2025-10-18, 05:40
Medlem
Kedoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av East.Clintfood
Jag funderar än, varför ingen anaduck har nr 8 på tröjan?

Det är ju pensionerat. Kariyas nr 9 också.
Citera
2025-10-18, 08:01
Medlem
East.Clintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Det är ju pensionerat. Kariyas nr 9 också.

Jag vet, jag bara testade er
Citera
2025-10-18, 10:11
Medlem
perry2s avatar
Sandin Peleka scorade inatt
Citera
2025-10-18, 11:55
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Sandin Peleka scorade inatt

Riktigt kul för honom, man såg hur glada lagkamraterna blev för hans skull, stod och hoppade av lycka. Pellikka har ju varit riktigt bra, men poängen har inte riktigt ramlat in, förens nu.
Citera
2025-10-18, 13:23
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Riktigt kul för honom, man såg hur glada lagkamraterna blev för hans skull, stod och hoppade av lycka. Pellikka har ju varit riktigt bra, men poängen har inte riktigt ramlat in, förens nu.

Hockeysverige har en artikel om Seider där ha beskriver lite kring sina unga Svenska backåartners
Samt skillnad att möta McDavuds kedja o andra kedjor

Sitter med telefon i färjeläget i Helsingör har svårt att länka
Senast redigerad av perry2 2025-10-18 kl. 14:11.
Citera
2025-10-18, 18:40
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Tänkte på dig som var lite moloken förra året då produktionen gick ner lite överlag i ligan.
Såhär initialt så ser det ut att kunna bli en riktigt målrik säsong. 2023 hamnade Erik Karlsson utanför topp 10 med 101 poäng, förra säsongen hade han kommit 6a.
Jag har verkligen en bra känsla för att vi återigen ska kunna fylla topp 10 med 100+. Det borde glädja dig.

Eichel kan förresten mycket väl vinna poängligan. Men den ständigt underskattade Kucherov lurar säkert i vassen. Blyga 4 poäng hittills men han är ju en sån som kan dra till med 4 pinnar 3 matcher i rad.

Nylander har förövrigt fått en smakstart. Om han nångång ska upp på tresiffrigt så bör det vara nu. Jag tror faktiskt att Nylander och Marner delvis kan ha begränsat varandra i Toronto. Lite en fight om prinstiteln bakom "kung" Matthews.
Håller med om att det är något fräscht över årets säsong hittills, som att det bubblar under ytan med unga spännande ryska spelare och annat. En ny Makar/ Quinn Hughes i Matthew Schaefer. Och statistiskt så ser det bra ut, många som börjat bra.
Citera
2025-10-18, 22:30
Medlem
East.Clintfoods avatar
Läser här att Marchand tycker bra om Dahlin efter senaste mötet. Skulle vara trevligt se klipp på.

Då jag kör med ublock ser man inte allt.

Edit:

Hittade!

https://www.instagram.com/reel/DP9g1GbEUJx/

Man hittar om man söker:

https://www.sportsnet.ca/nhl/video/p...th-his-helmet/
Senast redigerad av East.Clintfood 2025-10-18 kl. 22:39.
Citera
2025-10-18, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av East.Clintfood
Läser här att Marchand tycker bra om Dahlin efter senaste mötet. Skulle vara trevligt se klipp på.

Då jag kör med ublock ser man inte allt.

Edit:

Hittade!

https://www.instagram.com/reel/DP9g1GbEUJx/

Man hittar om man söker:

https://www.sportsnet.ca/nhl/video/p...th-his-helmet/

Chicken marchand som hoppa på Dahlin när han låg ner. Uppenbart kränkt av Rasmus när han håller på sådär i efterspelet. ytterligare kränkt av att blivit nollade i matchen!
Citera
2025-10-18, 23:06
Medlem
East.Clintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokacola
Chicken marchand som hoppa på Dahlin när han låg ner. Uppenbart kränkt av Rasmus när han håller på sådär i efterspelet. ytterligare kränkt av att blivit nollade i matchen!

Jag undrar vem som var chicken i detta fallet!

Jag ska komma med nya öknamn på fjollan dahlin, strutsen dalin. Ingen dase hade han!
Senast redigerad av East.Clintfood 2025-10-18 kl. 23:14.
Citera
2025-10-19, 03:22
Medlem
sebastian_s avatar
Zibanejad ser riktigt vass ut igen. Jag som tänkte att Montreal mot Rangers skulle bli en uppvisning i tronskifte.
Citera
2025-10-19, 04:09
Medlem
Minnesota är sämsta laget jag sett
Citera
2025-10-19, 04:10
Medlem
NHL är ett stort skämt, hela grundserien är ett lotteri.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in