2026-09-04, 22:02
Medlem
Ja det kan man fråga sig, för äkta kärlek ser det inte ut som. Hört om par som lever så, för att ha någon att umgås med, dela kostnader med etc. Men tror inte på det förhållandet där. Hon kör nog bara på tills hon tröttnat helt. Eller något annat dyker upp.

U][/u]
Citat:
Ursprungligen postat av 4inarow
Han får ingen äkta kärlek av Pernilla pga att hon inte känner kärlek till honom. Hon ger honom bekräftelse och detta enbart för att hålla honom nöjd o glad. Man undrar ju hur länge hon orkar fortsätta med detta?
Citera
2026-09-11, 14:39
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Bauer ska cykla Vätternrundan och naturligtvis måste han hämta ut en ny cykel och naturligtvis är den vit så att ALLA ser att det är han. Hoppas innerligt att någon filmar honom under loppet för jag tror hans eviga träningstjat är enbart hittepå. Ser inte tränad ut för 5 öre. Aldrig sett någon prata så mycket om träning men som ingen någonsin SETT träna. Han lilla joggingavsnitt var typ 20 meter långt och han flåsade som en blåsbälg men filma sig själv hann han med .
Kommer absolut att filma sitt svettiga ansikte och flåsprata i närbild hur jobbigt det var och hur duktig han är som gör detta 65 år gammal typ. Repeat repeat repeat!
PW verkar ha glömt bort att han finns. Inte ett ord eller en bild på länge nu.... Kärleksbubblan sprack eller????
Citera
2026-09-11, 17:43
Medlem
osnutens avatar
Jag förstår att han försöker bli någon typ av influencer 👍

Sen hänger jag inte riktigt med
Tycker någon om honom? Vilken är hans målgrupp? Vem vill ha likadana skor som han?

Kanske borde han ta vara på "jobbet" på ICA?
Senast redigerad av osnuten 2026-09-11 kl. 17:50.
Citera
2026-09-11, 18:11
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Jag förstår att han försöker bli någon typ av influencer 👍

Sen hänger jag inte riktigt med
Tycker någon om honom? Vilken är hans målgrupp? Vem vill ha likadana skor som han?

Kanske borde han ta vara på "jobbet" på ICA?
Har han ens jobbet kvar? Vem försöker bli influencer vid 60+ och så grå och genomtråkig att tiden står still🥴. Han är så jävla långrandig när han pratar och kommer liksom aldrig till poängen. Vad vill han säga ? Vem ska lyssna? Hag orkar 3 sek.typ.
Är det inte bättre att vara ärlig och erkänna att han älskar att filma sig själv och titta på sig själv. Ett riktigt omanligt fjantarsel är han. Tycker han känns mer och mer kärringaktig faktiskt. Viskar och stönar när han pratar. Behöver han en logoped?
Citera
2026-09-11, 18:30
Medlem
osnutens avatar
För 50-åringar ser han gammal och trött ut.
70-åringar tycker nog själva att de ser yngre ut.

60-åringar som låtsas träna ibland, likt Chrille själv. Det kanske kan vara Chrilles målgrupp?
Citera
2026-09-12, 14:00
Medlem
Något jag tycker är konstigt, det är hur vissa vill bli kända utan någon talang alls.
Som om hela deras uppenbarelse skulle räcka för att andra ska bli imponerade och/eller inspirerade.
Av vad?
Det här gäller inte bara Bauer, utan influenservärlden som koncept.

Det är extra anmärkningsvärt att man inte kommit längre med sina ambitioner, och inte minst självbild.

Vid 60 år?

Om jag hade varit i Bauers situation, utan minsta talang för någonting, så hade jag själv mått bäst av att stå i bakgrunden.
Varför vill han tränga sig fram?
Citera
2026-09-12, 14:15
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noticias2026
Något jag tycker är konstigt, det är hur vissa vill bli kända utan någon talang alls.
Som om hela deras uppenbarelse skulle räcka för att andra ska bli imponerade och/eller inspirerade.
Av vad?
Det här gäller inte bara Bauer, utan influenservärlden som koncept.

Det är extra anmärkningsvärt att man inte kommit längre med sina ambitioner, och inte minst självbild.

Vid 60 år?

Om jag hade varit i Bauers situation, utan minsta talang för någonting, så hade jag själv mått bäst av att stå i bakgrunden.
Varför vill han tränga sig fram?
Det är precis det resten av landet också undrar. Den samlade åsiktsbilden pekar på att han är en riktig narcissist som gillar att synas och höras jämt jämt och jämt!.
Han vill bli beundrad och stå i centrum. Han har friat till PW offentligt och gift sig med henne och dom verkar ha ett riktigt kärlekslöst äktenskap. Med henne får han synas och höras ofta och det är precis det han vill. Fotad på premiärer osv. Locka sponsorer och helt enkelt leva La Dolce Vita! Han bara är men bidrar inte med någonting. Totalt onödig med andra ord.
Han är liksom lite "enkel" så han tror på något vis att han är något som Sverige saknat så då passar han på att synas och höras ännu mer trots att han 1 Inte är något att titta på 2 Inte har något att säga 3 så jävla grå och tråkig att vi hellre ser färg torka.
Talang kan han inte stava till hur gärna han än vill.
Cyklar tydligen idag runt Motala och som sagt, jag tror det när jag ser det.
Han hade nog hellre myst under filten med Pråmell....😅
Citera
2026-09-12, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SCHMACKOS
Det är precis det resten av landet också undrar. Den samlade åsiktsbilden pekar på att han är en riktig narcissist som gillar att synas och höras jämt jämt och jämt!.
Han vill bli beundrad och stå i centrum. Han har friat till PW offentligt och gift sig med henne och dom verkar ha ett riktigt kärlekslöst äktenskap. Med henne får han synas och höras ofta och det är precis det han vill. Fotad på premiärer osv. Locka sponsorer och helt enkelt leva La Dolce Vita! Han bara är men bidrar inte med någonting. Totalt onödig med andra ord.
Han är liksom lite "enkel" så han tror på något vis att han är något som Sverige saknat så då passar han på att synas och höras ännu mer trots att han 1 Inte är något att titta på 2 Inte har något att säga 3 så jävla grå och tråkig att vi hellre ser färg torka.
Pernilla är från en skådespelarfamilj, där de har stått på olika scener med en mängd olika talanger i 3-4 generationer (kanske mer?).
Förutom att hela familjen och släkten är framstående talanger, så består hela vänskapskretsen av liknande.
Han ser faktiskt totalt malplacerad ut i det sammanhanget.

Det vore mer smakfullt att köra sitt rejs med ica, springa fort och cykla sig genom livet, i bakgrunden.
Nu ser han bara barnslig och malplacerad ut.

Kan man tycka synd om en sån person?
Nu får han ju massor av kritik, för att han försöker ta för mycket plats, och försöka glänsa genom sin fru.
Citera
2026-09-12, 15:44
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noticias2026
Pernilla är från en skådespelarfamilj, där de har stått på olika scener med en mängd olika talanger i 3-4 generationer (kanske mer?).
Förutom att hela familjen och släkten är framstående talanger, så består hela vänskapskretsen av liknande.
Han ser faktiskt totalt malplacerad ut i det sammanhanget.

Det vore mer smakfullt att köra sitt rejs med ica, springa fort och cykla sig genom livet, i bakgrunden.
Nu ser han bara barnslig och malplacerad ut.

Kan man tycka synd om en sån person?
Nu får han ju massor av kritik, för att han försöker ta för mycket plats, och försöka glänsa genom sin fru.
Du hittade ordet ...MALPLACERAD...exakt !
Han försöker ta plats men lyckas aldrig så han blir mer och mer desperat. Ingen av hennes vänner umgås enbart med honom typ över en kaffe eller lunch. Han ryms liksom inte i någons tillvaro. Ingen verkar vilja umgps med honom. Kanske han är för annorlunda?
Nu ska han cykla idag och PW lägger ut 2 applåderande händer. Slut på hjärtan och pussar och SuperBosse skickar hälsning. Thats it! Mer meningsfull är han inte. 60 + utan vänner osv beror ju på något men han låtsas som det regnar och håvar in kollekten av PW.
Tycker inte synd om honom det minsta. Han finner sig i vad som helst för minuter of fame och går över lik för att behålla sin livsstil.
Riktigt obehaglig människa med ett avgrundsdjupt bekräftelsebehov.
Senast redigerad av SCHMACKOS 2026-09-12 kl. 15:56.
Citera
2026-09-12, 18:27
Medlem
Citat:
Du hittade ordet ...MALPLACERAD...exakt !
Han försöker ta plats men lyckas aldrig så han blir mer och mer desperat. Ingen av hennes vänner umgås enbart med honom typ över en kaffe eller lunch. Han ryms liksom inte i någons tillvaro. Ingen verkar vilja umgps med honom. Kanske han är för annorlunda?
Nu ska han cykla idag och PW lägger ut 2 applåderande händer. Slut på hjärtan och pussar och SuperBosse skickar hälsning. Thats it! Mer meningsfull är han inte. 60 + utan vänner osv beror ju på något men han låtsas som det regnar och håvar in kollekten av PW.
Tycker inte synd om honom det minsta. Han finner sig i vad som helst för minuter of fame och går över lik för att behålla sin livsstil.
Riktigt obehaglig människa med ett avgrundsdjupt bekräftelsebehov.
Jag tycker snarare du verkar obehaglig som är helt besatt av denne mannen och hans eventuella fel/brister. Men det är kul att tråden inte dör ut för det är skrattretande att läsa om dina iakttagelser om en man som du endast läst om och sett på tv.
Citera
2026-09-12, 20:15
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eilaeila
Jag tycker snarare du verkar obehaglig som är helt besatt av denne mannen och hans eventuella fel/brister. Men det är kul att tråden inte dör ut för det är skrattretande att läsa om dina iakttagelser om en man som du endast läst om och sett på tv.
Ja jag är typ besatt . Det ska erkännas. Det är väl bra att han har 1 trogen följare . Början till en följarskara.
Roligt att just du har tagit dig tid att läsa igenom tråden. Du kommer inte att kunna hålla dig borta härifrån nu så jag kan bara tacka. Nu har vi en läsare till. Bidra gärna med vidare tankar och funderingar.
Citera
2026-09-12, 21:18
Medlem
🎯!!!
Citat:
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in