2026-09-24, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plantis789
Fast andra människor som kan klassas som liten, antar att hon menar kort och liten, har inte överarmar som har samma tjocklek som andras handled har. Man ser skillnad på en person som är hälsosamt smal och anorexi, man ser skillnad på en person som bara alltid varit smal fast den äter och någon som svälter sig eller kräks eller använder laxeringsmedel.

Hon säger ju verkligen inte sanningen. Visa upp alla journaler då? Inte bara när hon skriver på 1177 för att visa vad hon får för svar där och vad hon själv skriver.

Undra om hon ser ner på folk med psykisk ohälsa? Hon skäms ju uppenbarligen och skulle aldrig erkänna att hon har något sånt eller låg inne på psyket.
Sjuk vill hon vara, men bara fysiska sjukdomar.

Då kanske det dyker upp fler från community nu då och laddar ner domen 😂

Tack för dina svar! 💕
Det hoppas jag att det gör och nu är det ju hon själv som hänger ut sig själv att det skrivs om henne här 🥰 Så det blir nog fler som läser domen nu då hon själv visat vägen hit
Citera
2026-09-24, 17:36
Medlem
Dom börjar bli spydiga nu också mot följare när de är på en pizzeria och mamman säger att de delar pizza och Alice inflikar snabbt att de inte behöver några kommentarer om det...
Citera
2026-09-24, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ashleyrose
Det hoppas jag att det gör och nu är det ju hon själv som hänger ut sig själv att det skrivs om henne här 🥰 Så det blir nog fler som läser domen nu då hon själv visat vägen hit

Håller tummarna!

Citat:
Dom börjar bli spydiga nu också mot följare när de är på en pizzeria och mamman säger att de delar pizza och Alice inflikar snabbt att de inte behöver några kommentarer om det...

Men eller hur?
Varför säger inte H istället "inte ofta jag äter kött men blev sugen på en sån här så det ska jag och Alice dela och så köper vi med en till L". Varför stå och säga vad HON var sugen på, vad HON beställt till henne och till L för att sen flika in att Alice ska faktiskt också äta.

Om folk skulle frågat så är det inte otrevligt eller elakt, utan mer nyfikenhet om inte hon ska äta, om hon inte gillar pizza eller så. Och tydligen bryr ju sig flera personer om Alice och vill att hon ska äta och må bra och blir oroliga. Känns som att dom pissar på folk som frågar. Väldigt spydiga och nosiga liksom.

Sen, L ska ha en egen pizza. Det är ju Alice som äter dubbelt så mycket som H och L tillsammans, så rimligtvis borde det ju vara hon som äter en hel själv och L delar med H 😉
Citera
2026-09-24, 17:56
Medlem
Citat:
Håller tummarna!

Men eller hur?
Varför säger inte H istället "inte ofta jag äter kött men blev sugen på en sån här så det ska jag och Alice dela och så köper vi med en till L". Varför stå och säga vad HON var sugen på, vad HON beställt till henne och till L för att sen flika in att Alice ska faktiskt också äta.

Om folk skulle frågat så är det inte otrevligt eller elakt, utan mer nyfikenhet om inte hon ska äta, om hon inte gillar pizza eller så. Och tydligen bryr ju sig flera personer om Alice och vill att hon ska äta och må bra och blir oroliga. Känns som att dom pissar på folk som frågar. Väldigt spydiga och nosiga liksom.

Sen, L ska ha en egen pizza. Det är ju Alice som äter dubbelt så mycket som H och L tillsammans, så rimligtvis borde det ju vara hon som äter en hel själv och L delar med H 😉
Ja Mamsen har ju ofta sagt att Alice äter mer än hon och L..så vilken jävla dubbelmoral och att de blivit så spydiga mot följarna..usch
Citera
2026-09-24, 18:02
Medlem
Citat:
Ja Mamsen har ju ofta sagt att Alice äter mer än hon och L..så vilken jävla dubbelmoral och att de blivit så spydiga mot följarna..usch

Hon som behöver inkomsten får av community borde kanske tänka till lite och vara lite trevligare. Även utan följare kan hon inte få massa bud hem gratis, som hon förmodligen inte betalar skatt för ens så där av gratis. Så ett tips kan ju vara att behandla sina följare bra och vara trevlig.

H och Alice förgiftar varandra och drar fram så fula sidor hos varann. Självklart har Alice på väg till pizzerian berättat hur elaka alla är, vad folk säger osv så hon retat upp H.
Varför följer Alice med på såna onödiga saker som att hämta pizza när hon har så ont och två brutna tår? Tror H klarar av det själv, vore bättre om Alice vilade istället. Just det, för att hon ljuger såklart om hur ont hon har och hur begränsad hon är.

Blir irriterad idag 😅
Citera
2026-09-24, 18:12
Medlem
Citat:
Hon som behöver inkomsten får av community borde kanske tänka till lite och vara lite trevligare. Även utan följare kan hon inte få massa bud hem gratis, som hon förmodligen inte betalar skatt för ens så där av gratis. Så ett tips kan ju vara att behandla sina följare bra och vara trevlig.

H och Alice förgiftar varandra och drar fram så fula sidor hos varann. Självklart har Alice på väg till pizzerian berättat hur elaka alla är, vad folk säger osv så hon retat upp H.
Varför följer Alice med på såna onödiga saker som att hämta pizza när hon har så ont och två brutna tår? Tror H klarar av det själv, vore bättre om Alice vilade istället. Just det, för att hon ljuger såklart om hur ont hon har och hur begränsad hon är.

Blir irriterad idag 😅
Jag håller med dig..du har Pm🥰
Citera
2026-09-24, 18:31
Medlem
Citat:
Jag håller med dig..du har Pm🥰

Svarat. Om jag gjorde rätt? Aldrig skrivit pm tror jag 😂

Tror ni podden kommer tillbaka?
Unnar dock H att få vila och inte behöva jobba för Alice efter jobbet. Hon ser betydligt tröttare ut än hon gjorde i våras.
Citera
2026-09-24, 18:57
Medlem
Citat:
Svarat. Om jag gjorde rätt? Aldrig skrivit pm tror jag 😂

Tror ni podden kommer tillbaka?
Unnar dock H att få vila och inte behöva jobba för Alice efter jobbet. Hon ser betydligt tröttare ut än hon gjorde i våras.
Mamsen ser riktigt trött ut
Citera
2026-09-24, 18:58
Medlem
Vad sa hennes läkare idag då? Den som skulle behandla henne. Det skrevs om det tidigare i tråden men fattade inte så mycket tbh
Citera
2026-09-24, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knazzz
Vad sa hennes läkare idag då? Den som skulle behandla henne. Det skrevs om det tidigare i tråden men fattade inte så mycket tbh
Tolkade inlägget som att hon inte har förtroende för läkaren eftersom han troligen har läst hennes journal.
Han var hård mot henne , så hon tror att han trodde på att journalen han läst är sann.
Citera
2026-09-24, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byttan
Tolkade inlägget som att hon inte har förtroende för läkaren eftersom han troligen har läst hennes journal.
Han var hård mot henne , så hon tror att han trodde på att journalen han läst är sann.

Vilken besvikelse för henne. Kom gråtinlägget i päls efter detta? Känns som det mer handlar om det läkaren sa än att kreti och pleti tror hon har anorexia
Citera
2026-09-24, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knazzz

Först! Hon läser upp brev att hon fått byta sjukhus för att hon fått trauma sedan förra sjukhuset! Så hon har fått en kallelse till någon Kärlmottagning på annat sjukhus.

Sen börjar hon spela in samtalet mitt i så oklart vad som sades innan men typ såhär Han säger i stort sätt; Alice pratar om att hon är VÄLDIGT öppen för att operara bort sin njure. Hon lät så himla glad! Och då säger han att vi kan inte gå händelsen i förväg och börjar opera bort organ utan att undersöka kärlet ordentligt. Det är inte liksom aktuellt med att ta bort njuren osv nu. Sen säger läkaren om du gått 10 år med nötknäpparsyndrom så är ju troligtvis njuren skadad men vi kan inte operera bort organ hur som helst. Då behöver du träffa en njurläkare för att se om smärtan kommer från njuren och på vilket vis.

Varav hon bryter samtalet och skriver en text om att han dömmer henne i förväg efter att ha läst hennes journaler. Att han därför är hård. Tycker det känns vettigt med en läkare som INTE opererar bort organ hur som helst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in