2026-06-03, 19:30
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Ja dom intervjuar ju alla möjliga
Ingen vill ju veta var han köpt sin tröja.
Citera
2026-06-03, 21:44
Medlem
Äh tror inte ett dugg på det, och jag hoppas inte det för Pernillas skull. Hon behöver komma så långt ifrån honom det går. Nej nästa säsong är han säkert bortplockad. Det är väl det han börjar läcka nu att "han inte alls vill vara med längre". Haha större linslus får man leta efter. CB kommer aldrig orka hålla sig borta när nu chansen är så nära att försöka bli kändis. Den mannen är alldeles för mediakåt för det!
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Var tydligen med i någon podd härom dagen och menade där att alla problem nu är utredda och att mycket av hans frånvaro i media och PW beror på att han inte är någon realityperson. Han tycker det är spännande att vara med men är lugnare i kroppen när han inte är det.
Dra den om rödluvan med säger jag.
Tror inte ett smack på något han säger och absolut inte att han vill vara osynlig. Riktig linslus.
Nej grabben ...oss lurar du inte. Äktenskapet är precis lika svajjigt som tidigare ,tro mig.
Saker blir ju inte bra bara för att man säger det.
Grårer blod över att inte få synas och höras. Slår vad om att produktionen valt att plocka bort honom kommande säsong av WV för att han är så himla illa omtyckt av så många...förutom Bianca då
Citera
2026-06-03, 22:01
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lerog
Hur kommer det sig att världen har fått reda på CB.S ”befordran”? Har han själv ringt media och berättat?
Detta måste väl anses som en pseudonyhet , eller… Maken till mediakåt person får man leta efter.

Så istället för att chefa över inköp av plåster, tops och tamponger får han göra vaddå???

Köpa in konserver?
Citera
2026-06-03, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Jag tycket att ni skribenter i den här tråden är för hårda mot Christian. Han är en normal svensk man som bara vill ha lite närhet från frun men hon har ju inte tid. Det är nåt som ska firas hela tiden, med ett glas vin i handen.
Skit i dom! Det är bara bittra losers som aldrig blev något som är avis på CB....
Citera
2026-06-03, 22:15
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4inarow
Han sålde ju in sig själv som en glad och härlig ”kille” med humor. Pernilla kunde driva och skoja med och om honom. Han tog emot allt med sitt perfekta (enligt honom själv) leende.
Efter hand har det visat sig vara ett spel då han egentligen är otroligt lättkränkt.
Man kan vara en glad och härlig person och skratta med när någon som skämtar om en och tycka det är jättekul.. en tid. Men när skämt och lekfullhet långsamt övergår till ett sätt att uttrycka frustration, besvikelse eller till och med förakt då orkar man inte längre vara den där glada och härliga personen.

Att ”bara skoja” (Pernilla skojade om Christians vikt, han hade fått mage) är sällan ett försvar som håller när den andra partnern upplever sig sårad. Humor kan aldrig ursäkta att någon känner sig nedvärderad, ifrågasatt eller löjliggjord.
Citera
2026-06-03, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Man kan vara en glad och härlig person och skratta med när någon som skämtar om en och tycka det är jättekul.. en tid. Men när skämt och lekfullhet långsamt övergår till ett sätt att uttrycka frustration, besvikelse eller till och med förakt då orkar man inte längre vara den där glada och härliga personen.

Att ”bara skoja” (Pernilla skojade om Christians vikt, han hade fått mage) är sällan ett försvar som håller när den andra partnern upplever sig sårad. Humor kan aldrig ursäkta att någon känner sig nedvärderad, ifrågasatt eller löjliggjord.

Det kan jag förstå om han skulle tröttnat på efter hand. Har dock en känsla av att han stört sig på detta redan från början. Hade han sagt ifrån då hade hon tackat för sig och lämnat då hon vill ha en man med glimten i ögat som bjuder på sig själv. Så han spelade med och när han nu säger ifrån upplevs han som en tråkig gubbe i hennes ögon.
Hans breda leende är så falskt.
Citera
2026-06-03, 22:42
Medlem
Håller med. Hans smak för det goda fick honom tidigare att le falskt. Men det är ju bara att kliva åt sidan om han vill det. Tror dock inte att det händer självmant.
Citat:
Ursprungligen postat av 4inarow
Det kan jag förstå om han skulle tröttnat på efter hand. Har dock en känsla av att han stört sig på detta redan från början. Hade han sagt ifrån då hade hon tackat för sig och lämnat då hon vill ha en man med glimten i ögat som bjuder på sig själv. Så han spelade med och när han nu säger ifrån upplevs han som en tråkig gubbe i hennes ögon.
Hans breda leende är så falskt.
Citera
2026-06-04, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
Håller med. Hans smak för det goda fick honom tidigare att le falskt. Men det är ju bara att kliva åt sidan om han vill det. Tror dock inte att det händer självmant.
Han kommer aldrig att lämna. No way! Påstår i intervjuer att allt är bra men fake news. Hon verkar ta avstånd från honom och umgås med sina vänner, tar ett glas eller 3 och njuter av tillvaron. Helt rätt! Hon nämner ju honom inte med en stavelse så hon kanske hoppas att även vi snart har glömt bort honom.Äktenskapet som försvann typ...
Citera
2026-06-04, 13:00
Medlem
Nej aldrig han släpper det lyxlivet utan vidare. Hon kanske helt enkelt väntar ut det,
tills allt runnit ut i den berömda sanden och det blir en självreglering. Och sedan få sitta med en glas bubbel och skämta med vem hon vill.
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Han kommer aldrig att lämna. No way! Påstår i intervjuer att allt är bra men fake news. Hon verkar ta avstånd från honom och umgås med sina vänner, tar ett glas eller 3 och njuter av tillvaron. Helt rätt! Hon nämner ju honom inte med en stavelse så hon kanske hoppas att även vi snart har glömt bort honom.Äktenskapet som försvann typ...
Citera
2026-06-04, 14:06
Avstängd
Magictrixs avatar
Jag tror att herr Bauer egentligen är en trevlig prick. I alla fall ytligt. Den perfekt värden på Pernillas mottagning hemma på Lidingö, för nära och kära. Men nu blir det inte så många mottagningar där. Och han ska ju jobba han också. Han har inte tid (eller råd?) att skutta omkring runt världen. För några veckor sedan kom Pernilla hem från Frankrike, bytte trosor och drog till Venedig med Forsmed. Nu "avslöjar" Svt att de skickat iväg kändisar på semester för att se om det händer något. Lite märkligt tänkt egentligen. För man skickar Pernilla och Ola till romantiska Venedig, de åker gondol och äter gott och bor väl på ett bättre hotell. Sedan ska de summera sin upplevelse och lämna rapport. Medan herr Bauer sitter på ett kontor och räknar ut hur många Topz han måste köpa in för att Ica-handlaren ska kunna tjäna mer pengar. Livet är orättvist och det kan inte vara kul att sitta och räkna på öronpetare medan frugan är på gratis semester med en annan man och lever livet. Kanske hade han tänkt att han skulle kunna halka in på ett bananskal så det blev han som fick åka med frugan? Men ingen vill ju veta vad Bauer tycker om Venedig. Ingen vill egentligen veta vad Ola Forssmed tycker om Venedig heller, men han fick rycka in. Ingen vill veta vad Sussi Eriksson och Per Andersson tycker om att campa på Böda heller.

Jag tror att paret Whalgren/Bauer har ett mycket unikt förhållande. Hon ringer säkert honom varje dag, utanför sociala medier. Kanske är han en cock som gillar att hon är iväg med andra? Men han visste vad han gav sig in på. Däremot kan man ju tänka sig att Pernilla kunde vara lite mer generös med tvåsamheten. Måste hon tacka ja till allt? Nu börjar ju snart Allsång och då kommer hela sommaren vikas åt det. Herr Bauer får väl åka och campa med någon kompis, ingen skulle väl känna igen honom ändå? Nej, jag vet inte. Pernilla har nog som många redan skrivit upptäckt att hon inte har tid att vara gift, ,men det kan man bara klandra henne för. Hade hon verkligen älskat honom så hade hon nog tagit det lite lugnare och gett honom mer uppmärksamhet. Bauer njöt säkert av uppmärksamheten initialt, men när det visade sig att han varken kunde sjunga eller dansa så gick han från "Bauer" till "Pernillas man". Det tror jag inte han gillar. Men han ser ju rätt bra ut, till skillnad mot Pernilla, som ser oerhört ordinär ut. Han kanske träffar någon ny i sommar och kan fasa ut sig? Tror inte Pernilla knappt skulle märka det.
Citera
2026-06-04, 17:41
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Jag tror att herr Bauer egentligen är en trevlig prick. I alla fall ytligt. Den perfekt värden på Pernillas mottagning hemma på Lidingö, för nära och kära. Men nu blir det inte så många mottagningar där. Och han ska ju jobba han också. Han har inte tid (eller råd?) att skutta omkring runt världen. För några veckor sedan kom Pernilla hem från Frankrike, bytte trosor och drog till Venedig med Forsmed. Nu "avslöjar" Svt att de skickat iväg kändisar på semester för att se om det händer något. Lite märkligt tänkt egentligen. För man skickar Pernilla och Ola till romantiska Venedig, de åker gondol och äter gott och bor väl på ett bättre hotell. Sedan ska de summera sin upplevelse och lämna rapport. Medan herr Bauer sitter på ett kontor och räknar ut hur många Topz han måste köpa in för att Ica-handlaren ska kunna tjäna mer pengar. Livet är orättvist och det kan inte vara kul att sitta och räkna på öronpetare medan frugan är på gratis semester med en annan man och lever livet. Kanske hade han tänkt att han skulle kunna halka in på ett bananskal så det blev han som fick åka med frugan? Men ingen vill ju veta vad Bauer tycker om Venedig. Ingen vill egentligen veta vad Ola Forssmed tycker om Venedig heller, men han fick rycka in. Ingen vill veta vad Sussi Eriksson och Per Andersson tycker om att campa på Böda heller.

Jag tror att paret Whalgren/Bauer har ett mycket unikt förhållande. Hon ringer säkert honom varje dag, utanför sociala medier. Kanske är han en cock som gillar att hon är iväg med andra? Men han visste vad han gav sig in på. Däremot kan man ju tänka sig att Pernilla kunde vara lite mer generös med tvåsamheten. Måste hon tacka ja till allt? Nu börjar ju snart Allsång och då kommer hela sommaren vikas åt det. Herr Bauer får väl åka och campa med någon kompis, ingen skulle väl känna igen honom ändå? Nej, jag vet inte. Pernilla har nog som många redan skrivit upptäckt att hon inte har tid att vara gift, ,men det kan man bara klandra henne för. Hade hon verkligen älskat honom så hade hon nog tagit det lite lugnare och gett honom mer uppmärksamhet. Bauer njöt säkert av uppmärksamheten initialt, men när det visade sig att han varken kunde sjunga eller dansa så gick han från "Bauer" till "Pernillas man". Det tror jag inte han gillar. Men han ser ju rätt bra ut, till skillnad mot Pernilla, som ser oerhört ordinär ut. Han kanske träffar någon ny i sommar och kan fasa ut sig? Tror inte Pernilla knappt skulle märka det.

Kloka bedömningar i det hela!
Man kan även säga som så att nog är det frun i huset, Pernilla, som jobbar mest och tjänar mest? Hon har säkert även mest och flest utgifter och har råd att leva sitt lyxliv med kalas, massage och god mat vareviga helg i goda vänners lag.
Nu är ju inte hygglo-Christian (jag tror oxå han är en trevlig prick) en ishockeyatlet och är borta på matcher och träningar i tid och otid, utan han är en mer stillsam karl och beställer plåster och ser till att hyllorna är välfyllda med örontopz i sin butik, vilket är vad han förväntas göra till god förtjänst tydligen och man kan inte påstå att det råder någon direkt jämlikt förhållande så sett, MEEEN hade vi begärt att elit-hockeyspelaren banne mig få visa lite manliga takter och istället för att träna ska han stup i kvarten åka hem å gosa med frun? För annars är han är jävla usel make?
Nej, naturligtvis inte. Vi får vara glada om han hinner hem till förlossningen vartannat år och INGEN tycker det är konstigt men när Pernilla gör exakt likadant, då duger inte hon som fru och hon är en dålig kärlekspartner som inte fogar sig efter Hygglo-Christians schema då hon väljer att jobba och göra annat istället för att behaga sin make.

(Nej, jag är varken vänster eller någon rödstrumpa. Jag anser att jämnlikhet bara kan anses som det om bägge är helt överens)

Men varför kan inte deras förhållande helt enkelt få vara helt okej i enlighet med vad de själva vill? Konstigt, ojämlikt, udda och alldeles underbart?
Citera
2026-06-04, 18:00
Medlem
Är det någon som vet något om SurBauer före PW?
Skola?,utbildning?, tidigare jobb? Känns som att han bara "poppade upp" ur tomma intet. Inte hört något annat än att han bodde i ett atterfallshus. Verkar konstigt tyst om hans liv hittills.
Måste ju ha jobbat sedan 80-talet men vad har han gjort som lett honom till hygienartiklar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in