2025-09-04, 10:53
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Genelkurmay
Det här har jag märkt på duschrummet i gymmet. Varje gång det kommer en äldre herre och ska duscha så ska de alltid stoppa in handen mellan skinkorna och gnugga pungen och ibland till och med rövhålet. Sen rör de handtaget, reglaget vilket gjort att jag aldrig någonsin kommer duscha på gymmet längre.

En annan medelålders man hade som vana att alltid böja sig ner och sen föra strålkastaren mot rövhålet och sen gnugga med handen.

Vad fan är det med människor? Dessutom gå runt barfota på underlaget istället för att ta på sig badtofflor. Fattar ni inte vad för äckliga bakterier det måste finnas?
Jag måste erkänna att jag missuppfattat en viktig sak. Jag har alltid gått till gymmet för att bli ännu starkare och i förlängningen bli friskare och få ett bättre liv. Men som tur är har Flashback öppnat mina ögon.

Genom att läsa alla gym-trådar på Flashback har jag nu insett att meningen men gym är att man ska detaljstudera alla andra som är där och sedan bli ytterst upprörd över att de inte alltid gör exakt som man själv.
Citera
2025-09-04, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerniWha
Tagit för vana att heller aldrig tvätta röven, faan håller de på med som gör det?
Om du tänker på thafsa så måste det vara det mest absurda som hittats på. Låt röven vara om du inte har tillgång till dusch.
Citera
2025-09-04, 10:56
Medlem
idiamindadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerniWha
Tagit för vana att heller aldrig tvätta röven, faan håller de på med som gör det?

Den tvättar sig ju själv efter hand. Kokorna trillar ner liksom.
Citera
2025-09-04, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
Berätta nu för oss hur du gör när (om?) du tvättar ditt underliv? Utan händer? Utan tvål? Utan vatten? Fast med badtofflor? Hur tvättar du dina tofflor, och hur ofta?
Han använder väl en högtryckstvätt
Citera
2025-09-04, 11:00
Medlem
Blaskas avatar
Låter som att männen du observerat helt enkelt tvättar sig. Är det ett främmande fenomen?
Citera
2025-09-04, 11:23
Medlem
Denna tråd får mig osökt att tänka på en gubbe jag såg i duschen på badhuset när jag var pojke på 70-talet.

Han hade med sig en diskborste in i duschen.

På den applicerades det rikligt med flytande tvål och därefter särade han på benen, böjde sig framåt och skrubbade rövskåran noggrant med diskborsten så löddret stänkte om det.

Händelsen måste ha etsat fast sig i mitt minne eftersom jag minns det så här nära 50 år senare..

Är det vanligt att man skrubbar röven med en diskborste?

TS borde tycka det är en bra idé då man inte tar i duschreglaget med näven man tvättat röven med då man använt ett verktyg för tvagningen istället.
Citera
2025-09-04, 11:51
Avstängd
Nollpunktnolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Genelkurmay
Det här har jag märkt på duschrummet i gymmet. Varje gång det kommer en äldre herre och ska duscha så ska de alltid stoppa in handen mellan skinkorna och gnugga pungen och ibland till och med rövhålet. Sen rör de handtaget, reglaget vilket gjort att jag aldrig någonsin kommer duscha på gymmet längre.

En annan medelålders man hade som vana att alltid böja sig ner och sen föra strålkastaren mot rövhålet och sen gnugga med handen.

Vad fan är det med människor? Dessutom gå runt barfota på underlaget istället för att ta på sig badtofflor. Fattar ni inte vad för äckliga bakterier det måste finnas?

Gällande badtofflor kan jag hålla med. Dock jobbigt att torka ett par plaskblöta flipflops och släpa runt dem i väskan sen.

Dock är det en SJÄLVKLARHET att tvätta sig i röven och mellan benen efter träning. Och eftersom (förhoppningsvis?) tvål är inblandat så blir ju även händerna rena.
Citera
2025-09-04, 11:56
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Spännande att du tittar när gubben duschar? Varför bry sig om hur andra duschar?

Den enda gången jag reagerar på duschen på gymmet är när unga babbekillar går in i duschen
med kalsongerna på. DET är jävligt märkligt.

Jag vet att det är kulturellt men så jävla skumt
Citera
2025-09-04, 11:58
Medlem
Cameltotems avatar
Jag tror generellt många män är helt sämst på tvätta sig.

Man fyller handen med tvål och sen gnuggar man pung, penis och rövhål. Ja du gnuggar din hand runt rövhålet för att få bort allt skit som kommit under dagen.

Många duschar nog bara håret och armhålorna och sen spolar lite vatten på kuken och tror det kommer bli rent.. sen undrar de varför deras kvinna aldrig suger kuk.
Citera
2025-09-04, 12:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av StudiumValor
det har inte med ålder att göra utan om man vill bli ren.
Kommer man från en kultur som äter med händerna och inte använder bestick kan jag förstå att man undrar.
men svaret är ju att man tvätter ju inte bara röven utan även händerna.
Jag gör ALLTID så och har nog aldrig gjort annorkunda.
Å då är jag mellan 30 å 40

Men herregud, vad är du för människa som tvättar händerna I RÖVHÅLET!?
Citera
2025-09-04, 12:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem
Jag tror generellt många män är helt sämst på tvätta sig.

Man fyller handen med tvål och sen gnuggar man pung, penis och rövhål. Ja du gnuggar din hand runt rövhålet för att få bort allt skit som kommit under dagen.

Många duschar nog bara håret och armhålorna och sen spolar lite vatten på kuken och tror det kommer bli rent.. sen undrar de varför deras kvinna aldrig suger kuk.

Eller hur. Då blir den ju aldrig ren.
Citera
2025-09-04, 12:05
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Duscha på gymmet, knappast va.
Man måste vara bra snål för att göra det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in