2025-10-04, 10:04
Bannlyst
-
Citera
2025-10-04, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheSamePerson
Dina kvinnor betyder kvinnor i din närhet men både du och han kan inte förstå hur olika språk fungerar.

Kvinnor i min närhet är fortfarande inte "mina kvinnor". De är självständiga individer som fritt kan bestämma själva.

Vad skulle språk ha för betydelse i synen på kvinnor?
Citera
2025-10-04, 12:17
Medlem
Det är ok, är ju jämställt.
Citera
2025-10-04, 12:37
Medlem
Jag skulle bli väldigt förvånad om min tjej ville sola topless. Det vore olikt henne men, det är rätt stor skillnad på att sola topless och sola topless.

Allt beror ju på hur, var, omgivningen osv. Det är väl lite skillnad på om hon skulle gå själv till en fullproppad strand och sätta sig bredvid något blattegäng och "visa upp sig" eller om vi tex ligger och steker hemma tillsammans i trädgården.

Men jag är väl ungefär lika oroad för att hon skulle sola topless "för att visa upp sig" för andra män som jag är för att hon ska råna en bank. Det är högst otroligt och ville hon sola topless så är jag rätt säker att det inte skulle vara något problem eftersom jag ändå litar på att hon vet vad hon gör.
Citera
2025-10-04, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Inte? Du kanske inte har noterat sambandet mellan AIDS-epidemin och det plötsliga påtagandet av bikiniöverdelen?

Det fanns ett solklart samband mellan topless-solandet och acceptansen i samhället för promiskuöst sex.
Oj ursäkta herr statstjänsteman. Jag trodde i min enfald att det var ok att diskutera utifrån ett individuellt perspektiv här. Inte bara att berätta om vad man tänkt ta med i kurslitteraturen för Samhällskunskap 2 för gymnasiet. Den vi alla arbetar med hemma på kammaren.

Jodå, jag känner väl till vad som hände i världen då. Men jag har inte tolkat det som att den stora sexuella frisläpptheten inträffade på just 80-talet? Ej heller har jag hört talas om att det var då bögarna brände sina bh:ar?
Men du är säkert betydligt mer påläst än jag vad gäller det.
Citera
2025-10-04, 15:54
Avstängd
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Men du är säkert betydligt mer påläst än jag vad gäller det.

Absolut! Och jag överseende med allt där andra förstås.
Citera
2025-10-04, 18:19
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Det fanns ett solklart samband mellan topless-solandet och acceptansen i samhället för promiskuöst sex.

Vilket var orsak och vilket var verkan, i så fall?
Citera
2025-10-04, 19:38
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Syftet är inte att visa upp tuttarna. Syftet är att de ska bli solbrända även på tuttarna. Jämn solbränna.

Jo, tjena. Solbrända pattar ser ju alla till daglig dags... Självklart handlar det om illa dold exhibitionism. Visst, hon får visa pattarna, men jag skulle inte vara ihop med en sådan slampa. Samma sak med en massa blaffiga tatueringar. Det är en lågkvalitetsstämpel även det.
Citera
2025-10-04, 19:45
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Visst, hon får visa pattarna, men jag skulle inte vara ihop med en sådan slampa.

Det är lugnt, hon skulle inte vara ihop med dig heller. Det går jämnt upp i slutändan.

(Jag har varit på nudiststrand med min käresta, och är enbart stolt över att få visa upp henne för världen. Skulle ett par pattar vara något att bråka om?)
Senast redigerad av Saltkatt 2025-10-04 kl. 19:48.
Citera
2025-10-04, 19:50
Medlem
halaltarzans avatar
Men vad är det som är så märkvärdigt med ett par pattar då?
Citera
2025-10-04, 19:58
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Det är lugnt, hon skulle inte vara ihop med dig heller. Det går jämnt upp i slutändan.

(Jag har varit på nudiststrand med min käresta, och är enbart stolt över att få visa upp henne för världen. Skulle ett par pattar vara något att bråka om?)

Visst, du är en cuck som mer än gärna delar med dig av din tjej till andra män.
Citera
2025-10-04, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Visst, du är en cuck som mer än gärna delar med dig av din tjej till andra män.

Vad förväntar du dig av en vänsterbliven femlinist? Moral, principer och värdighet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in