Den här tråden har fått mig att börja tänka. I hela det paranormala forumet i princip kan man genomskåda mycket lögner, troll, icke sannolika händelser osv. Kommer alltid fram kritiker och försöker finna en naturlig förklaring. Jag säger inte att alla övriga trådar i det här forumet är lögn, men den kritiska oppositionen är i stort ständigt närvarande.
Sen har vi denna tråd, där nästan alla tycks lyckas och diskutera deras fantastiska upplevelser. Ingen ifrågasätter, en enande ton. Om detta nu fungerar, så är det väl i högsta grad paranormalt, något så kallat övernaturligt fenomen? Varför bevisar ni inte eran förmåga och tjänar den där miljonen som någon amerikan (visst var det en amerikan?) är beredd att ge till den som kan bevisa att det paranormala faktiskt finns.
Ursäkta min negativa ton, men det ni skriver låter helt enkelt för bra för att vara sant. Varför vill ni inte bevisa att det här faktiskt fungerar? Om ni nu av någon märklig anledning inte vill tjäna denna miljon, varför kan ni inte försöka bevisa för någon FB:are? Exempelvis genom att någon kanske lägger något kort som testpersonen inte vet om på något bestämt ställe. Sen ska denne vandra dit utanför kroppen, kolla på kortet, återvända till kroppen och meddela vad det är för kort till den som lagt ut det. Om inte detta så någon form av test. Missförstå mig inte, jag är ingen envis förnekare. Jag är intresserad över det okända. Men jag kan inte ta folk seriöst om inte ens viljan finns att försöka bevisa.
Ingen som vill försöka bevisa detta? Jag skulle verkligen uppskatta om någon ville försöka. Jag har full förståelse om det inte går så bra ibörjan, jag har tålamod. Allt jag vill är att folk försöker. Jag är ingen negativ ateist som kommer sitta framför FB och hånskratta om det inte skulle lyckas, jag vill verkligen att ni lyckas eftersom jag är intresserad.