2025-10-02, 17:21
Medlem
WordWarriors avatar
Topless på stranden var väl en 80-talsgrej? I vilket fall är det inte en bra sak att ens tjej visar brösten på stranden för andra män. Det kan ju bara ha ett enda syfte.
Citera
2025-10-02, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Testa att göra om den övningen i nutid? 😃
Bli verbalt antastad av ett medelålders fyllo? Avstår mer än gärna.

Fattar inte öht varför folk i denna upplysta tid (nåja iaf vad gäller solens påverkan på vitas hud) ligger och pressar i solen. Det går alldeles utmärkt att stormtrivas i sin likbleka hudkostym. På sjuttio- och åttiotalet visste man ju inte bättre, men idag?
Citera
2025-10-02, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheSamePerson
Ja men alla tänker ju inte så. Kolla han här uppe t.ex, han skulle aldrig ha något problem med att hans dotter går runt iklädd enbart strings för det är väl självsäkert, manligt och modernt att visa sina kvinnor nakna till andra män, eller har jag missförstått dig, kalkryggar?

"Sina kvinnor" sen när blen ens fru och döttrar ägodelar?

Topless eller inte är väl deras val.
Citera
2025-10-02, 19:47
Medlem
Lite integritet är väl inte fel
Citat:
Ursprungligen postat av Bilderberg78
Sökord "gf friend vacation topless pics" utan filter ger en bild av situationen.
https://www.google.com/search?q=gf%2...h=606&dpr=1.44

Om man inte är en swinger, hur ska man då förhålla sig till att hennes tuttar är framme som kanske förevigas via foton. Har sett många flickvänners kompisar topless på bild när de reser utan sina killar, och de flesta har väl legat med sådana själva runt medelhavet, vad de nu ska kallas? Ska era manliga vänner få ta del av dem, var går gränsen på ett ungefär?

Vad är grejen egentligen om inte sexuella inviter till radom strandturkar? Varför har ingen förut tagit upp detta "problemet". Det finns mycket att säga om saken, men börjar med att få era åsikter kvinnor som män om saken. Ska de ens få resa utan oss på en semester?
Citera
2025-10-02, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Bli verbalt antastad av ett medelålders fyllo? Avstår mer än gärna.

Fattar inte öht varför folk i denna upplysta tid (nåja iaf vad gäller solens påverkan på vitas hud) ligger och pressar i solen. Det går alldeles utmärkt att stormtrivas i sin likbleka hudkostym. På sjuttio- och åttiotalet visste man ju inte bättre, men idag?

Ja det låter som en jobbig full man som ropade på dig, det hade han nog inte vågat göra idag när du är vuxen. Om du var min flickvän så hade du gärna fått sola topless/halvnaken. Men då hade jag gärna velat ligga bredvid och vakta dig så inga andra killar får några dumma idéer. Självklart så hade jag också varit topless så det blir rättvist.
Citera
2025-10-03, 00:08
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Aboslut inte.
Skulle va okej med det om stranden endast var till för mig och min flickvän och resten tjejer men i helvette att nån annan kåt man än jag ska se min tjej naken
Citera
2025-10-03, 14:07
Medlem
Obehagligt att vilja kontrollera sin partner, men om du är obekväm med det så får du ju prata med henne om det. Hur hon svarar och bemöter dig och problemet är inget du kan förändra, utan du måste ju själv komma fram till om det är kompatibelt med dig och dina värderingar eller inte. Sluta försöka kontrollera folk
Citera
2025-10-03, 21:43
Medlem
TheSamePersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug69
"Sina kvinnor" sen när blen ens fru och döttrar ägodelar?

Topless eller inte är väl deras val.

Dina kvinnor betyder kvinnor i din närhet men både du och han kan inte förstå hur olika språk fungerar.
Citera
2025-10-04, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flygman
Obehagligt att vilja kontrollera sin partner, men om du är obekväm med det så får du ju prata med henne om det. Hur hon svarar och bemöter dig och problemet är inget du kan förändra, utan du måste ju själv komma fram till om det är kompatibelt med dig och dina värderingar eller inte. Sluta försöka kontrollera folk

Du tycker det är obehagligt med folk som försöker kontrollera andra, samtidigt som du själv kräver att TS slutar kontrollera folk....

I ett förhållanden så får alla anpassa sig.
Att man har åsikter om att ens tjej flashar tuttarna är väl ganska normalt.
Vem skulle inte ha åsikter om att ens partner exponerar sig för det andra könet?

Tjejer brukar gå bananas ifall deras kille ens tittar på en annan tjej.

Personligen skulle jag inte vilja vara med en tjej som visar sina tuttar för vem som helst. Vad är ens vitsen att vara ihop med någon som man ändå kan få ta del av utan åtaganden?
Citera
2025-10-04, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Topless på stranden var väl en 80-talsgrej? I vilket fall är det inte en bra sak att ens tjej visar brösten på stranden för andra män. Det kan ju bara ha ett enda syfte.

Syftet är inte att visa upp tuttarna. Syftet är att de ska bli solbrända även på tuttarna. Jämn solbränna.
Citera
2025-10-04, 08:49
Medlem
halaltarzans avatar
Nej, det skulle vara lite roligt att veta hur gamla era så att säga flickvänner är som skriver här i tråden, har de något att visa upp öht, eller finns det månne risk att någon ringer polisen och vill göra en anmälan om förargelseväckande beteende om de tar av sig BHn?
Citera
2025-10-04, 08:49
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
På åttiotalet solade de flesta topless. Det var normalt. Och det var inte för att ragga.

Inte? Du kanske inte har noterat sambandet mellan AIDS-epidemin och det plötsliga påtagandet av bikiniöverdelen?

Det fanns ett solklart samband mellan topless-solandet och acceptansen i samhället för promiskuöst sex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in