2025-09-04, 12:19
Medlem
Tvål på kukhuvudet är INTE bra för sådana slemhinnorna, vatten räcker bra. Förutsätter du inte släpar kuken på marken eller låter den hänga ute när du mekar i verkstan ...
Citera
2025-09-04, 12:28
Medlem
Tvätta röven med händerna stående är jävligt äckligt. Typiskt äcklig fikus/pedifol/bastugubbe.
Sätta sig på huk och spola röven gör jag varje gång jag duschar, HEMMA! Naturligtvis inte i ett badhus.
Citera
2025-09-04, 12:31
Medlem
StigEngstroms avatar
Duscha rövhålet är riktigt viktigt tycker jag men ja, man behöver väl inte direkt gå all out och sära på skinkorna i badhuset utan sköta det hemma.
Men nu pratar vi boomers och dom brukar ju ha noll koll på sin omgivning...
Citera
2025-09-04, 13:07
Avstängd
Dumdrygs avatar
Hur kan den här tråden trenda högst upp? Är folk som fascinerade över hur män tvättar sig? Självklart tvättar man skrevet med tvål och vatten.
Är det småflickor som letat sig in på herrarnas? Hur gör ni annars? Tvättar mamma stjärten på er?
Citera
2025-09-04, 13:23
Medlem
heliotrops avatar
Det är väl klart att man tvättar sig i rumpan i duschen. Gud så lättkränkta en del är här.
Både män o kvinnor har rövhål och det blir svettigt även där. På damernas tvålar man in underliv och rumpa det är inget konstigt med det! Och män/gubbar får väl också göra det.
Citera
2025-09-04, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av braless
Är det för att stjärten ska öppna sig mer och du kan gräva in djupare? Har du någon speciell tvål du gnider in tarmar, njure lever med?

Dels för att det ska öppna sig tillräckligt. Men också för att på ett effektivt sätt spola bort konkelbär i rövskägget.
Någon tvål använder jag givetvis inte. Vill inte ha kemikalier och skit där som torkar ut. Vatten duger gott.
Citera
2025-09-04, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Hur kan den här tråden trenda högst upp? Är folk som fascinerade över hur män tvättar sig? Självklart tvättar man skrevet med tvål och vatten.
Är det småflickor som letat sig in på herrarnas? Hur gör ni annars? Tvättar mamma stjärten på er?

Skrevet? Ingår röven i det begreppet? Tvåla in framsidan gör jag på badhus men inte baksidan.
Citera
2025-09-04, 13:45
Medlem
Vafan? Dom tvättar sig alltså? Fyfan va dåligt. Tack för info
Citera
2025-09-04, 13:49
Medlem
Aldrig sett någon på damernas tvåla in inrumphålet och spruta där och inte jag heller. Det kan man göra hemma isf.
Citera
2025-09-04, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Opuskrokus
Ja det där var ju en märklig koppling? Är detta något du ofta går och fantiserar om?

och här har vi en av exhibitionisterna som inte har någon annan att visa sig för än offren i ett offentligt duschutrymme

gå med i rfsl för fan så kan du hålla på med dina perversioner på bastuklubbarna
Citera
2025-09-04, 13:59
Medlem
bralesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Aldrig sett någon på damernas tvåla in inrumphålet och spruta där och inte jag heller. Det kan man göra hemma isf.

Jag har heller aldrig sett någon på damernas direkt stå och skreva med skinkorna utåt, fixera duschstrålen samtidigt som armen vevar upp och ned.

Det går liksom ganska snabbt på ett par nästintill osynliga sek att, lite sofistikerat föra handen till området, och lika snabbt spola av.

Det här (typiskt manliga?) grävandet och storstilade manér i duschen kanske är på samma sätt män harklar, gurglar och har sig i badrummet på mornarna. Alltid bröl, rap stor bajs. Vad har ni som fastnar både i hals och stjärt som gör att ni behöver använda så våldsamma rörelser?

Undrar kvinna
Citera
2025-09-04, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coffeez
Hade velat se honom när han iakttar männen. Hans min alltså. Från lite avstånd, för oklart om han duschat röven sedan föräldrarna gjorde det på honom?

Däremot kan tilläggas att jag duschar hemma efter gym, då det förekommer mycket äckligheter i offentliga duschar. Folk som står och rakar sig mellan benen så håret åker förbi ens fötter mot avloppet. Klipper tånaglar osv. Och för att inte tala om vårtor och svamp som smittar likt pesten.

Ingen människa rakar sig i offentlig dusch? Mellan benen dessutom. Tror inte på detta alls haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in