Citat:
Ursprungligen postat av
Bireno
Jag undrar om du ens förstod vad du svarade på

Citat:
Ursprungligen postat av
Bireno
Det går kvinnor också. Kvinnor är långt mycket mer selektiva än män. Män verkar inte bry sig allt för mycket… Det är fakta. Man ser vad man ser. Är inte känslomässigt lagd så jag klara av att göra objektiva bedömningar
Nu pratar vi om olika saker.
Jag håller med om att kvinnor är mer selektiva och betydligt lättare får ligga. Jag har inte sagt nått annat.
Vad jag sa och påstod var att det i 99 fall av 100 inte finns så mycket mer att hämta än sex att hämta hos en kvinna. Kvinnor är oftast innehållslösa, känslostyrda, ologiska, intellektuellt begränsade och allmänt tråkiga. Tar du bort kvinnans utseende och sexualitet så är det tomt. En kvinna knullar man, myser med osv. Men inte så mycket mer.
Och en kvinna som har manliga egenskaper kommer oftast att betraktas som en konkurrent till mannen, alltså är inte det eftersträvansvärt. Extremt få män om ens några gillar att vara tillsammans med starka och intelligent kvinnor med manliga egenskaper. Vad folk vill ha är en tillbakadragen och trogen knulldocka som lyssnar, följer, står vid ens sida och vårdar. Tar hand om barnen m.m.