2026-06-03, 06:51
Medlem
Kunde inte sagt det bättre själv!
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Finns ju inga bevis för någonting. Om han nu är så mallig över jobbat, varför knäpptyst om det? Verkar ju tänka och tycka om det mesta i övrigt men jobbet? Tvärtyst. Inte en scen i PW från hans jobb annat än en parkering. Han är dock en del av hennes värld. Är han vaktmästare egentligen? Är hygienansvarig en täckmantel? Han verkar vara extremt exibitionistisk så klart han vill framhäva sig där med så tystnad känns väldigt motsägelsefullt.
Han sa i en intervju att han inte vill vara offentlig...men tjosan vad han ljuger. Verkar leva sitt liv i motsatser...säger en sak men gör något annat.
Nej den här mannen har gjort sitt livs klipp och blåst henne så inni h-e. Han kommer aldrig att gå oavsett hur förnedrad han blir. Hon blir aldrig av med honom...En riktig parasit!
Citera
2026-06-03, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
Kunde inte sagt det bättre själv!
Nu kom ett klipp där han visar att han kan köra bilen med mobilen.Reklam för Carla bil. Iförd trädgårdskläder och gummistövlar?
Undrar om han läser här? Kanske gör ett handtag i trädgården ändå....Själv dräller jag runt i tischa och håliga shorts. Han är superstylish
Citera
2026-06-03, 08:13
Medlem
Haha kanske springer mellan bilreklam och sin höga chefstjänst på Ica😁! Tror inte han gör mycket mer än lallar omkring mellan sina klipp.
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Nu kom ett klipp där han visar att han kan köra bilen med mobilen.Reklam för Carla bil. Iförd trädgårdskläder och gummistövlar?
Undrar om han läser här? Kanske gör ett handtag i trädgården ändå....Själv dräller jag runt i tischa och håliga shorts. Han är superstylish
Citera
2026-06-03, 12:56
Medlem
Hur kommer det sig att världen har fått reda på CB.S ”befordran”? Har han själv ringt media och berättat?
Detta måste väl anses som en pseudonyhet , eller… Maken till mediakåt person får man leta efter.
Citera
2026-06-03, 15:14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av lerog
Hur kommer det sig att världen har fått reda på CB.S ”befordran”? Har han själv ringt media och berättat?
Detta måste väl anses som en pseudonyhet , eller… Maken till mediakåt person får man leta efter.

Han var i nån intervju på morgonradio sen skrev Expressen om det
Citera
2026-06-03, 16:06
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Han var i nån intervju på morgonradio sen skrev Expressen om det
Man kan undra varför någon radiostation vill intervjua honom?
Citera
2026-06-03, 18:19
Avstängd
Jag tycket att ni skribenter i den här tråden är för hårda mot Christian. Han är en normal svensk man som bara vill ha lite närhet från frun men hon har ju inte tid. Det är nåt som ska firas hela tiden, med ett glas vin i handen.
Citera
2026-06-03, 18:29
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Jag tycket att ni skribenter i den här tråden är för hårda mot Christian. Han är en normal svensk man som bara vill ha lite närhet från frun men hon har ju inte tid. Det är nåt som ska firas hela tiden, med ett glas vin i handen.
Håller med dig. Varför gifte sig Pernilla med Christian för att sedan behandla honom som om han inte betyder något...

Hoppas att han tar initiativet till skilsmässa före frun och kommer ifrån henne och allt i hennes liv.
Citera
2026-06-03, 18:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Man kan undra varför någon radiostation vill intervjua honom?

Ja dom intervjuar ju alla möjliga
Citera
2026-06-03, 18:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet

Jag hade skilt mig ögonaböj. Än så länge har han chans t fler hugg
Citera
2026-06-03, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Håller med dig. Varför gifte sig Pernilla med Christian för att sedan behandla honom som om han inte betyder något...

Hoppas att han tar initiativet till skilsmässa före frun och kommer ifrån henne och allt i hennes liv.

Han sålde ju in sig själv som en glad och härlig ”kille” med humor. Pernilla kunde driva och skoja med och om honom. Han tog emot allt med sitt perfekta (enligt honom själv) leende.
Efter hand har det visat sig vara ett spel då han egentligen är otroligt lättkränkt.
Citera
2026-06-03, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lerog
Var tydligen med i någon podd härom dagen och menade där att alla problem nu är utredda och att mycket av hans frånvaro i media och PW beror på att han inte är någon realityperson. Han tycker det är spännande att vara med men är lugnare i kroppen när han inte är det.
Dra den om rödluvan med säger jag.
Tror inte ett smack på något han säger och absolut inte att han vill vara osynlig. Riktig linslus.
Nej grabben ...oss lurar du inte. Äktenskapet är precis lika svajjigt som tidigare ,tro mig.
Saker blir ju inte bra bara för att man säger det.
Grårer blod över att inte få synas och höras. Slår vad om att produktionen valt att plocka bort honom kommande säsong av WV för att han är så himla illa omtyckt av så många...förutom Bianca då
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in