2025-11-03, 19:33
Medlem
liten.igelkotts avatar
Om jag skulle ha varit singel skulle jag aldrig dejta någon som har barn.
Citera
2025-11-03, 20:01
Medlem
Tycker du är jävligt vettig, träffa en kvinna som har barn, så får du även relation till barnet. Om kvinnan drar så tar hon med sig ungen och all tid och pengar som du har lagt på ungen är borta.

Hitta någon som inte har barn och inte har knullat med fler än 10 pers, så är det förmodligen en vettig person.
Citera
2025-11-03, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schicklgrubblare
Nej det är fullständigt normalt. Ingen normalt fungerande person vill offra sin tid, sina resurser och sitt liv på någon unge från någon idiot som själv uppenbarligen aldrig hade gjort detsamma för dig.

Det där köper jag inte - papz har nästan aldrig möjligheter att få ihop familj med barnlösa-
papz har inget annat val men de är ju i samma sits själva
Citera
2025-11-03, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pa.Forever
Absolut inte!!!!

Vem fan vill leva med någon annans barn!
Skadat gods ska man hålla sig långt borta.

Som sagt svårt att hitta en bra svensk kvinna.

Jaa o bra o fräscha främmande fågelkvinnor får ofta barn själva-
men i muslimvärlden brukar kvinnorna tvingas lämna utan barn(en)
Citera
2025-11-03, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Att träffa någon kärring som har yngre barn ska man väl absolut undvika, däremot kan det väl vara en krydda i tillvaron att träffa någon som har en tonårsdotter. Dessutom ska man väl undvika de som inte har delad vårdnad, för det kan väl vara en indikation på att det finns någon ansiktstatuerad kåkfarare till pappa nånstans?

Ja o det är som som brukar åka fängelse för våldtäkt eller sexuella ofredanden
det sker mycket sällan med biologiska papz
Citera
2025-11-03, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahaaaaaaa
de allra flesta tjejer runt 32 år har väl redan barn

Nu är jag ute efter män men upplever att de också oftast har barn
Citera
2025-11-03, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firrex
Du är fullt normal.
Tack Firrex 🙏
Citera
2025-11-03, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
Dina upplevelser bekräftas av undertecknad. Är man en stark Herre med gott självförtroende så krossas det snabbt av en tvåbarnsmor man ingår samboskap med.

Följ dina instinkter och tag lärdom av lejonhannar på Savannen. Kvinnan vänjer snabbt om sig.

Det är förvånande hur alla i tråden antar att jag är kille - det är jag inte! Men ändå skönt att höra att någon varit med om samma sak.
Jag kanske kan lära mig något av lejonhannarna trots brist på manskap 🫡
Citera
2025-11-03, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomten90
Tycker du är jävligt vettig, träffa en kvinna som har barn, så får du även relation till barnet. Om kvinnan drar så tar hon med sig ungen och all tid och pengar som du har lagt på ungen är borta.

Hitta någon som inte har barn och inte har knullat med fler än 10 pers, så är det förmodligen en vettig person.
Gäller ovanstående även män då eftersom jag är kvinna? 🤔
Citera
2025-11-03, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Fast det där känns som upptakten till en sängkammarfars i nån folkpark.
Tänker att huvudrollen också har foton på varje tjej som han byter ut samt nån annan förväxlingsmöjlighet som kan ställa till problem för att fylla en timma plus av putslustiga misstag.
Spänning i vardagen?
Citera
2025-11-03, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CC75
Inte alls. Medelåldern för förstföderskor i Sverige är närmare 31 år. Vet dock inte medianen som hade varit ett bättre mått men utan tvekan är det så att många kvinnor inte har barn vid 32 års ålder i Sverige.

Vad gäller TS fråga vet vi heller inte om det är en man eller en kvinna hon dejtade.

// CC
Tack för din öppenhet CC! Jag är kvinna och min fd man så många svar i tråden blir lite vridna 🙃
Citera
2025-11-04, 02:03
Medlem
StudiumValors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JahappDetVarDet
Är jag kräsen?
Ja.
Men det betyder ju inte att det är fel.
Att veta vad du vill ha, varför skulle det vara fel?
Men du kanske egentligen frågar om dina chanser att hitta ngn partner försämras då?
Det är väl en avvägning du får göra utifrån vad du vill och hur du bedömer dina chanser att få det du vill ha.
Å det är inget som ngn annan kan svara på i denna tråd.
Du har svaret i ditt huvud men måste våga kläcka fram det och ta ANSVAR för ditt liv!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in