• 1
  • 2
2025-09-17, 17:36
Medlem
Jag och många med mig har vuxit upp under en av de sexuellt mest liberala och fria tider som kanske har funnits. Själv 65 med lusten i behåll, men var har alla kvinnor tagit vägen vad händer vid 65 typ som gör att det verkar vara mest tabu med sex och erotik.
Senast redigerad av oockham 2025-09-17 kl. 18:23.
Citera
2025-09-17, 17:47
Medlem
Belters avatar
Klimakteriet är vad som har hänt med kvinnorna i den åldern.
Citera
2025-09-17, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oockham
Jag och många med mig harvuxit upp under en av de sexuellt mest liberala och fria tider som kanske har funnits. Själv 65 med lusten i behåll, men var hr alla kvinnor tagit vägen vad händer vid 65 typ som gör att det verkar vara mest tabu med sex och erotik.

De flesta är redan upptagna men självklart finns det många kvinnor 65?+ ute i samhället som är kåta, du får leta bättre!
Citera
2025-09-17, 18:22
Medlem
Ja jo klimakteriet kan jnsme vara n orsak, det är ju lite en slutstation för det kroppsnära för många, och ja så knle det är.
Citera
2025-09-17, 18:25
Medlem
Och jo jag letar faktiskt och söker, men det är svårt
Citera
2025-09-17, 18:39
Medlem
halaltarzans avatar
Nu vet jag ju inte var du bor, men här i Sthlm så finns det i alla fall ett pensionärsdisco (3ngelen) där det brukar finnas div. kärringar.
Citera
2025-09-17, 18:45
Medlem
Citat:
Jag och många med mig har vuxit upp under en av de sexuellt mest liberala och fria tider som kanske har funnits. Själv 65 med lusten i behåll, men var har alla kvinnor tagit vägen vad händer vid 65 typ som gör att det verkar vara mest tabu med sex och erotik.
Sanningen är väl också att det blir svårare att tända till på varandra av utseende skäl vid våran ålder. Gäller både män ock kvinnor...
Citera
2025-09-17, 18:52
Medlem
Jo jag bor i Sthlm. Känns lite sådär att kalla 65+ kvinnor för kärringar. Och jag äŕ kanske inte så intresserad av engångsligg med utan något mer jämnt och regelbundet, tror väl i grunden att man bygger upp en bra sexsamvaro med en och samma person, gäller bara som sagt att hitta någon som har en positiv inställning till sex och erotik på lite äldre dar
Citera
2025-09-17, 19:05
Medlem
Vad mig anbelangar så är utseende av underordnad betydelse, viktigare vem man är än vad man är. Men kanske många låter den flyende ungdomens kropp hindra en. Själv känner jag nog att attraktion och kroppssyn går lite hand i hand med just åldern
Citera
2025-09-17, 19:16
Medlem
Citat:
Jo jag bor i Sthlm. Känns lite sådär att kalla 65+ kvinnor för kärringar. Och jag äŕ kanske inte så intresserad av engångsligg med utan något mer jämnt och regelbundet, tror väl i grunden att man bygger upp en bra sexsamvaro med en och samma person, gäller bara som sagt att hitta någon som har en positiv inställning till sex och erotik på lite äldre dar

Du söker helt enkelt en kvinna +65 för att kort sagt kunna pippa henne då och då. Att du inte skäms, rena tonårsfasoner! Nåja, om det nu är alldeles nödvändigt är det bara i så fall att gå till någon valfri kvarterspub en lördagkväll. Glöm inte Aqua Vera herrparfym.
Citera
2025-09-17, 19:21
Medlem
Citat:
Vad mig anbelangar så är utseende av underordnad betydelse, viktigare vem man är än vad man är. Men kanske många låter den flyende ungdomens kropp hindra en. Själv känner jag nog att attraktion och kroppssyn går lite hand i hand med just åldern

Du har en bra syn på kvinnor så jag tror du kan hitta någon kvinna som kan ge dig allt det du önskar dig, börja snacka med kvinnor ute i affärer och andra ställen runt dig!
Citera
2025-09-17, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Du har en bra syn på kvinnor så jag tror du kan hitta någon kvinna som kan ge dig allt det du önskar dig, börja snacka med kvinnor ute i affärer och andra ställen runt dig!

Personligen är jag tvivelsam om detta. Jag misstänker att vi har att göra med en ulv i fårakläder. Hembjudningar med utlovad middag och lämpliga viner slutar med brännvin och falukorv.

Sedan är det bara en tidsfråga innan det andra spektaklet sätter igång, huvvaligen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in