2026-09-27, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knazzz
”Så gulligt av er att fixa en så magisk tävling till oss”
Alice sköt precis sig själv i foten 😂😂😂
100%att hon själv har skrivit 😂😂😂
Citera
2026-09-27, 09:07
Medlem
Agentjosis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAceOfSpades
Jo, mamman har definitivt också gått ner i vikt - ganska mycket, skulle jag tro. Portionerna är som små barnportioner! 2 fiskpinnar och en liten klick mos till en vuxen kvinna. Och alla dessa springpromenader, stackars hunden hinner väl knappt med, utan hänger som en trasa i kopplet.

Just som du skrev att hon inte lägger upp sina geggigt bakverk längre så sa hon upp den maaaagiska, underbakta/på gränsen till obakta prinsesstårtan! 🤢

Och gigantisk cookie med browniesmak 😂
Citera
2026-09-27, 09:45
Medlem
Chinospullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ashleyrose
https://filego.at/bucket/605cb5d2-8aa7-4502-b9de-13df3cbd67ec
Hennes världsberömda bullar😂Även bakad av Maria Montazami..Ser så degig ut att glutentrådarna är kvar.. Varför är allt så underbakat..kolla hennes tacopaj också där degen inte är klar men den är ju så spröd😂 Förlåt men Alice har ingen självinsikt

Ja men det är ju samma med allt hon bakar! Allt är döbakat? Hon la upp någon silviakakapaj som inte ens såg gräddad ut.
Eller den där glutenfria tårtan. Om hon skulle varit med i Hela Sverige bakar(som det tjatas om) så hade hon inte klarat sig länge 😂 Vafan måste allt vara så blött och krääääämigt och fluffigt…..
Lär dig enkla tekniker och sluta släpa fram allt du hittar i skafferiet för att allt ska maxas.
Citera
2026-09-27, 10:37
Medlem
För 16 timmar sen kunde hon inte ha kläder på nedre delen..hade ett riktigt skov, jätteont och känsliga nerver..I dag ute på en rask promenad..Tur att hon återhämtade sig så snabbt..
Citera
2026-09-27, 10:46
Medlem
Citat:
För 16 timmar sen kunde hon inte ha kläder på nedre delen..hade ett riktigt skov, jätteont och känsliga nerver..I dag ute på en rask promenad..Tur att hon återhämtade sig så snabbt..

Som jag sa, hennes "just nu" måste bara vara i den sekunden hon lägger upp en story och sen kan de vända lika fort 😂

"Det är helt magiskt ute, man tror inte att det är sant" citat från H. Nej, sol och skön luft är sällsynt i september, förstår att det är svårt att tro att det är sant🙃

Varför ska inte Alice vara med och spela golf? Hon som är så isolerad hela tiden. Varför inte passa på att komma ut och träffa lite människor då och ha någon att prata med?
Hon kan ju passa på när H och L är lediga och ska umgås med någon mer än bara dom tre tillsammans. Vara lite social och vara med.
Citera
2026-09-27, 10:50
Medlem
Citat:
Så bra skrivet 🥰 Älskar dina analyser 😂😂😂

Hahah tack 😂 känner mig så tjatig och är inte världens bästa på att skriva och formulera mig. Hon ger så mycket känslor ibland så allt vill bara komma ut och så blir det rörigt😅

Denna tråden är så rolig i perioder. Glad att man inte är ensam om att störa sig. Läste tråden länge och tänkte att jag ska vara tyst, men tillslut kunde jag inte låta bli 😂
Citera
2026-09-27, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinterkraksjuka
Ääääälskade dina långa rants häromsistens! Gjorde min dag. Hahaha <3

Hahah men taack! Är seriöst rädd att ni ska tröttna på mig. Har en liten förkärlek till att påpeka saker Alice sagt förr för att göra hål på det hon säger nu😂

Tror hennes hjärna har skrumpnat ihop totalt alltså, för lite mat, näringsbrist pga vad hon väljer att äta och så mycket konstgjorda saker som finns i proteinbars kan inte vara bra.
Missförstå mig rätt, jag äter också någon proteinbar då och då för gott, smidigt och snabbt. Men äter inte flera om dagen och äter mycket grönsaker, protein och vanlig mat. Äter både lite socker ibland men dricker helst coca cola zero om jag ska, så är inte en människa som är rädd för sötningsmedel och onaturliga saker, men det gäller att äta med måtta tänker jag.
Citera
2026-09-27, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plantis789
Hahah tack 😂 känner mig så tjatig och är inte världens bästa på att skriva och formulera mig. Hon ger så mycket känslor ibland så allt vill bara komma ut och så blir det rörigt😅

Denna tråden är så rolig i perioder. Glad att man inte är ensam om att störa sig. Läste tråden länge och tänkte att jag ska vara tyst, men tillslut kunde jag inte låta bli 😂
😂😂😂Nä det är svårt att vara tyst här och det finns ju så mycket att prata om också 😂😂😂
Citera
2026-09-27, 11:13
Medlem
Citat:
Som jag sa, hennes "just nu" måste bara vara i den sekunden hon lägger upp en story och sen kan de vända lika fort 😂

"Det är helt magiskt ute, man tror inte att det är sant" citat från H. Nej, sol och skön luft är sällsynt i september, förstår att det är svårt att tro att det är sant🙃

Varför ska inte Alice vara med och spela golf? Hon som är så isolerad hela tiden. Varför inte passa på att komma ut och träffa lite människor då och ha någon att prata med?
Hon kan ju passa på när H och L är lediga och ska umgås med någon mer än bara dom tre tillsammans. Vara lite social och vara med.
Hon väljer nog medvetet att sitta isolerad för varför följer hon inte annars med? Som moster skulle det väl vara kul att få umgås med sin systers barn men hon verkar helt ointresserad av dem.Och hon kan ju inte säga att hon inte orkar och har värk för hon orkar ju springa på stan och gymmet varje dag..men hennes stackars händer orkar väl inte hålla i golfklubban.
Citera
2026-09-27, 11:15
Medlem
Citat:
Hahah men taack! Är seriöst rädd att ni ska tröttna på mig. Har en liten förkärlek till att påpeka saker Alice sagt förr för att göra hål på det hon säger nu😂

Tror hennes hjärna har skrumpnat ihop totalt alltså, för lite mat, näringsbrist pga vad hon väljer att äta och så mycket konstgjorda saker som finns i proteinbars kan inte vara bra.
Missförstå mig rätt, jag äter också någon proteinbar då och då för gott, smidigt och snabbt. Men äter inte flera om dagen och äter mycket grönsaker, protein och vanlig mat. Äter både lite socker ibland men dricker helst coca cola zero om jag ska, så är inte en människa som är rädd för sötningsmedel och onaturliga saker, men det gäller att äta med måtta tänker jag.
Vi kommer aldrig att tröttna 😂😂😂
Citera
2026-09-27, 12:19
Medlem
Räknas det ens som tårta när den är sådär kladdig? Marsipanen har ju liksom vätskat ihop sig med det andra. Prinsesstårte-inspirerad-kladdkaka?

Mtp kommentaren att "riktig" prinsesstårta tydligen inte får ha sylt i sig.
Citera
2026-09-27, 13:06
Medlem
Vilka andra bakkonton tigger betalande prenumeranter för att det är dyrt att baka.. Enligt Alice senaste story så skriver hon att hon går back på det 😂 Men det är ju förfan hon som valt att öppna detta konto 😂😂😂Och som prenumerant så får man inget vettigt ändå..inte ett nytt recept nu på 3 dagar!Lägger ut videos där hon ligger och viftar med benet inför en operation 2025 är det man typ fått se i dag 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in