2026-09-26, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ashleyrose
https://filego.at/bucket/48d309e7-242c-4c4f-a42e-9b7e1447bc74
I dag verkar hon mer psykotisk än vanligt..lägger ut inlägg som försvinner lika fort.Hur många inlägg har inte försvunnit som hon lagt upp i dag? Pr budet från Nicks försvann fortast

Har hon fått bud från Nicks? Dom som gör proteinbars och sånt?
Ett till företag man bör bojkotta i så fall känner jag.
Citera
2026-09-26, 18:57
Medlem
Naturgodis där hon skriver "(ej reklam påsen va svindyr)" varför skriver hon ibland att det inte är reklam eller samarbete? Absolut inte alltid, men ibland påpekar hon att nu ska dom smaka dessa chipsen, obs inget samarbete eller reklam betalar själv.

Alla gånger hon inte säger det, är det reklam då alltså?
För i så fall ska det ju stå tydligt om det är reklam. Varför skulle man tro att det är reklam för något bara för dom har köpt det? 😂

Tänk att fattiga Alice köper så dyrt godis, hon som inte får några pengar från någonstans 😢😢
Förlåt för att jag hakar upp mig, stör mig så mycket på att hon klagar på inga pengar samtidigt som hon köper massa onödigt.
Citera
2026-09-26, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plantis789
Naturgodis där hon skriver "(ej reklam påsen va svindyr)" varför skriver hon ibland att det inte är reklam eller samarbete? Absolut inte alltid, men ibland påpekar hon att nu ska dom smaka dessa chipsen, obs inget samarbete eller reklam betalar själv.

För i så fall ska det ju stå tydligt om det är reklam. Varför skulle man tro att det är reklam för något bara för dom har köpt det? 😂

Tänk att fattiga Alice köper så dyrt godis, hon som inte får några pengar från någonstans 😢😢
Förlåt för att jag hakar upp mig, stör mig så mycket på att hon klagar på inga pengar samtidigt som hon köper massa onödigt.
Inget konstigt alls. Jag stör mig som fan på folk över lag som har sååååå dålig ekonomi jämt och ständigt. Men de köper mängder med junk, äter ute, har ett stall av husdjur, snusar, dricker läsk o.s.v. Får bita ihop hårt för att inte göra mig ovän med människor jag i grunden tycker om.
Citera
2026-09-26, 19:01
Medlem
Citat:

Exakt..så mycket onödigt hon köper som ingen som lever på existensminimum skulle kunna köpa..
Citera
2026-09-26, 19:02
Medlem
Citat:
Har hon fått bud från Nicks? Dom som gör proteinbars och sånt?
Ett till företag man bör bojkotta i så fall känner jag.
Yes hon la ut i dag när mamsen öppnade och provsmaka men försvann fort från storyn
Citera
2026-09-26, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byttan
Inget konstigt alls. Jag stör mig som fan på folk över lag som har sååååå dålig ekonomi jämt och ständigt. Men de köper mängder med junk, äter ute, har ett stall av husdjur, snusar, dricker läsk o.s.v. Får bita ihop hårt för att inte göra mig ovän med människor jag i grunden tycker om.
Så sant och så klagar dom över ekonomin sen
Citera
2026-09-26, 19:14
Medlem
La upp att hon saknar sitt hår på story, nu är den borta.
Varför tar hon bort så mycket? Vad sysslar hon med?
Citera
2026-09-26, 19:20
Medlem
Citat:
https://filego.at/bucket/a0c2a6f3-b9ec-407d-a036-d77be2ac87e3
Ja hon saknar det 😂
Citera
2026-09-26, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byttan

Imponerande att du lyckas hålla tyst ändå, man blir ju tokig på hur motsägelsefullt det är.

Det är så märkligt! Är det en lögn att dom inte har dåligt med pengar då? Eller är dålig ekonomi för dom lika med kan inte köpa ett hus för flera miljoner? Håller dom på som i Lyxfällan och tar lån för att köpa pizza? Förstår inte. Går inte alls ihop.

Tycker man pissar lite på dom som faktiskt har det dåligt ställt och dom som vänder på varje krona för att kunna köpa en ny vinterjacka, för att ha råd med elen på vintern, som bara kan handla det som är på extrapris och planera allt, där en chipspåse är en stor lyx. Såna personer har det dåligt ekonomiskt, men såna som Alice med fixade naglar, springer på Normal varje dag, köper alla nyheter inom godis, kakor, chips, proteinbars osv är pinsamt att ens yttra sig om pengar och klaga.
Citera
2026-09-26, 19:21
Medlem
Citat:
Tar bort allt i dag 😂
Citera
2026-09-26, 19:23
Medlem
Citat:
Imponerande att du lyckas hålla tyst ändå, man blir ju tokig på hur motsägelsefullt det är.

Det är så märkligt! Är det en lögn att dom inte har dåligt med pengar då? Eller är dålig ekonomi för dom lika med kan inte köpa ett hus för flera miljoner? Håller dom på som i Lyxfällan och tar lån för att köpa pizza? Förstår inte. Går inte alls ihop.

Tycker man pissar lite på dom som faktiskt har det dåligt ställt och dom som vänder på varje krona för att kunna köpa en ny vinterjacka, för att ha råd med elen på vintern, som bara kan handla det som är på extrapris och planera allt, där en chipspåse är en stor lyx. Såna personer har det dåligt ekonomiskt, men såna som Alice med fixade naglar, springer på Normal varje dag, köper alla nyheter inom godis, kakor, chips, proteinbars osv är pinsamt att ens yttra sig om pengar och klaga.
Exakt och alla fillers och botox..mamsens mun är ju helt förstörd
Citera
2026-09-26, 19:30
Medlem
"Är superkänslig i kroppen just nu, fått ett riktigt "skov" känslig mot allt, kan inte ha kläder på nedre delen av kroppen, inga smycken, inget som sitter åt mot kroppen för känslenerverna är så påverkade...❤️‍🩹 jätteont och bara ledsen"

Varför ledsen? Just nu måste ju verkligen bara vara just nu i denna sekund och då kan hon ju må bra igen om 30 minuter.
Hon stod ju och lagade mat innan liksom. Var hon naken på underkroppen när hon gick på promenad med H idag? Så just nu är ju inte dom senaste dagarna tänker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in