2025-09-20, 22:10
Medlem
Edit: Finns det inte någon plastikoperation man kan göra för det här? Jag kanske skulle köpa det till henne i julklapp eller något?
[/quote]

Hmm. kan vara så att din fixering av rövar gjorde att du gillade henne vid första anblick,
Det kan vara så att hon redan gjort en misslyckad ansiktslyftning, dvs hon lyfte röven upp till ansiktet och ansiktet ner i röven.
Var inte rädd kolla " röven " en gång till, då lär du stirra in i hennes ansikte.
Citera
2025-09-20, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Kan du inte skaffa en afrokvinna?
De har stora missbildade rövar.

Fattar inte hur dessa afrokvinnors rövar kan trotsa gravitationen, de måste hålla in på en heliumfis?
Citera
2025-09-20, 22:22
Medlem
Matadhamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Severloh
Kvinnor är fan helt otroliga. Du känner dig förolämpad över att jag kritiserar en egenskap hos en annan kvinna, och tar till fullkomligt grundlösa förolämpningar mot mig.

Som jag redan har skrivit så är jag själv runt 30 (hon är 23), har mycket breda axlar och en atletiskt maskulin kroppsbyggnad. Jag kan göra 50 armhävningar i sträck, och jag gissar att du inte kan göra en enda, som de flesta kvinnor.
Jag var hyfsat erkänd för att jag klarade av att bära män som vägde det dubbla min vikt när jag var ung.

Jag känner mig inte alls förolämpad och tror inte ett dugg på att du är vare sig vältränad eller har ett bra ansikte. Det är de fulaste snubbarna som tar sig mest luft. Tolka det som ilska du men det är det inte, jag ser det mer som lustigt
Citera
2025-09-20, 22:22
Medlem
Citat:
Jag har inte tid med sånt trams, jag har redan en perfekt kropp.

Det trodde jag också, men hon gör typ inte det. Jag ser liksom bara hennes rygg när hon är på alla fyra.

Låter mer som en pallbock.
Citera
2025-09-20, 22:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Matadhamster
Jag var hyfsat erkänd för att jag klarade av att bära män som vägde det dubbla min vikt när jag var ung.

Jag känner mig inte alls förolämpad och tror inte ett dugg på att du är vare sig vältränad eller har ett bra ansikte. Det är de fulaste snubbarna som tar sig mest luft. Tolka det som ilska du men det är det inte, jag ser det mer som lustigt

HAHAHA så sant så.
Citera
2025-09-20, 22:34
Medlem
Troligtvis kommer få snygg röv ner hon blivit mor till ett par barn, Du får stå ut några år grabben,
Citera
2025-09-20, 22:41
Medlem
Citat:
Jag vet inte ens vad "chin" är för något, jag skiter benen och ser gärna ut som Johnny Bravo. Likaså gör de snygga brudar i 20-årsåldern som jag dejtar.
Du tränar ju sa du, chins är en typisk övning som många gör. Som är muskulösa. Enbart armhävningar kommer man väl inte så långt med.
Citera
2025-09-20, 22:57
Medlem
Citat:
Jag har inte tid att gå till gymmet med henne, jag har redan en perfekt kropp.
Perfekt kropp som man utan att gymma? Låter som att du bara har ett oförtjänt bra självförtroende.

Ni har bara träffats några gånger, låt henne vara så någon som verkligen uppskattar henne kan hitta henne.
Citera
2025-09-20, 22:59
Avstängd
Severlohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babyhime
Perfekt kropp som man utan att gymma? Låter som att du bara har ett oförtjänt bra självförtroende.

Ni har bara träffats några gånger, låt henne vara så någon som verkligen uppskattar henne kan hitta henne.

Jag uppskattar hennes ansikte, hennes personlighet och hennes pattar, men jag är tämligen övertygad om att ingen uppskattar den röven.

Och ja, jag har en perfekt triangelformad kropp med breda axlar. Jag gör armhävningar då och då och jag har bra gener.
Citera
2025-09-20, 23:01
Medlem
Ja det finns plastikoperation för det.
Nej det är inget att rekommendera.
Citera
2025-09-20, 23:01
Avstängd
Severlohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julemand
Troligtvis kommer få snygg röv ner hon blivit mor till ett par barn, Du får stå ut några år grabben,

Kanske det, jag tror hon skulle bli en bra singelmorsa faktiskt.
Citera
2025-09-20, 23:04
Avstängd
Severlohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matadhamster

Jag noterar att du inte svarade på huruvida du kan göra en enda armhävning. Jag är i mina bästa år, jag dejter regelbundet kvinnor som är i sina bästa år (som henne), och jag gissar att du är över 40. Din åsikt är därmed fullkomligt ointressant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in