERD888
Var kan man se etapptiderna?
Anger snabbast
https://medias3.fis-ski.com/pdf/2026/CC/2280/2026CC2280PRL.pdf
Citera
2026-01-01, 11:44
  #1444
Medlem
Addhocs avatar
Truls hyllar valla-teamet, för man FÅR nämna dem när det går bra. Då vet man att skidorna gjort susen direkt efter loppet.

Men när det går riktigt dåligt så vet man inte om det beror på skidorna, så då FÅR man inte säga något i media för man måste först prata med alla inblandade innan man kan konstatera att skidorna var dåliga.
Citera
2026-01-01, 11:46
  #1445
Medlem
Med Ribom borta från OS-genrepet i Val di Fiemme, säkrar Hagström sin start i OS-sprinten om hon inte gör bort sig?
Citera
2026-01-01, 11:47
  #1446
Medlem
ingetbranicks avatar
I dag låter sig vallachefen gärna intervjuas
Citera
2026-01-01, 11:47
  #1447
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av postis
Sjuk avslutning av Gisselman, tar 18-20 sek på alla inklusive Kläbo, Stenshagen, Anger från 17.1km in i mål.
Han hängde med sin klunga som såsat hela loppet. Cyr var snabbast
Citera
2026-01-01, 11:48
  #1448
Medlem
Klabbepöjken så jävla bra bara.
Citera
2026-01-01, 11:49
  #1449
Medlem
SPORTNERD888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rcs
Anger snabbast
https://medias3.fis-ski.com/pdf/2026/CC/2280/2026CC2280PRL.pdf

Tack! Det borde dessutom sett ännu bättre ut ur ett svenskt perspektiv.
Citera
2026-01-01, 11:50
  #1450
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Truls hyllar valla-teamet, för man FÅR nämna dem när det går bra. Då vet man att skidorna gjort susen direkt efter loppet.

Men när det går riktigt dåligt så vet man inte om det beror på skidorna, så då FÅR man inte säga något i media för man måste först prata med alla inblandade innan man kan konstatera att skidorna var dåliga.

O så intervju med vallachef. Precis som du säger, man kan hylla när det det är förtjänt, men även kritisera när det är motiverat.
Det sistnämnda verkar det vara svårare med, hård stallorder internt troligen men finns även en deal med Viaplay att inte lyfta materialproblem i onödan?
__________________
Senast redigerad av PynchonsApa 2026-01-01 kl. 11:55.
Citera
2026-01-01, 11:51
  #1451
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
I dag låter sig vallachefen gärna intervjuas


Haha vilken liten hora han är
Citera
2026-01-01, 11:56
  #1452
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PynchonsApa
O så intervju med vallachef. Precis som du säger, man kan hylla när det det är förtjänt, men även kritisera när det är motiverat.
Det sistnämnda verkar det vara svårare med, hård stallorder troligen men finns även en deal med Viaplay att inte lyfta materialproblem i onödan?

Oklart, det upplevs löjligt och falskt oavsett.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in