Citat:
Ursprungligen postat av
scaryfoot
Jag tycker kvinnor ska visa tuttarna på stranden om de vill. Jag har inget emot det.
Jag ville helst höra från tjejerna att de älskar att kåta upp män och fläker ut sig med bilder vilket utgör 99% av hela internets material. Att svenska män är mesar som knyter näven i fickan då allt här hemma ska fördömas och alla tycker samma sak om porr, prostitution, Sverigedemokrater och annat fanstyg.
Men i Thailand så ska det knullas allt som rör sig och där kan de leva ut i en frihet, samt flickvännerna samt fruarna med sina väninnor på Kreta, Alanya utan att glömma Gambia såklart där de manliga hororna ska se vilka av katthonorna som löper med sina bröst framme och stringen i kamelläget på stränder och diskotek och kortfattat så är vi människor inte så olika alla de andra djuren och vi kan inte stoppa ett deterministisk, kulturellt och genetiskt betingat beteende då det är så som vi är på riktigt.
Allt det vi gör här hemma i Sverige är något som vi inte vill göra egentligen och en blandning av PK, feminism, självhat mot vita alltså oss själva, påhejar att media och av oss själva i en konformistisk härdsmälta skapade allt detta ungefär när allt annat också gick åt helvete med 3 miljoner muslimer som bombar, skjuter och sabbar allt ännu mer hela tiden och kan liknas med en propp som lossnade och hela skiten började sjunka och allt blir drabbat såklart av detta.
Sverige hade ryktet som världens mest sexliberala land en gång. Sedan är allt som det är nu idag.
Ser ni ett mönster eller vad är er egen teori som kan slå min som bättre?