Citat:
Ursprungligen postat av
JahappDetVarDet
Är man kräsen om man är 32 och inte vill träffa någon som har barn sen tidigare?
Provat att vara bonusförälder på heltid men upplevde att det inte blev någon familjekänsla då jag alltid var minst viktig i sammanhanget för alla parter (inklusive mig själv. Vill påpeka att detta inte är konstigt alls utan så det måste fungera såklart!) men framöver hade jag önskat en mer "vi"-känsla och har svårt att se det med någon som redan har barn. Är jag kräsen?
Om du inte har barn själv är det helt OK.
Brukar funka så här - de som inte har barn o är attraktiva kan ställa det kravet.
Vet en advokat i åstorp var det väl - redan som ung skaffade han dam som var 5 år
äldre - vet att han var typ 29 o hon då typ 35 när de var ihop - vet inte hur lång relationen
var då - men hon hade backpack - han inte - vad som hände sen vet jag inte men jag
vet att båda är pensionärer o är gifta o hon är 5 år äldre.
Men som sagt han var ingen stooorfixare o hade inte möjlighet att bli det heller -
så vad fan skall de göra om de vill få doppa regelbundet
Titta runt o se - hur många barnlösa killar män har utan barn bor eller har bott ihop med mamz
med bortbytingar - hur många av dessa har äldre damer
Du har ju varit en av dessa - mina damer har varit utan barn o yngre - ju mer o detta gap har ökat vid senare utbyte