Flashback bygger pepparkakshus!
2025-11-03, 15:23
Medlem
Du är fullt normal.
Citera
2025-11-03, 15:28
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hateuu
Se till att träffa tjejer som har barn varannan vecka.

För då kan du alltid skaffa 2 tjejer som har jämna eller ojämna veckor.

Du slipper barn och du får lite variation på förhållandet med.

Fast det där känns som upptakten till en sängkammarfars i nån folkpark.
Tänker att huvudrollen också har foton på varje tjej som han byter ut samt nån annan förväxlingsmöjlighet som kan ställa till problem för att fylla en timma plus av putslustiga misstag.
Citera
2025-11-03, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JahappDetVarDet
Är man kräsen om man är 32 och inte vill träffa någon som har barn sen tidigare?
Provat att vara bonusförälder på heltid men upplevde att det inte blev någon familjekänsla då jag alltid var minst viktig i sammanhanget för alla parter (inklusive mig själv. Vill påpeka att detta inte är konstigt alls utan så det måste fungera såklart!) men framöver hade jag önskat en mer "vi"-känsla och har svårt att se det med någon som redan har barn. Är jag kräsen?

de allra flesta tjejer runt 32 år har väl redan barn
Citera
2025-11-03, 16:46
Medlem
Nej för det är SKITJOBBIGT att ta hand om andras ungar
Om du inte träffar någon som har barnen varannan vecka och ni kan bygga en relation utifrån detta
Men som flesta som har barn ska kladda in barnen ändå.
Så återigen
Nej
Citera
2025-11-03, 16:51
Medlem
Schicklgrubblares avatar
Nej det är fullständigt normalt. Ingen normalt fungerande person vill offra sin tid, sina resurser och sitt liv på någon unge från någon idiot som själv uppenbarligen aldrig hade gjort detsamma för dig.
Citera
2025-11-03, 17:08
Medlem
Citat:
Är man kräsen om man är 32 och inte vill träffa någon som har barn sen tidigare?
Provat att vara bonusförälder på heltid men upplevde att det inte blev någon familjekänsla då jag alltid var minst viktig i sammanhanget för alla parter (inklusive mig själv. Vill påpeka att detta inte är konstigt alls utan så det måste fungera såklart!) men framöver hade jag önskat en mer "vi"-känsla och har svårt att se det med någon som redan har barn. Är jag kräsen?

Absolut inte!!!!

Vem fan vill leva med någon annans barn!
Skadat gods ska man hålla sig långt borta.

Som sagt svårt att hitta en bra svensk kvinna.
Citera
2025-11-03, 17:12
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Provat att vara bonusförälder på heltid men upplevde att det inte blev någon familjekänsla då jag alltid var minst viktig i sammanhanget...text

Dina upplevelser bekräftas av undertecknad. Är man en stark Herre med gott självförtroende så krossas det snabbt av en tvåbarnsmor man ingår samboskap med.

Följ dina instinkter och tag lärdom av lejonhannar på Savannen. Kvinnan vänjer snabbt om sig.
Citera
2025-11-03, 17:31
Medlem
CC75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahaaaaaaa
de allra flesta tjejer runt 32 år har väl redan barn

Inte alls. Medelåldern för förstföderskor i Sverige är närmare 31 år. Vet dock inte medianen som hade varit ett bättre mått men utan tvekan är det så att många kvinnor inte har barn vid 32 års ålder i Sverige.

Vad gäller TS fråga vet vi heller inte om det är en man eller en kvinna hon dejtade.

// CC
Citera
2025-11-03, 18:09
Medlem
Citat:

Nej, du är inte kräsen.
Försök hitta någon utan barn.
Citera
2025-11-03, 18:17
Medlem
Citat:

Om du inte har barn själv är det helt OK.

Brukar funka så här - de som inte har barn o är attraktiva kan ställa det kravet.

Vet en advokat i åstorp var det väl - redan som ung skaffade han dam som var 5 år
äldre - vet att han var typ 29 o hon då typ 35 när de var ihop - vet inte hur lång relationen
var då - men hon hade backpack - han inte - vad som hände sen vet jag inte men jag
vet att båda är pensionärer o är gifta o hon är 5 år äldre.

Men som sagt han var ingen stooorfixare o hade inte möjlighet att bli det heller -
så vad fan skall de göra om de vill få doppa regelbundet

Titta runt o se - hur många barnlösa killar män har utan barn bor eller har bott ihop med mamz
med bortbytingar - hur många av dessa har äldre damer

Du har ju varit en av dessa - mina damer har varit utan barn o yngre - ju mer o detta gap har ökat vid senare utbyte
Citera
2025-11-03, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Om du inte har barn själv är det helt OK.

Brukar funka så här - de som inte har barn o är attraktiva kan ställa det kravet.

Vet en advokat i åstorp var det väl - redan som ung skaffade han dam som var 5 år
äldre - vet att han var typ 29 o hon då typ 35 när de var ihop - vet inte hur lång relationen
var då - men hon hade backpack - han inte - vad som hände sen vet jag inte men jag
vet att båda är pensionärer o är gifta o hon är 5 år äldre.

Men som sagt han var ingen stooorfixare o hade inte möjlighet att bli det heller -
så vad fan skall de göra om de vill få doppa regelbundet

Titta runt o se - hur många barnlösa killar män har utan barn bor eller har bott ihop med mamz
med bortbytingar - hur många av dessa har äldre damer

Du har ju varit en av dessa - mina damer har varit utan barn o yngre - ju mer o detta gap har ökat vid senare utbyte

Eller så håller vi oss till verkligheten från början. Och inte något önsketänkande/fantiserande av en pappa med fina sagor att berätta

Folk med barn= Andra med barn
Folk utan barn = Folk utan barn

Talar vi om frivilligt barnfria, så tror jag knappast att dom skulle gå på det du säger. Du kommer fortsätta vara lika ointressant som skitig tvätt för dessa kvinnor oavsett ålder. Men du kan ju fortsätta drömma
Citera
2025-11-03, 19:23
Medlem
Citat:

Nej, du är normal, även om man ska bilda familj. Är det fullt normalt att man vill dela det som första upplevelse med den andra personen med .

Och till er som inte vill ha barn frivilligt, tycker dom är jobbiga etc. Dejta ALDRIG någon med barn. Helvetet på jorden. Huvudvärk och drama. Håll er till andra frivilligt barnfria.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in