Citat:
Ursprungligen postat av
Run3
Få män har kompisar av det motsatta könet. De flesta män umgås med andra män. Men ändå suktar män efter en kvinna. Är det för att de behöver en kompis? Känns inte så troligt. Vad är då syftet med begäret efter en kvinna? Om det inte är för att mannen behöver en kompis, kan det då vara för att tillfredsställa något annat behov?
Vissa män inom manosfären har nått stadiet där de tröttnat på kvinnor. De går sin egen väg istället: MGTOW. Har begäret efter en kvinna försvunnit för dem? Kan det någonsin försvinna?
Är kvinnans egentliga syfte för mannen att kunna uträtta sina sexuella begär? Det känns som en praktisk uppfinning med en fru hemma hos sig, som mannen alltid kan använda till att sätta på när hans testosteron-nivår blir ohanterliga och han måste få utlopp för sin maskulina alpha-energi.
Frågeställning:
- Rollen som kvinnan tjänar, är den främst för mannen att kunna få utlopp för sina lustar och tillfredsställa sig själv genom att tömma sig i henne?
- I era relationer, har något annat värde som kvinnan bidragit med trumfat den sexuella dimensionen? Eller vad skulle ni säga är den huvudsakliga anledningen till att ni haft behov av en kvinna?
Vill du inte knulla?
Är du rädd för kvinnor?
Tror du att vi är menade att leva isolerat ifrån varandra?
Är du bög?
Vilka dumma jävla frågor ärligt talat!
Vad fan tror du mänskligheten har arbetat med i över 30 000 är?
Vem skulle fött DIG tror du om inte en kvinna?
Snälla Run, run..... RUN!
Du behöver en utbildning och ett rejält knull tro mig, sedan blir du kanske visare när du blir äldre, förhoppningsvis!
"Roll som kvinnan tjänar... " Kom igen nu!
Här blev mitt syfte att göra mitt bästa för att uppfostra en jävla slyngel!
Ungjävel!