2025-09-03, 22:45
Medlem
Genelkurmays avatar
Det här har jag märkt på duschrummet i gymmet. Varje gång det kommer en äldre herre och ska duscha så ska de alltid stoppa in handen mellan skinkorna och gnugga pungen och ibland till och med rövhålet. Sen rör de handtaget, reglaget vilket gjort att jag aldrig någonsin kommer duscha på gymmet längre.

En annan medelålders man hade som vana att alltid böja sig ner och sen föra strålkastaren mot rövhålet och sen gnugga med handen.

Vad fan är det med människor? Dessutom gå runt barfota på underlaget istället för att ta på sig badtofflor. Fattar ni inte vad för äckliga bakterier det måste finnas?
Citera
2025-09-03, 22:51
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Vilka svin.
Tvättar dom sig?
Fy fan.

Jag har aldrig tvättat min röv.
🐷👍

Jag jobbar som pizza bagare och det är viktigt att aldrig någonsin vidröra en penis, pung eller bakdel.
Senast redigerad av Grisus-Kristus 2025-09-03 kl. 23:06.
Citera
2025-09-03, 23:00
Medlem
ReklamApaNegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Genelkurmay
Vad fan är det med människor? Dessutom gå runt barfota på underlaget istället för att ta på sig badtofflor. Fattar ni inte vad för äckliga bakterier det måste finnas?

Citat:
Bakteriofobi är en överdriven och onormal rädsla för bakterier och mikroorganismer. De personer som lider av denna fobi utvecklar även en besatthet mot bakterier och smuts, och tvingar därmed sig själva att utföra ritualer av tvätt och städning.

Hoppas det löser sig för dig Genelkurmay, bakteriefobi är inte att leka med.
Citera
2025-09-03, 23:01
Medlem
Fy fan för dessa människor som inte gillar att gå runt med röv/pungsvett! Förstår att du känner dig kränkt att de vill vara rena och fräscha.

Men skämt åsido så kan förstå trolltråden speciellt när det gäller allmänna duschar som gym och badhus, räcker att man blaskar av sig i dem för att senare tvätta sig ordentligt hemma.
Citera
2025-09-03, 23:04
Medlem
olasvenssons avatar
Jag såg en gubbe som anväde handtorken för att torka sig mellan skinkorna. Han böjde sig fram, särade på skinkorna och lät torken göra jobbet. Det såg sjukt ut. Riktigt gay.
Citera
2025-09-03, 23:06
Medlem
StudiumValors avatar
Citat:
Det här har jag märkt på duschrummet i gymmet. Varje gång det kommer en äldre herre och ska duscha så ska de alltid stoppa in handen mellan skinkorna och gnugga pungen och ibland till och med rövhålet. Sen rör de handtaget, reglaget vilket gjort att jag aldrig någonsin kommer duscha på gymmet längre.

En annan medelålders man hade som vana att alltid böja sig ner och sen föra strålkastaren mot rövhålet och sen gnugga med handen.

det har inte med ålder att göra utan om man vill bli ren.
Kommer man från en kultur som äter med händerna och inte använder bestick kan jag förstå att man undrar.
men svaret är ju att man tvätter ju inte bara röven utan även händerna.
Jag gör ALLTID så och har nog aldrig gjort annorkunda.
Å då är jag mellan 30 å 40
Citera
2025-09-03, 23:08
Medlem
kalkryggars avatar
Mot sin vilja undrar man lite på avstånd hur ditt rövhål ser ut?

Otvättat å jävligt.

Det är ändå ganska trevligt med människor som sköter sin hygien.
Citera
2025-09-03, 23:10
Medlem
När man blir äldre läcker det lite därbak så man måste tvätta noggrant.
Gissa varför gamla gubbar luktar illa?
O-ringen är inte lika tät som förr.
Citera
2025-09-03, 23:11
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:

Du har inte gjort värnplikten va?
Citera
2025-09-03, 23:11
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisus-Kristus
Vilka svin.
Tvättar dom sig?
Fy fan.

Jag har aldrig tvättat min röv.
🐷👍

Jag jobbar som pizza bagare och det är viktigt att aldrig någonsin vidröra en penis, pung eller bakdel.
Tagit för vana att heller aldrig tvätta röven, faan håller de på med som gör det?
Citera
2025-09-03, 23:12
Medlem
mikaelss avatar
Citat:

Berätta nu för oss hur du gör när (om?) du tvättar ditt underliv? Utan händer? Utan tvål? Utan vatten? Fast med badtofflor? Hur tvättar du dina tofflor, och hur ofta?
Citera
2025-09-03, 23:13
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Man vet ju aldrig när man råkar bli rimmad av en snygg brud, så det gäller att tvåla hålet ganska rejält.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in