• 1
  • 2
2025-08-21, 23:46
Avstängd
Offerviljas avatar
Det här är en fråga som jag har tänkt mycket på, men som jag inte vågat starta en tråd om tidiagare. Stormästarna kan då bli arga på forumet. Adolf Hitler var världens bästa människa. En gud var han. Men varför var han tillsammans med Eva Braun? Allting som jag har sett med henne så verkar hon ha varit så dum i huvudet. Varför var Adolf Hitler, världens bästa människa, tillsammans med en sådan där medioker människa? Adolf Hitler var homosexuell eller asexuell. TYST! Vad har ni för tankar om Adolf Hitlers förhållande med idioten Eva Braun?
Citera
2025-08-22, 00:10
Medlem
supremanics avatar
Som de flesta andra människor så möttes de och fattade tycke för varandra.
Om det är svårt att förstå och ens hjärna är fast vid idéer om att han måste haft nåt dolt motiv så är det nog ett tecken på att man gurglat för mycket judisk propaganda
Citera
2025-08-22, 00:14
Medlem
Tranquility Bass avatar
Hon var väl bra i sängen och rolig att umgås med, eventuellt hade han tröttnat på sina hundar.
Citera
2025-08-22, 00:16
Avstängd
Offerviljas avatar
Kanske gör det Adolf Hitler coolare att han var tillsammans med någon som var dålig?

Det är mer indiepop och punkrock.

Adolf Hitler var fortfarande väldigt tuff!
Citera
2025-08-22, 00:17
Medlem
kackelstinas avatar
De kanske klickade helt enkelt. Samma typ av humor?
Citera
2025-08-22, 00:18
Medlem
Antar att det är som att spekulera kring varför en del startar konstiga trådar hela tiden. Det är svårt att veta vad som driver folk och vad det ger dem. Gissar att Adolf fick ut någonting av Evas umgänge och hoppas det var ömsesidigt. Slutade ju inte så muntert iallafall.
Citera
2025-08-22, 00:22
Medlem
Behövde väl lite kvinnligt sällskap efter att hans systerdotter som han pumpade på tog livet av sig
Citera
2025-08-22, 00:25
Medlem
Bone Collectors avatar
Varför?
Att hon var fotomodell och 23 år yngre än Adolf kan ju ha med det att göra. Hon var bara 17 när hon inledde sin relation med Adolf.

Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Adolf Hitler var homosexuell eller asexuell.
Om Hitler inte var heterosexuell så skulle alltså syftet med relationen vara att fejka heterosexualitet?

Varför höll han i så fall förhållandet med Eva hemligt för allmänheten?

Ett hemligt förhållande har man bara med någon man verkligen vill vara med.

Förresten menar du väl Eva Hitler, alternativt fru Hitler? De var ju faktiskt gifta.
Citera
2025-08-22, 00:28
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AH88
Antar att det är som att spekulera kring varför en del startar konstiga trådar hela tiden. Det är svårt att veta vad som driver folk och vad det ger dem. Gissar att Adolf fick ut någonting av Evas umgänge och hoppas det var ömsesidigt. Slutade ju inte så muntert iallafall.
Hon hade väl något som tände honom. Inte för han var världens bästa människa, men just där och då kunde han nog fått vem han ville.

Slutade bekant i katastrof. Tragiskt för en så ung människa (Eva) som hade hela livet framför sig.
Citera
2025-08-22, 00:28
Medlem
Ektomorfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Det här är en fråga som jag har tänkt mycket på, men som jag inte vågat starta en tråd om tidiagare. Stormästarna kan då bli arga på forumet. Adolf Hitler var världens bästa människa. En gud var han. Men varför var han tillsammans med Eva Braun? Allting som jag har sett med henne så verkar hon ha varit så dum i huvudet. Varför var Adolf Hitler, världens bästa människa, tillsammans med en sådan där medioker människa? Adolf Hitler var homosexuell eller asexuell. TYST! Vad har ni för tankar om Adolf Hitlers förhållande med idioten Eva Braun?

Och exakt vad är det du har sett med henne som får henne att framstå som dum i huvudet? hemmavideosen från Berghof?
Citera
2025-08-22, 00:30
Medlem
Jag kan tycka att Hitler beskrivs som en mystiskt ond varelse där man inte vill lämna ut tillräckligt mkt info om honom.
Jag tror att Eva Braun var judinna och styrde honom i den riktning man ville.
Citera
2025-08-22, 00:59
Medlem
Bone Collectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iq32
Jag kan tycka att Hitler beskrivs som en mystiskt ond varelse där man inte vill lämna ut tillräckligt mkt info om honom.
Jag tror att Eva Braun var judinna och styrde honom i den riktning man ville.
Du tror så mycket du.
Braun's political influence on Hitler was minimal; she was never allowed to stay in the room when business or political conversations took place and was sent out of the room when cabinet ministers or other dignitaries were present.

In his post-war memoirs, Hoffmann characterised Braun's outlook as "inconsequential and feather-brained"; her main interests were sports, clothes, and the cinema.
She led a sheltered and privileged existence and seemed uninterested in politics.
Den gången hon engagerade sig mest i politiken var 1943 när Tyskland ställde om till total krigsekonomi, vilket innebar totalstopp för tillverkning och försäljning av kosmetika och andra skönhetsprodukter.

Albert Speer berättade hur han bevittnade när Eva Braun var väldigt upprörd och konfronterade Hitler angående detta.

Efteråt så beordrade Hitler Albert Speer att enbart begränsa tillverkningen och försäljningen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in