• 1
  • 2
2025-10-01, 19:51
Medlem
Bilderberg78s avatar
Sökord "gf friend vacation topless pics" utan filter ger en bild av situationen.
https://www.google.com/search?q=gf%2...h=606&dpr=1.44

Om man inte är en swinger, hur ska man då förhålla sig till att hennes tuttar är framme som kanske förevigas via foton. Har sett många flickvänners kompisar topless på bild när de reser utan sina killar, och de flesta har väl legat med sådana själva runt medelhavet, vad de nu ska kallas? Ska era manliga vänner få ta del av dem, var går gränsen på ett ungefär?

Vad är grejen egentligen om inte sexuella inviter till radom strandturkar? Varför har ingen förut tagit upp detta "problemet". Det finns mycket att säga om saken, men börjar med att få era åsikter kvinnor som män om saken. Ska de ens få resa utan oss på en semester?
Senast redigerad av Bilderberg78 2025-10-01 kl. 20:40.
Citera
2025-10-01, 19:54
Medlem
Det var ok förr i tiden och jag tycker det är ok idag också!
Citera
2025-10-01, 19:56
Medlem
Silltunnas avatar
Fina bilder! Jag har dock varit gift i 20 år och bryr mig inte om vad frugan har på sig på stranden eller om nån fotar.
Jag har viktigare saker för mig.
Citera
2025-10-01, 19:57
Medlem
Onanikrems avatar
Helt ok, så länge hon inte ägnar strandturkarna ens en blick. Låt de gå hem och runka sedan hehe
Citera
2025-10-01, 19:58
Medlem
På åttiotalet solade de flesta topless. Det var normalt. Och det var inte för att ragga. Kulturen såg ut så då att ju mer av kroppen som blev solbränd, desto bättre. Det vet vi ju idag att det inte är speciellt hälsosamt, eller hur?

Och vadå inte ska få resa utan er på semester? Ska du konfiskera biljetterna eller? Du får nog släppa antingen den oron eller eventuell flickvän.
Citera
2025-10-01, 19:59
Medlem
Smugumins avatar
Om ni är på en nudiststrand så för all del, annars bör ingen av er flukta er för andra.
Citera
2025-10-01, 20:03
Medlem
erikp121s avatar
Upp med tuttarna som det heter i Bajenland, men så gäller ju också veronesi tuti mati.

Även om fina brudar fläker ut sig har jag bara ögonen för en brud, hehe. Men så varierar det också, är guzzen stroppig taggar man till nästa?

Vad vet jag, tuttar är kul. Bara de går in i den ariska Strand-fällan för att snacka lokalt. Mare och donna, bby.
Citera
2025-10-01, 20:04
Medlem
kalkryggars avatar

Annars angående topic så är det väl skitsamma om någon plåtar ens flickvän topless på stranden. De flesta av mina polare brukar få se mina tjejers tuttar och helrakade fitta när vi är ute vid havet någon sommarkväll, dricker bärs, grillar och framför allt badar nakna så som vuxna självsäkra människor gör.

Om du slutar vara en sojapojke så kanske du också blir en riktig man en dag. Vi får hoppas på det.
Citera
2025-10-01, 20:10
Medlem
liten.igelkotts avatar
Nu solar inte min fru topless men om hon skulle vilja göra det skulle det vara helt okej med mig.
Citera
2025-10-01, 20:46
Medlem
Bilderberg78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
På åttiotalet solade de flesta topless. Det var normalt. Och det var inte för att ragga. Kulturen såg ut så då att ju mer av kroppen som blev solbränd, desto bättre. Det vet vi ju idag att det inte är speciellt hälsosamt, eller hur?

Och vadå inte ska få resa utan er på semester? Ska du konfiskera biljetterna eller? Du får nog släppa antingen den oron eller eventuell flickvän.
Ja, på den tiden så simmade för unga tjejer topless på badhusen i min kommun. Detta är numera mer ett "semester" problem/ nöje beroende på sin egen situation. Varför de måste blotta sig får du gärna förklara innan jag kan svara på din fråga.

Jag har ingen dotter själv, men har sett familjer där döttrarna har varit jobbigt nakna på stranden inför sina fäder vilket ger blandade känslor av glädje samt sorg på samma gång. Hur tänker de männen egentligen? Det är ännu värre tycker jag och visar mer av "trådens tema" och jag skojade lite i slutet av topic bör jag säga men valde fel smiley till det, sorry.
Senast redigerad av Bilderberg78 2025-10-01 kl. 21:05.
Citera
2025-10-01, 20:49
Medlem
Herr.Dittlings avatar
Nej.

For my eyes only.
Citera
2025-10-01, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bilderberg78
Ja, på den tiden så simmade för unga tjejer topless på badhusen i min kommun. Detta är numera mer ett "semester" problem/ nöje beroende på sin egen situation. Varför de måste blotta sig får du gärna förklara innan jag kan svara på din fråga.
Solandet verkar ju exploderat på nytt igen bland unga så jag gissar de har samma anledning som folk på den tiden. Är ju rätt så "äventyrlig" design på kläder nu med så jag gissar de vill ha en jämn solbränna utan skarpa kanter mellan vit och brun hud mitt i urringningen eller på axeln eller ryggen.
Men det är som sagt bara min gissning. Jag har till dags dato inte skickat ut en enkät med frågeställningen. Har ärligt talat inga planer på det heller.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in