Citat:
Ursprungligen postat av
Genelkurmay
Det här har jag märkt på duschrummet i gymmet. Varje gång det kommer en äldre herre och ska duscha så ska de alltid stoppa in handen mellan skinkorna och gnugga pungen och ibland till och med rövhålet. Sen rör de handtaget, reglaget vilket gjort att jag aldrig någonsin kommer duscha på gymmet längre.
En annan medelålders man hade som vana att alltid böja sig ner och sen föra strålkastaren mot rövhålet och sen gnugga med handen.
Vad fan är det med människor? Dessutom gå runt barfota på underlaget istället för att ta på sig badtofflor. Fattar ni inte vad för äckliga bakterier det måste finnas?
Jag måste erkänna att jag missuppfattat en viktig sak. Jag har alltid gått till gymmet för att bli ännu starkare och i förlängningen bli friskare och få ett bättre liv. Men som tur är har Flashback öppnat mina ögon.
Genom att läsa alla gym-trådar på Flashback har jag nu insett att meningen men gym är att man ska detaljstudera alla andra som är där och sedan bli ytterst upprörd över att de inte alltid gör exakt som man själv.