Citat:
Ursprungligen postat av RompeTodo
Både jag och nej, hehe.
Jag har bara "halvlyckats" en gång och då använde jag mig av ett mantra, jag tänkte i princip "in-ut" i takt med min andning. Jag kom till ett stadie där jag knappt kunde andas, pulsen gick upp i massvarv och jag kippade efter andan. Jag tror inte vibrationsstadiet var så långt bort.
Vibrationsstadiet var runt hörnet för dig! Kämpa vidare bara
Kan ju berätta att jag lyckades igen häromdagen. Jag har sovit ganska mycket pga jag varit sjuk och hamnat i vibrationsstadiet flera, flera gånger utan att det ens var meningen. Jag ångrar lite nu att jag bara reste mig upp en gång av dessa gånger, men har varit så trött och energilös att jag helt sonika inte orkade engagera mig fler gånger.
Men det var samma härliga känsla när jag väl reste mig upp. Kom dock inte så jätte långt innan jag drogs tillbaka i kroppen. Det var så mycket ljud omkring mig.. Kom i alla fall längre bort än förra gången.
Några av de andra gångerna när jag hamnade i vibrationsstadiet nu och bara lät mig vara där så upplevde jag att jag några gånger svävade in och ur kroppen eller att en arm eller ben åkte ur osv. Verkligen en häftig känsla

Återkommer när jag lyckats igen!