2026-09-02, 19:39
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Lilla vän.
Tror 4inarow:s svar bara saknade ett "skulle".

Så tror jag de flesta fungerar? Man kan ofta förstå vad någon säger, även om
en del av kommunikationen bryts.

Du verkar ofta fokusera på detaljer, och missa helheten.

Alla tillbringar inte tiden 24x7 på FB. Flashback är ofta ett "guilty pleasure"
Har man något vettigt att säga, men råkar stava fel på ett ord, spelar det väl inte så stor roll?

Tack för att du tar dig tid och korrekturläser! Kul att ha dig här!
Bidra gärna med positiv feedback
Elaka känslor bemöts nog bättre av en vägg nära dig 👊
Men hen råkade inte bara stava fel på ett ord. Ett helt ord saknades.

"Elaka känslor" skrev du. Jag tycker att du, Schmackos m.fl. är onödigt elaka mot Christian Bauer.
Citera
2026-09-02, 20:11
Medlem
Denna signatur har tydligen för mycket fritid. Då kanske prio 1 blir rättstavning på FB 😏.
Citat:
Ursprungligen postat av 4inarow
Tack för att du tog dig tiden att skriva ett trevligt och utförligt svar till denne användare. Hoppas vi slipper dessa små påhopp nu 😅
Senast redigerad av Alsteralven3338 2026-09-02 kl. 20:15.
Citera
2026-09-02, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve

"Elaka känslor" skrev du. Jag tycker att du, Schmackos m.fl. är onödigt elaka mot Christian Bauer.

Jag ber om ursäkt. Hoppas du kan släppa detta och ha en fortsatt trevlig kväll 😘
Citera
2026-09-02, 20:23
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4inarow
Tack för att du tog dig tiden att skriva ett trevligt och utförligt svar till denne användare. Hoppas vi slipper dessa små påhopp nu 😅
Det var inget påhopp. Jag ville veta vad du menade. Tydligen saknades ordet "skulle". Läs igenom ditt inlägg innan du postar!
Citera
2026-09-02, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pussywanker
Jag ber om ursäkt. Hoppas du kan släppa detta och ha en fortsatt trevlig kväll 😘

Du ser, nu använde jag fel inlogg också 🙈😆
Citera
2026-09-02, 20:24
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:

På vilket sätt är vi ONÖDIGT elaka ? Tänker att alla har rätt till en åsikt och jag kan säga dig helt ärligt att Bauer är bland de mest motbjudande människor jag någonsin stött på. Hur jag än letar och funderar så hittar jag verkligen ingenting positivt i honom. Det kanske finns men jag har inte hittat det. Sorry men sant! Jag får bara obehagskänslor av honom.
Citera
2026-09-03, 00:07
Medlem
afvongreves avatar
CB säger till Expressen:
Jag är nog lite nykär nu, så det är jättebra.
Citera
2026-09-03, 06:43
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
CB säger till Expressen:
Jag är nog lite nykär nu, så det är jättebra.
Självklart! Hon har ju ägnat all tid åt honom och dabsat efter hans pipa. Bara varit med honom honom och honom. Tittat på all fotboll med honom. Ätit middagar med honom. Åkt bil med honom osv.
Som den narcissist han är så borde han skämmas om om han inte vore pånyttfödd efter denna sommar.
PW har satt honom främst heeela sommaren och i stort sett "andats" Bauer .
Kanske borde fråga henne istället hur roligt hon har haft det?
Citera
2026-09-03, 10:16
Medlem
Eller hur! Han måste ju vara stoppad som en korv nu med självkärlek. Förhoppningsvis står han sig någon månad.
Citat:
Ursprungligen postat av SCHMACKOS
Självklart! Hon har ju ägnat all tid åt honom och dabsat efter hans pipa. Bara varit med honom honom och honom. Tittat på all fotboll med honom. Ätit middagar med honom. Åkt bil med honom osv.
Som den narcissist han är så borde han skämmas om om han inte vore pånyttfödd efter denna sommar.
PW har satt honom främst heeela sommaren och i stort sett "andats" Bauer .
Kanske borde fråga henne istället hur roligt hon har haft det?
Citera
2026-09-03, 11:27
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
Eller hur! Han måste ju vara stoppad som en korv nu med självkärlek. Förhoppningsvis står han sig någon månad.
Det är inte självkärlek. Han har fått kärlek av Pernilla
Citera
2026-09-04, 10:20
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Bauer är 4 år yngre än Peter Siepen 😱. Ser ju ut att vara Siepens farsa i nya Boomerangreklamen. Så grå och så gammal. Inte ser det bra ut inte...Borde verkligen steppa upp för här är en som slappnat av lite för mycket. Kaggen syns på varje bild...otroligt när man tränar så mycket som han gör . Borde gå och lämna lite prover tycker jag...
Citera
2026-09-04, 17:45
Medlem
Citat:
Det är inte självkärlek. Han har fått kärlek av Pernilla

Han får ingen äkta kärlek av Pernilla pga att hon inte känner kärlek till honom. Hon ger honom bekräftelse och detta enbart för att hålla honom nöjd o glad. Man undrar ju hur länge hon orkar fortsätta med detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in