• 1
  • 2
2025-08-12, 22:32
Medlem
Run3s avatar
Få män har kompisar av det motsatta könet. De flesta män umgås med andra män. Men ändå suktar män efter en kvinna. Är det för att de behöver en kompis? Känns inte så troligt. Vad är då syftet med begäret efter en kvinna? Om det inte är för att mannen behöver en kompis, kan det då vara för att tillfredsställa något annat behov?

Vissa män inom manosfären har nått stadiet där de tröttnat på kvinnor. De går sin egen väg istället: MGTOW. Har begäret efter en kvinna försvunnit för dem? Kan det någonsin försvinna?

Är kvinnans egentliga syfte för mannen att kunna uträtta sina sexuella begär? Det känns som en praktisk uppfinning med en fru hemma hos sig, som mannen alltid kan använda till att sätta på när hans testosteron-nivår blir ohanterliga och han måste få utlopp för sin maskulina alpha-energi.

Frågeställning:

- Rollen som kvinnan tjänar, är den främst för mannen att kunna få utlopp för sina lustar och tillfredsställa sig själv genom att tömma sig i henne?
- I era relationer, har något annat värde som kvinnan bidragit med trumfat den sexuella dimensionen? Eller vad skulle ni säga är den huvudsakliga anledningen till att ni haft behov av en kvinna?
Citera
2025-08-12, 22:38
Medlem
Sagodjurs avatar
fråga din morsa
Citera
2025-08-12, 22:44
Medlem
Kvinnans främsta mål är att bli mamma och mannens är att bli pappa. Det är inte lätt för kvinnor idag. Först ska dom jobba 8 timmar, sen ta hand om ungarna sen tillfredsställa mannen. Det är lite för högt tryck på kvinnor. Omänskligt.

Samtalen, uppoffringen och gemenskapen i familjen går över sexet.
Citera
2025-08-12, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Få män har kompisar av det motsatta könet. De flesta män umgås med andra män. Men ändå suktar män efter en kvinna. Är det för att de behöver en kompis? Känns inte så troligt. Vad är då syftet med begäret efter en kvinna? Om det inte är för att mannen behöver en kompis, kan det då vara för att tillfredsställa något annat behov?

Vissa män inom manosfären har nått stadiet där de tröttnat på kvinnor. De går sin egen väg istället: MGTOW. Har begäret efter en kvinna försvunnit för dem? Kan det någonsin försvinna?

Är kvinnans egentliga syfte för mannen att kunna uträtta sina sexuella begär? Det känns som en praktisk uppfinning med en fru hemma hos sig, som mannen alltid kan använda till att sätta på när hans testosteron-nivår blir ohanterliga och han måste få utlopp för sin maskulina alpha-energi.

Frågeställning:

- Rollen som kvinnan tjänar, är den främst för mannen att kunna få utlopp för sina lustar och tillfredsställa sig själv genom att tömma sig i henne?
- I era relationer, har något annat värde som kvinnan bidragit med trumfat den sexuella dimensionen? Eller vad skulle ni säga är den huvudsakliga anledningen till att ni haft behov av en kvinna?

Vill du inte knulla?

Är du rädd för kvinnor?

Tror du att vi är menade att leva isolerat ifrån varandra?

Är du bög?

Vilka dumma jävla frågor ärligt talat!

Vad fan tror du mänskligheten har arbetat med i över 30 000 är?

Vem skulle fött DIG tror du om inte en kvinna?

Snälla Run, run..... RUN!

Du behöver en utbildning och ett rejält knull tro mig, sedan blir du kanske visare när du blir äldre, förhoppningsvis!

"Roll som kvinnan tjänar... " Kom igen nu!

Här blev mitt syfte att göra mitt bästa för att uppfostra en jävla slyngel!

Ungjävel!
Citera
2025-08-12, 23:11
Medlem
proconsuls avatar
Om du inte instinktivt känner ett behov av en kvinnlig partner kanske du är gay? Jag menar inte det som något negativt. Men jag tror att väldigt få människor vill leva ensamma och att behovet eller längtan efter en partner att dela livet med är stark hos de flesta.
Citera
2025-08-12, 23:24
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iq32
Kvinnans främsta mål är att bli mamma och mannens är att bli pappa. Det är inte lätt för kvinnor idag. Först ska dom jobba 8 timmar, sen ta hand om ungarna sen tillfredsställa mannen. Det är lite för högt tryck på kvinnor. Omänskligt.

Samtalen, uppoffringen och gemenskapen i familjen går över sexet.
Exakt vad jag också tänker. Kvinnans syfte är till att mannen ska föröka sig och sprida vidare sitt DNA. Mannens mål är att bygga en dynasti.

Men dagens samhälle har som du är inne på perverterat det. Så dinu du säger , på bekostnad av mannens sex så måste han lägga energi på samtal med kvinnan och gemenskap i familjen och annat.
Citera
2025-08-12, 23:26
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Om du inte instinktivt känner ett behov av en kvinnlig partner kanske du är gay? Jag menar inte det som något negativt. Men jag tror att väldigt få människor vill leva ensamma och att behovet eller längtan efter en partner att dela livet med är stark hos de flesta.
Men varför finns behovet? Vad är syftet med att dela livet med en kvinna? Finns det verkligen något egenvärde i att dela ett liv med någon annan?
Citera
2025-08-12, 23:30
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peaceplease
Vill du inte knulla?

Är du rädd för kvinnor?

Tror du att vi är menade att leva isolerat ifrån varandra?

Är du bög?

Vilka dumma jävla frågor ärligt talat!

Vad fan tror du mänskligheten har arbetat med i över 30 000 är?

Vem skulle fött DIG tror du om inte en kvinna?

Snälla Run, run..... RUN!

Du behöver en utbildning och ett rejält knull tro mig, sedan blir du kanske visare när du blir äldre, förhoppningsvis!

"Roll som kvinnan tjänar... " Kom igen nu!

Här blev mitt syfte att göra mitt bästa för att uppfostra en jävla slyngel!

Ungjävel!
Du pratar mycket om behov av knull. Är det alltså det du tycker är syftet med kvinnan? Att möjliggöra knull för mannen?

Jag vill knulla, är inte rädd för kvinnor, har därför en fru, och kullar jämnt när jag har behov.
Citera
2025-08-13, 00:02
Om jag inte minns fel så har vi Germaner en unikt lång historia av monogama förhållanden där vi gifter oss med en kvinna tidigt och är tillsammans resten av livet
Citera
2025-08-13, 00:11
Medlem
Citat:
Du pratar mycket om behov av knull. Är det alltså det du tycker är syftet med kvinnan? Att möjliggöra knull för mannen?

Jag vill knulla, är inte rädd för kvinnor, har därför en fru, och kullar jämnt när jag har behov.

Jag svarar dig för alla kvinnors skull.

Nej! Du har ju en fru...

Fråga henne varför hon gift sig med just dig så får du förhoppningsvis svar.

Sen var det du som började och jag råkade bara hänga på här...

Inget illa ment, ta hand om frugan!

Tack och gońatt
Citera
2025-08-13, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EtniskArisk
Om jag inte minns fel så har vi Germaner en unikt lång historia av monogama förhållanden där vi gifter oss med en kvinna tidigt och är tillsammans resten av livet

I den bästa av världar var det så en gång...

En gång bedragen i det hela så kan hela livet rasa för vem som helst.

Kärleken är svår skulle jag säga och det krävs kanske en "riktig" German för att klara av det...?

Jag ska aldrig ge upp kärleken i alla fall!

forever peace and love/pp
Citera
2025-08-13, 00:25
Avstängd
Severlohs avatar
Citat:
Men ändå suktar män efter en kvinna. Är det för att de behöver en kompis? Känns inte så troligt. Vad är då syftet med begäret efter en kvinna? Om det inte är för att mannen behöver en kompis, kan det då vara för att tillfredsställa något annat behov?

Trollar du? Hört talas om att knulla?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in