2025-09-04, 06:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Genelkurmay
Det här har jag märkt på duschrummet i gymmet. Varje gång det kommer en äldre herre och ska duscha så ska de alltid stoppa in handen mellan skinkorna och gnugga pungen och ibland till och med rövhålet. Sen rör de handtaget, reglaget vilket gjort att jag aldrig någonsin kommer duscha på gymmet längre.

En annan medelålders man hade som vana att alltid böja sig ner och sen föra strålkastaren mot rövhålet och sen gnugga med handen.

Vad fan är det med människor? Dessutom gå runt barfota på underlaget istället för att ta på sig badtofflor. Fattar ni inte vad för äckliga bakterier det måste finnas?

Händer med bakterie försvinner redan efter tvål tvätt och handtag är väldigt väldigt lite bakterier pga mycket vatten och blöt i händer.

Använd armbåg på handtag eller fot med skor på handtaget...

Värsta fall buss tåg flyg tunnelbana taxi m.m. med miljarder olika bakterierna från olika människor...

Människas bakterier behöver ibland nya bakterier för att immunförsvar ökar aktivt..

Min mamma är 89 år och lärde sig med fot på handtaget. Hon kunde inte lyfta sin ben och fot på handtaget före covid period förut. Hon kan lyfta sin fot och öppna dörren med handtaget även hiss knappar. Hon berättade att covid gav henne bra gympa. Hon är vig och rör sig bättre än flesta stel kropp....
Senast redigerad av Dofstom 2025-09-04 kl. 06:29.
Citera
2025-09-04, 06:49
Medlem
CooolaFlickan2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Jag såg en gubbe som anväde handtorken för att torka sig mellan skinkorna. Han böjde sig fram, särade på skinkorna och lät torken göra jobbet. Det såg sjukt ut. Riktigt gay.
Risk för brännskador då det kan bli ganska varmt.
Citera
2025-09-04, 07:02
Medlem
Citat:
Det här har jag märkt på duschrummet i gymmet. Varje gång det kommer en äldre herre och ska duscha så ska de alltid stoppa in handen mellan skinkorna och gnugga pungen och ibland till och med rövhålet. Sen rör de handtaget, reglaget vilket gjort att jag aldrig någonsin kommer duscha på gymmet längre.

En annan medelålders man hade som vana att alltid böja sig ner och sen föra strålkastaren mot rövhålet och sen gnugga med handen.

Vad fan är det med människor? Dessutom gå runt barfota på underlaget istället för att ta på sig badtofflor. Fattar ni inte vad för äckliga bakterier det måste finnas?

Jag tror du ska göra något åt dina fobier. Att vilja tvätta sig ren är något som är djupt programmerat hos människan.

Att du känner dig kränkt av att vi vill rengöra även intimare delar kan vi andra bara beklaga. Du är helt klart en produkt av den moderna lättkränktheten.

De vet väl att innan dasspapperet uppfanns använde vi en pinne eller träspade för att göra rent i röven ? Hur fan hade du överlevt på den tiden ?
Citera
2025-09-04, 07:23
Medlem
BlueBarrels avatar
Citat:

jag gissar att du duschar med kalsonger
Citera
2025-09-04, 07:39
Medlem
immenhusens avatar
Haha, livet måste vara svårt för TS. Stackars hans kvinna, eller för den delen, pojkvän, som måste vara tillsammans med en sådan lortgris. Men för att summera, tvättar vi normalt bort kånkelbären här i Sverige. Annat är det väl i din kultur, vad det verkar.

/AI
Citera
2025-09-04, 07:46
Medlem
immenhusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SegPanda
Riktigt vidrigt att duscha på gymmet, särskilt när det bara är äldre äckelgubbar och blattar.

TS verkar tillhöra den senare kategorin och eftersträvar nu full homogenitet genom att söka få bort de sista svenskarna på gymmet, alltså, gubbarna.

/AI
Citera
2025-09-04, 08:17
Medlem
Gift44s avatar
Citat:

Du tvättar aldrig stjärten alltså. Fan vad äckligt du är.
Citera
2025-09-04, 08:24
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gift44
Du tvättar aldrig stjärten alltså. Fan vad äckligt du är.

Är det därför han har Janne Kladd som profilbild månne?

Nej, hur man gör rent röven är väl upp till var och en, viktigaste är väl att det blir rent, även om man så skulle åka fram och tillbaka på hallmattan som en hund.
Citera
2025-09-04, 08:39
Medlem
Genelkurmays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
Så efter gymmet går du hem innan du duschar? I dina svettiga träningskläder? Wow, fresh, not.
Men väl hemma, hur rengör du då ditt svettiga och skitiga rövhål utan att använda handen? Eller sköter du kranen i duschen med en hand och röven med den andra? Hur sanerar du den då efteråt?
Jag blir inte överdrivet svettig efter styrketräning.

Ja hemma är en sak. Det är din privata dusch. Är du efterbliven
Citera
2025-09-04, 08:40
Medlem
Genelkurmays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Nigger-
Vad andra gör är väl inte din angelägenhet? Än mindre att andra tvättar sig i arslet och vid pungen?
Har du bakteriefobi?

Kul att du vet vad dom gör också.
Måste betyda att du tittar extra noga på när andra män tvättar sig.

Homo-varning enligt mig.
Är inte det där typ världens äldsta och tråkigaste skämt?

”Är du bög som ser hur andra duschar”?

Lägger du själv frivilligt eller ofrivilligt inte märke till saker?
Citera
2025-09-04, 08:41
Avstängd
Konstnarren5s avatar
Citat:

Du låter som en prinsessan-på-ärten i duschmiljö. Ser en gubbe tvätta sig och springer sedan hit för att broadcasta det som en tonårstjej som behöver likes. Alla duschar olika – deal with it. Att folk tvättar röv och pung är inte chockerande, det kallas hygien. Det onormala är snarare att bli så upprörd över det att man måste skriva en hel roman på Flashback.
Citera
2025-09-04, 08:57
Medlem
Nog kan jag tycka att de kan tvåla händerna efter att de har sköljt rent de mest smutsiga delarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in