2026-06-29, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Jaha. De verkar ju aldrig vara där.

Pernilla lånar ofta ut huset till familjen. Linus med familj har vart där bl.a.
Citera
2026-06-29, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4inarow
Jag lyckas inte kopiera länk och ni kanske redan sett? På YouTube finns ”Pernilla och Christians alla bråk”

Ibland försöker han lägga band på sig själv, men man ser hans ilska och man hör hans domderande ton. Pernilla säger ifrån men försöker samtidigt blidka honom.

I första konflikten reagerar jag på hur han sträcker fram en liten låda som hon helt utan ifrågasättande lägger sin telefon i. När hon sen tappar något på golvet, som hon böjer sig ned för att ta upp, slår han hennes kaffekopp i bordet. Han har så mycket såna där småsaker för sig som berättar så mycket om vilken typ av person han är bakom sin sitt äckliga leende.

Efter att ha levt i ett förhållande med denna typ av psykisk nertryckning, så mår jag illa av se detta. Det blir Pernilla som ska pleasa honom och han nästlar sig in som en spindel. Spring för 17 innan du sitter helt fast i nätet! Snälla vänner till P hjälp henne! Precis att han försöker lägga band på sig, och att skjuta skulden på henne..
Citera
2026-06-29, 23:51
Medlem
Jag håller med dig till ett hundra procent!
Citat:
Ursprungligen postat av Daiwa
Efter att ha levt i ett förhållande med denna typ av psykisk nertryckning, så mår jag illa av se detta. Det blir Pernilla som ska pleasa honom och han nästlar sig in som en spindel. Spring för 17 innan du sitter helt fast i nätet! Snälla vänner till P hjälp henne! Precis att han försöker lägga band på sig, och att skjuta skulden på henne..
Citera
2026-06-29, 23:53
Avstängd
Citat:
Nog tror jag att P har tillräckligt med skinn på näsan att hon kan skilja sig och få ut honom ur huset om hon skulle vilja det.
Citera
Igår, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Nog tror jag att P har tillräckligt med skinn på näsan att hon kan skilja sig och få ut honom ur huset om hon skulle vilja det.
Du anar inte hur många kvinnor som en gång i tiden var kvinnor med stort umgänge, som hade skinn på näsan och som var självständiga och oberoende som blivit helt annorlunda efter att ha hamnat i en narcissists våld. De nästlar sig in och tar över bit för bit. Gör sig oumbärliga, överöser sitt byte med komplimanger och beröm för att sedan goasta och skuldbelägga och sura. Sen börjar de om på samma sätt. På och av, på och av. Studera Bauer! Han är ett skolexempel på hur såna beter sig. Ser inte ut som ett hot och tar det bit för bit så att Pernilla ger med sig på punkt för punkt och börjar ifrågasätta det hon själv sagt om hur hon aldrig skulle låta någon köra över henne igen såsom Emilio gjorde. Nä fy fan för Bauer!! Skönt ändå att se hur många här som sett igenom vem han är från allra första början.
Citera
Igår, 02:05
Medlem
Han ser fan ut som en sån där tant-på-kakburken-bild utan fånig hatt.
Men justeja han hade ju fyllt jämnt..
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Du anar inte hur många kvinnor som en gång i tiden var kvinnor med stort umgänge, som hade skinn på näsan och som var självständiga och oberoende som blivit helt annorlunda efter att ha hamnat i en narcissists våld. De nästlar sig in och tar över bit för bit. Gör sig oumbärliga, överöser sitt byte med komplimanger och beröm för att sedan goasta och skuldbelägga och sura. Sen börjar de om på samma sätt. På och av, på och av. Studera Bauer! Han är ett skolexempel på hur såna beter sig. Ser inte ut som ett hot och tar det bit för bit så att Pernilla ger med sig på punkt för punkt och börjar ifrågasätta det hon själv sagt om hur hon aldrig skulle låta någon köra över henne igen såsom Emilio gjorde. Nä fy fan för Bauer!! Skönt ändå att se hur många här som sett igenom vem han är från allra första början.
Citera
Igår, 05:37
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av divadnil

Helt fruktansvärt!

Vet inte om det stämmer men upplever att hon umgås mindre med sina närmaste vänner nu än tidigare? Kanske beror det bara på att hon jobbat mycket? Eller så har de dragit sig undan då de tycker de är hemskt att bevittna hur hon blir behandlad? Man hoppas att de har försökt prata med henne ang. vad de ser 🥺
Citera
Igår, 07:39
Medlem
Citat:
Helt fruktansvärt!

Vet inte om det stämmer men upplever att hon umgås mindre med sina närmaste vänner nu än tidigare? Kanske beror det bara på att hon jobbat mycket? Eller så har de dragit sig undan då de tycker de är hemskt att bevittna hur hon blir behandlad? Man hoppas att de har försökt prata med henne ang. vad de ser 🥺
Tänker precis samma sak. Var hemma i Sverige och inte med på uppvaktningen av Wistam i Palma. Mycket otippat då alla hennes vänner var där. Hon var hemma och sprang omkring i fotbollströja🥴. Inte varit i Spanien i sitt hus på länge. Bara varit hemma med stolpskottet.Troligen för att han KRÄVER det.
Nä det här kommer hon inte att vilja leva med. Hon verkar bara få resa och åka runt när det gäller jobb, inte som privatperson.
Nu har ju idioten till man bränt nästan 1 mille på trädgården så pengarna rullar för henne. Han betalar inget. Då måste hon jobba och jobba. Tror det är därför hon är ute solo i sommar för det var det mest oväntade hittills. När gjorde PW en turné i Sverige senast?Hon behöver mer pengar. Tror han kräver att han ska vara chaufför osv.
Han kommer att sänka hennes karriär och liv ,puckot!
Citera
Igår, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klandalf
Verkar ha något allvarligt fel i huvudet, vilken jävla kärring.

Han är så kuvad av henne.
Citera
Igår, 12:22
Medlem
Citat:
Jag lyckas inte kopiera länk och ni kanske redan sett? På YouTube finns ”Pernilla och Christians alla bråk”

Ibland försöker han lägga band på sig själv, men man ser hans ilska och man hör hans domderande ton. Pernilla säger ifrån men försöker samtidigt blidka honom.

I första konflikten reagerar jag på hur han sträcker fram en liten låda som hon helt utan ifrågasättande lägger sin telefon i. När hon sen tappar något på golvet, som hon böjer sig ned för att ta upp, slår han hennes kaffekopp i bordet. Han har så mycket såna där småsaker för sig som berättar så mycket om vilken typ av person han är bakom sin sitt äckliga leende.

Herregud vilken idiot han er!!! Mår illa av att kolla. Det er mig, mig, mig og stakkars mig hela tiden! Grow up and get some balls!!
Han måtte ha stora problem med seg sjalv, er INTE normalt beteende av en vuxen mann det her!
Citera
Igår, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Såg den här karln i Spelet på svt. Det måste vara den tråkigaste gubben som varit med i tv.
Synd att dom alltid ska ha med kändisar i såna här spel.
'Kändis'kåta
Citera
Igår, 21:01
Medlem
Ingen Bauer i publiken???? Jag är chockad . Kan enbart bero på atr han inte skylle ha hunnit hem till fotbollen. Skönt för PW att slippa flinfan i publiken 👍
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in