2025-10-11, 12:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
....eller med män som har något att erbjuda. Och skulle han nu inte vara bildskön är det bara att släcka lampan och/eller ställa upp sig på alla 4a så du slipper se han.
Nej jag vill gärna titta på en snygg nuna om jag ändå ska ha sex med idioten.
Citera
2025-10-11, 12:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bireno
Äh, det är bara män som tycker det är coolt med psykopati. Många låtsas att de är det. På riktigt är de bara känslosamma egoistiska tölpar, uppvuxna utan pappa
Ja men dom som på riktigt är det är dom som får alla brudar. Varför???

Dom charmar, roar, ljuger, underhållet, är framåt och framstår som starka. Drag som kvinnor men inte män dras till.

En kvinna som uppvisar samma attribut, dvs styrka och framåtriktan, kommer till och med undvikas av män. Män är biologiskt skapta för att se det som konkurrens. Kvinnan i fråga ser skönhet och kvinnlighet som konkurrens.

Vi dras till olika saker för vi är två olika biologiska varelser.
Citera
2025-10-11, 12:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pundedu
Ja men dom som på riktigt är det är dom som får alla brudar. Varför???

Dom charmar, roar, ljuger, underhållet, är framåt och framstår som starka. Drag som kvinnor men inte män dras till.

En kvinna som uppvisar samma attribut, dvs styrka och framåtriktan, kommer till och med undvikas av män. Män är biologiskt skapta för att se det som konkurrens. Kvinnan i fråga ser skönhet och kvinnlighet som konkurrens.

Vi dras till olika saker för vi är två olika biologiska varelser.
Det vet jag inte, har aldrig dragits till en riktig. Har aldrig blivit så i alla fall.

Nej det gör man inte. ”Kvinnliga” kvinnor ses som besvärliga
Citera
2025-10-11, 12:31
Avstängd
Citat:
Det vet jag inte, har aldrig dragits till en riktig. Har aldrig blivit så i alla fall.

Nej det gör man inte. ”Kvinnliga” kvinnor ses som besvärliga

Du har förmodligen bara inte träffat en som i sin tur riktat in sig på att erövra dig.

Men att vara psykopat är verkligen ingen garanti att man får en brud. Men på gruppnivå kommer sannolikhet öka något enormt på grund av personens attribut. Dvs att personen besitter drag som kvinnor dras till, fast i psykopaten fall på steroider. Varför är vidare 99% av alla psykopater män???
För att män är dom som besitter dom här dragen och gynnas av dom.

En kvinna är aldrig intressant, en kvinna är vacker och tillbakadragen. Ingen man dras till en kvinna som inte är snygg.
Citera
2025-10-11, 12:33
Bannlyst
Citat:
Du har förmodligen bara inte träffat en som i sin tur riktat in sig på att erövra dig.

Men att vara psykopat är verkligen ingen garanti att man får en brud. Men på gruppnivå kommer sannolikhet öka något enormt på grund av personens attribut. Dvs att personen besitter drag som kvinnor dras till, fast i psykopaten fall på steroider. Varför är vidare 99% av alla psykopater män???
För att män är dom som besitter dom här dragen och gynnas av dom.

En kvinna är aldrig intressant, en kvinna är vacker och tillbakadragen. Ingen man dras till en kvinna som inte är snygg.
Ja, vilken tur. För jag vill absolut inte vara intressant för någon
Citera
2025-10-11, 12:37
Avstängd
Citat:
Ja, vilken tur. För jag vill absolut inte vara intressant för någon

Män dras till ditt yttre. Din ungdom, din kropp, dina ögon, ditt hår. Kvinnans värde för andra, notera i andras ögon, sitter i hennes utseende. Hennes utseende är allt och utan det är hon inget. För män dras inte till manliga personlighetssttribut. Dom ser det som konkurrens. Det blir krock. Mannen dras till den vackra skönheten som är bra på att följa, lyssna, omvårda och stötta.

Biologi. Ingen åsikt. Evolution och psykologi. Fakta. Oavsett vad man tycker om det. Gilla läget.
Citera
2025-10-11, 13:05
Bannlyst
Citat:
Män dras till ditt yttre. Din ungdom, din kropp, dina ögon, ditt hår. Kvinnans värde för andra, notera i andras ögon, sitter i hennes utseende. Hennes utseende är allt och utan det är hon inget. För män dras inte till manliga personlighetssttribut. Dom ser det som konkurrens. Det blir krock. Mannen dras till den vackra skönheten som är bra på att följa, lyssna, omvårda och stötta.

Biologi. Ingen åsikt. Evolution och psykologi. Fakta. Oavsett vad man tycker om det. Gilla läget.
Det går kvinnor också. Kvinnor är långt mycket mer selektiva än män. Män verkar inte bry sig allt för mycket… Det är fakta. Man ser vad man ser. Är inte känslomässigt lagd så jag klara av att göra objektiva bedömningar
Citera
2025-10-11, 13:11
Medlem
Citat:
Förvisso sant!

Men sannolikhet ökar om du är intressant, snygg, rolig, framgångsrik, spännande. Det är ett faktum.

Ja, det är nog därför som många vill vara med i dokusåpor. Den som syns och hörs mest är bäst. I sängen också.
Citera
2025-10-11, 13:16
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Det går kvinnor också. Kvinnor är långt mycket mer selektiva än män. Män verkar inte bry sig allt för mycket… Det är fakta. Man ser vad man ser. Är inte känslomässigt lagd så jag klara av att göra objektiva bedömningar

Fan vet lillstumpan.

En man måste i alla fall ha en så attraktiv kvinna så att kotten reser sig, vi har det inte lika lätt som er som bara behöver öppna låren för att det ska bli åka av.
Citera
2025-10-11, 13:23
Bannlyst
Citat:

Jag undrar om du ens förstod vad du svarade på
Citera
2025-10-11, 13:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Fan vet lillstumpan.

En man måste i alla fall ha en så attraktiv kvinna så att kotten reser sig, vi har det inte lika lätt som er som bara behöver öppna låren för att det ska bli åka av.
Haha nej det skaver rejält om mannen ar avtändande, eller har gjort/sagt något avtändande
Citera
2025-10-11, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Septembernatt
Oj, den här tråden tog fart! Jag får tacka för goda råd och tips. Kanske är det inte så komplicerat trots allt.

Hoppas inte TS lyssnar in för mycket på pojkarna: Pendedu och Bireno hahahah
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in