Citat:
Ursprungligen postat av
byttan
Ok, det lät som att hon har nån samordnare som godkänt att hon kan göra det hon ska. Men vi vet att de typ kollade tån och konstaterade att hon fortfarande är tunn.
Packa, hon ska alltså lämna hemmet för mer än ett gymbesök, handla på Normal, Willys, Dollarstore eller hundpromenad. Hon som har skov/anfall/nervsmärta/njurproblem/nötknäpparsyndrom ja, ni vet ju listans längd. Hon som bara kan ha sidennattlinne på sig. Spännande detta. Jag tippar på nåt med tv-produktion trots allt. Eller en resa till värmen. Hon har ju nämnt att de har känningar i utlandet och hon kan ju ha knutit an med folk när hon ändå bodde utomlands. Eller så är det den där enda följaren (hon påtalade vet vad A ska göra) som bjudit med henne på nåt.
Jag förlitar mig på er som offrar 39:-/mån på att följa hennes betalkonto nu några dagar. Kanske kan vi ordna så vi swishar Ashleyrose - för visst är det du som bjussar på bilder på inlägg?
Har hon alltså sagt att hälsoundersökningen var kolla tån? Har det redan gått fem veckor? Hur gick det med vårdplanen hon äntligen fick av ortopeden? Hört noll om det. I vanlig ordning såklart 😂
Låter märkligt om hon gör hälsoundersökning och vill få ett okej av en läkare att hon kan resa iväg när hon i vanliga fall säger att dom inte lyssnar, bryr sig, förstår, hon får ingen hjälp osv men nu plötsligt litar hon på att dom sagt okej? Men när dom säger att hon mår som hon gör pga låg vikt så är hennes anorexidiagnos gaaaammal och borde inte spela in nu, när dom säger att alla blodprover ser bra ut så är det ändå något som är fel och hon är så sjuk..
Men spännande! Är hon i skick att göra detta, vad det nu än är, så är hon i skick att jobba och hoppas vi slipper gnället om att hon inte får pengar från försäkringskassan.