• 1
  • 2
2025-09-17, 19:32
Medlem
Kan väl lite bekräfta och vill väl tro mig om att att en bra kvinnosyn. Och är väl i allmänhet ganska öppen med att prata och umgås. Men just det där med att få komma någon nära inpå är knepigare. Har försökt en del kontaktsajtr men ja man möts mest av misstro faktiskt. Man farväl inte fiska här men kanske kn man hoppas att någon läser och känner detsamma och skickar ett pm skulle tycka om det.
Citera
2025-09-17, 19:35
Medlem
Kul tvist från Valdemor. Brännvin och falukorv kanske är lösningen.
Citera
2025-09-17, 20:06
Medlem
Vitiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oockham
Jag och många med mig har vuxit upp under en av de sexuellt mest liberala och fria tider som kanske har funnits. Själv 65 med lusten i behåll, men var har alla kvinnor tagit vägen vad händer vid 65 typ som gör att det verkar vara mest tabu med sex och erotik.

Efter klimakteriet minskar östrogenhalten.
Det medför bl.a att slemhinnor blir torrare; svårt att få till det.
Dessutom orsakar torra slemhinnor i slidan att slidväggarna torkar, blir veckigare, och bakterier samlas lättare vilket leder till sämre underlivslukt.
Kan få många äldre kvinnor att dra sig från sexuella aktiviteter.
Citera
2025-09-17, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vitis
Efter klimakteriet minskar östrogenhalten.
Det medför bl.a att slemhinnor blir torrare; svårt att få till det.
Dessutom orsakar torra slemhinnor i slidan att slidväggarna torkar, blir veckigare, och bakterier samlas lättare vilket leder till sämre underlivslukt.
Kan få många äldre kvinnor att dra sig från sexuella aktiviteter.

Det finns många bra medel mot torra slemhinnor och vanlig hygien räcker gott så det tror jag inte ska vara några större problem!
Citera
2025-09-17, 20:25
Medlem
Citat:
Jag och många med mig har vuxit upp under en av de sexuellt mest liberala och fria tider som kanske har funnits. Själv 65 med lusten i behåll, men var har alla kvinnor tagit vägen vad händer vid 65 typ som gör att det verkar vara mest tabu med sex och erotik.

Citat:
Kan väl lite bekräfta och vill väl tro mig om att att en bra kvinnosyn. Och är väl i allmänhet ganska öppen med att prata och umgås. Men just det där med att få komma någon nära inpå är knepigare. Har försökt en del kontaktsajtr men ja man möts mest av misstro faktiskt. Man farväl inte fiska här men kanske kn man hoppas att någon läser och känner detsamma och skickar ett pm skulle tycka om det.
Om du nu är 65år. Så har du ju levt i 65år. Då bör du ha erfarenheten av hur kvinnor fungerar. Att hoppas på att en kvinna skall nappa på ditt inlägg i syfte på att bli en KK till en 65plussare på Flashback tror jag är hopplöst.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in